Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan munaa joltain jolla sitä on....

Vierailija
06.02.2016 |

Haluan kokeilla isoa parrua. Miehelläni ei ole.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Olen kerran saanut upeaa 19 senttistä kaunista ja mehevää munaa, joka oli kiinni lihaksikkaassa ja miehekkäässä vartalossa. Vieläkin muistelen sitä usein vaikka aikaa on kulunut melkein 20 vuotta.

N43

Vierailija
2/83 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kovin kummoista ole, koettu on ja monen kanssa. Lähinnä sattuu tai ainakin tuntuu aralta ja joutuu varomaan. No, en ole ite mikään lortto alhaalta joten kenties syy on siinä :D Ajatuksena kivempi, kuin todellisuudessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kikkeli on upeaa!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
4/83 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Olen kerran saanut upeaa 19 senttistä kaunista ja mehevää munaa, joka oli kiinni lihaksikkaassa ja miehekkäässä vartalossa. Vieläkin muistelen sitä usein vaikka aikaa on kulunut melkein 20 vuotta.

N43

Täh, mittaatteko te aina ne munat, vai mistä nämä sentit?

Vierailija
5/83 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Keskimääräistä selvästi isompi oli ja arvioin sitä hyväillessäni, että n. 19 senttiä voi olla että oli isompikin. Herkkua oli kyllä ja nykyään vanhana saa enää vain haaveilla muoren miehen isosta kalusta :(

N43

Vierailija
6/83 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen eksästä, hänen munaa koskettelin ja oli iso.

Vierailija
7/83 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muna iän myötä kutistu eli sama muna on isokaluisella vanhempanakin.

Paksu on kiva, kovin pitkä sattuu. Tietysti paksu ei käytännössä ole yleensä ihan lyhyt. Ja kyllä miehet joilla on iso antavat mielellään mitata, jokainen mies on muutenkin mitannut omansa.

Vierailija
8/83 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukolla ei oo paksu tai kova ko vaan puristaessa ja ei silloinkaan. Haluun paksua kullia nyt.

Vierailija
9/83 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi iso muna jää ihan vähän löysäksi.. tai mun kokemuksena on parin kanssa ollut näin. Mut ne olikin ihan jäätäviä parruja.. mustilla miehillä. Ei ollut kivaa, kun sattui.

10/83 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Keskimääräistä selvästi isompi oli ja arvioin sitä hyväillessäni, että n. 19 senttiä voi olla että oli isompikin. Herkkua oli kyllä ja nykyään vanhana saa enää vain haaveilla muoren miehen isosta kalusta :(

N43

Miksi niin ajattelet? Suuri osa nuorista miehistä haaveilee "vanhemmista" naisista. Olen itse nyt samanikäinen kuin sinä, mutta nuorena miehenä kiihotuin 20v vanhemmista naisista. Se ole mitenkään tavatonta. Nainen on kaunis ja seksikäs iästä riippumatta. Kyllä löytyy nuoria miehiä jotka tarjoavat isoa kaluaan sinulle, usko pois :) Itse olin usean 40-50v naisen kanssa ollessani 18-30v itse ja muistelen edelleen lämmöllä kokemuksia.

Vierailija
11/83 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tässä viikko takaperin eräs nainen sanoi,että ole varovainen,kun sinulla on niin iso.

Vierailija
12/83 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sitten vain baariin tai treffipalstalle, esim. Iskuri. Kyllähän sitä tarjolla on. Iskurissa osalla on oikein kuva kalustaan.

Vierailija
13/83 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

N43

Et sä nyt niin hirveän vanha vielä ole. Mä painaisin mielelläni 21 cm aisani sun pakaroita vasten ja antaisin lastin lentää pakaroillesi, selällesi ja niskaan. M53.

Vierailija
14/83 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et sä nyt niin hirveän vanha vielä ole. Mä painaisin mielelläni 21 cm aisani sun pakaroita vasten ja antaisin lastin lentää pakaroillesi, selällesi ja niskaan. M53." - HÄH - kymmenen vuotta vanhempi mies sanoo armollisesti ,että et sä nyt niin hirveän vanha vielä ole? WTF?

Onko tämä kommentoija muuten sama, joka aloittaa näitä pakaroillelaukeamisketjuja joka päivä? Hänen on varmaan vaikea ymmärtää, että moni nainen haluaisi tuntea kalun nimeomaan sisällään, ei ulkopuolellaan.

Vierailija
15/83 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet AP?

Oletko parisuhteessa vai sinkku?

Suosittelen hankkimaan miehen, jolla on iso.

Vierailija
16/83 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 20cm pitkä ja ympärys keskeltä 20cm ikää tällä on 43v ja se on täysin terve

Vierailija
17/83 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla kaikilla tuon kokoinen eli eipä juuri uutiskynnystä ylitä. Hakkailet vaan hanskaan niin kuin tähänkin asti.

Vierailija
18/83 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään siis; KENENKÄÄN kalun ympärys ei ole 20 cm. MItatkaa nyt vaikka 1,5l limupulon ympärys.

Jos joku kiva täysipäinen nainen kaipaa aidosti isoa ja pitkään kestävää kullia, joka on vielä mukavassa miehessä kiinni, niin laita spostia... 

luottobull200  ät se yleinen geemaili piste com

Ympärysmitta ja halkaisija on kaks eri juttua. Olutpurkin ympärys on 22cm. 20cm kikkelin ympärys lienee mahdollinen, mutta en usko suomesta tuollaista löytyvän

Vierailija
19/83 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärysmitta ja halkaisija on kaks eri juttua. Olutpurkin ympärys on 22cm. 20cm kikkelin ympärys lienee mahdollinen, mutta en usko suomesta tuollaista löytyvän[/quote]? 

Miten tämä halkaisijan ja ymäryksen vertailu liittyi edelliseen viestiin. Siinähän todettiin, ettei ympärykseltään 20 cm kulleja ole käytännössä olemassa.

Vierailija
20/83 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän isolla mitään tee sehän on nähty  kun on sopivan kokonen ja vikkelä sen saa useimpiin reikiin ilman itkua ja mälliä tulee runsaasti