Haluan munaa joltain jolla sitä on....
Kommentit (83)
Yleensä jos on pitkät lihaksikkaat reidet, niin kulli on sonnilla.
Mun aiemmilla pitkäaikaisilla kumppaneilla oli isot. Nykyisellä melko pieni (ainakin edellisiin verrattuna), mutta en vaihtaisi häntä kyllä mihinkään. Meillä on monipuolinen ja tyydyttävä seksielämä ja tykkään mm. fistauksesta. Eli saan halutessani sisääni liiankin isoa :D
Ainakin täältä juttuja lukien älykkyys on kääntäen verrannollinen kullin kokoon.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin täältä juttuja lukien älykkyys on kääntäen verrannollinen kullin kokoon.
Juu, en kans keksi mitään älykästä sanottavaa.
-25/17cm
Moi,täällä ois kiltti ja rauhallinen Sinkku Mies 48 Vuotias joka ois vailla ittelle seksikkään ja ihanan hoikkaa naista sänkyhommiin kahdestaan panettaa joka päivä niin kovaa jotta et Nainen uskokaan miten tyytyväinen oisin jos olisit luonani kanssani tekemässä sitä ihanaa hommaa kahdestaan nautittais toisistamme ja rakasteltais päivästä toiseen hellien toisiamme Rakkaudella kahdestaan aina ❤️ tosi tarkoituksella Vähäkyrö Watsap 0466622696tv.Oskari
Ex vaimo sanoi ettei haittaa vaikka on pieni,
Kun osaat käyttää hyvin kättä.
Vierailija kirjoitti:
Ex vaimo sanoi ettei haittaa vaikka on pieni,
Kun osaat käyttää hyvin kättä.
Eli molemmat tyydytetään kädellä ja seksi on siinä?
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Olen kerran saanut upeaa 19 senttistä kaunista ja mehevää munaa, joka oli kiinni lihaksikkaassa ja miehekkäässä vartalossa. Vieläkin muistelen sitä usein vaikka aikaa on kulunut melkein 20 vuotta.
N43
Vau, voin kyllä antaa omaa 20 senttistä kankea useamminkin. Jos kerran semmoinen miellyttää noin paljon.
En minä ainakaan jakele kuin harvoille ja valituille. Ensin pitää näyttää olevansa herrasnainen ja sitten vielä täyttää ne loputkin kriteerit. Niin se maailma muuttuu 😉
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 18cm kulli ympärystä en tiedä kun viivoitin ei kierry. Muutama nainen on sanonut ettei saa tietyissä asennoissa painaa pohjaan asti kun kuulemma sattuu. Eikä nää naiset ollu mielestäni erityisen kireitä.
M47 172/78
Täällä vaimo valittelee kipua sentin lyhyemmästä. Kaikissa asennoissa ei voi tuollakaan ihan huoletta pistellä. Vie osan nautinnosta pois kun ei halua satuttaakkaan. Naisia on todellakin erilaisia ja siten niitä pilluja myös.
Hyi viddu mikä ämmä! Mene Afrikkaan niin sieltä saat mustaa melaa. Äläkä AP tule takaisin.
Sama ongelma on itsellänikin: haluan pillua joltain jolla sitä on kun haluan kokeilla oikein tiukkaapillua. Vaimollani sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä jos on pitkät lihaksikkaat reidet, niin kulli on sonnilla.
"...niin kulli on sonnilla", näin se usemmiten on.
Onko kulli myös sillä lihaksikkaalla pitkäreitisellä myös?
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Olen kerran saanut upeaa 19 senttistä kaunista ja mehevää munaa, joka oli kiinni lihaksikkaassa ja miehekkäässä vartalossa. Vieläkin muistelen sitä usein vaikka aikaa on kulunut melkein 20 vuotta.
N43
20v ja sinulle 20kg
saat multa. Naiset on tykkäny. En oo mittanut, mutta tykkätty on. Ota yhteyttä.
Martti Juhani Häyrynen
Vierailija kirjoitti:
Ei se muna iän myötä kutistu eli sama muna on isokaluisella vanhempanakin.
Paksu on kiva, kovin pitkä sattuu. Tietysti paksu ei käytännössä ole yleensä ihan lyhyt. Ja kyllä miehet joilla on iso antavat mielellään mitata, jokainen mies on muutenkin mitannut omansa.
Miks sitä pitää mittailla, jos se tuntuu sopivalta? Ihan älytön ajatus!
Petri kirjoitti:
Minulle tässä viikko takaperin eräs nainen sanoi,että ole varovainen,kun sinulla on niin iso.
Jos on iso ego, pitää olla varovainen!
Itsellä on 20cm ja lempiasentoni on lykkiä takaapäin.
Ongelmia kaikkien kanssa siinä kun menee liian syvälle ja sattuu.
Onhan se nyt sopivan paksukin
Mulla on 18cm kulli ympärystä en tiedä kun viivoitin ei kierry. Muutama nainen on sanonut ettei saa tietyissä asennoissa painaa pohjaan asti kun kuulemma sattuu. Eikä nää naiset ollu mielestäni erityisen kireitä.
M47 172/78