Haluan munaa joltain jolla sitä on....
Kommentit (83)
Miten teillä on niin isot? Mitä harrastatte? Poltatteko? Pituus/paino?
Ite 187/100 ja parhaassa seisokissa 19cm, aikuisten oikeasti. Ei ole kummemmin kehuja tullut vaikka harvalla yltää sormet ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen eksästä, hänen munaa koskettelin ja oli iso.
Koskettelit pelkästään? Ei ihme että on eksä:)
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä on niin isot? Mitä harrastatte? Poltatteko? Pituus/paino?
Ite 187/100 ja parhaassa seisokissa 19cm, aikuisten oikeasti. Ei ole kummemmin kehuja tullut vaikka harvalla yltää sormet ympäri.
Ei täällä ole yhtään isomunaisia tai sellaisten puolisoita.
Kunhan trollaavat anonyyminä netissä.
Onnen tyttö kirjoitti:
Ymmärrän täysin AP:tä. Isomunaiset miehet eroavat todennäköisesti harvemmin, koska kukaan nainen ei halua päästää isomunaista kultakimpaletta kierrätykseen. Isoa munaa haluaa joka päivä ja siihen voi jäädä koukkuun kuten minä.
Oma mieheni saa monta muuta asiaa anteeksi, koska hänellä on noin 19 cm pitkä ja erittäin paksu. Iso kalu on saanut minut koukkuun, josta ei ole paluuta sinkkuiluun.
En myöskään haikaile kenenkään muun miehen perään. Iso kalu pitää minut tyytyväisenä. Kyllä siihenkin tottuu, että isoa munaa saa päivittöin. Hääkellot soivat kohta.Tsenpoiä AP:lle ison munan etsinnässä! Tinderistä löytyy...
Näin olen kautta rantain ymmärtänyt vaimon puheista ja uskollisuudesta. Jos mies on muutenkin fiksu ja huomaavainen, niin eihän kukaan nainen vapaa-ehtoisesti isosta luovu. Vaimo muistanut koko parisuhteen pitää haluistani ja tyydytyskestä huolta. Pitkä koko iän kestävä parisuhde ja kohta eläkkeellä. Molemmat ovat nauttineet.
Vierailija kirjoitti:
Tosi iso muna jää ihan vähän löysäksi.. tai mun kokemuksena on parin kanssa ollut näin. Mut ne olikin ihan jäätäviä parruja.. mustilla miehillä. Ei ollut kivaa, kun sattui.
Mun miehellä ei ole kunnon parrua, eikä se edes polta pilveä. Mä hengailen viikonloput mustien miesten kanssa. Ja siihen kyllä tottuu, sattuu hyvällä tavalla.
Minäkin haluisin...edes sitä munaa...kun ei joskaan saa. Ja sellaista mikä kestää kauan.
Haluatko minun 19 senttistä munaani sinun perseeseesi
Mun miehelläni on iso, eikä ole mitenkään harvinaista edes, koska niin oli exälläkin. On ihana saada paksua 20-senttistä kullia kaikkiin reikiin. Sattuu välillä vähän joo, mutta sehän vaan kiihottaa.
Tunnen olevani Nainen jonka mies ottaa. Myös ratsastaessa. En petä ikinä 💗
Vierailija kirjoitti:
Ei se muna iän myötä kutistu eli sama muna on isokaluisella vanhempanakin.
Paksu on kiva, kovin pitkä sattuu. Tietysti paksu ei käytännössä ole yleensä ihan lyhyt. Ja kyllä miehet joilla on iso antavat mielellään mitata, jokainen mies on muutenkin mitannut omansa.
Kyllähån se muna kutistuu miehen vanhetessa eli lyhenee ja ohenee ja kyse voi olla senteistä. Tämän totuuden tletää jokainen nainen jolla sama mies ollut nuoresta asti ja miehellå nyt ikää vähintään 40v.
Ja tämä käy kaikille miehille eli nuoremmilla miehillä on isompi.
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Olen kerran saanut upeaa 19 senttistä kaunista ja mehevää munaa, joka oli kiinni lihaksikkaassa ja miehekkäässä vartalossa. Vieläkin muistelen sitä usein vaikka aikaa on kulunut melkein 20 vuotta.
N43
Mulla on 18 senttinen ja ajatellu että se on ihan suht semi normi?? Oliko vieras mies kylässä vai oma mies silloin? Minä tahtoisin vaan varattua naista ja ehkä niin että joku toinenkin panisi ja pääsisi liukkaille
Mun exällä oli myös aika valtava kulli ja sitä kyllä kaipaan. Ihmistä en niinkään. 15 vuotta ja ylikin on jo siitä, mutta yhä edelleen kiemurtelen kiimasta kun muistelen minkälaista seksi hänen kanssaan parhaimmillaan oli.
Onnen tyttö kirjoitti:
Ymmärrän täysin AP:tä. Isomunaiset miehet eroavat todennäköisesti harvemmin, koska kukaan nainen ei halua päästää isomunaista kultakimpaletta kierrätykseen. Isoa munaa haluaa joka päivä ja siihen voi jäädä koukkuun kuten minä.
Oma mieheni saa monta muuta asiaa anteeksi, koska hänellä on noin 19 cm pitkä ja erittäin paksu. Iso kalu on saanut minut koukkuun, josta ei ole paluuta sinkkuiluun.
En myöskään haikaile kenenkään muun miehen perään. Iso kalu pitää minut tyytyväisenä. Kyllä siihenkin tottuu, että isoa munaa saa päivittöin. Hääkellot soivat kohta.Tsenpoiä AP:lle ison munan etsinnässä! Tinderistä löytyy...
Ei löydy enää, lähdin menemään sieltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se muna iän myötä kutistu eli sama muna on isokaluisella vanhempanakin.
Paksu on kiva, kovin pitkä sattuu. Tietysti paksu ei käytännössä ole yleensä ihan lyhyt. Ja kyllä miehet joilla on iso antavat mielellään mitata, jokainen mies on muutenkin mitannut omansa.Kyllähån se muna kutistuu miehen vanhetessa eli lyhenee ja ohenee ja kyse voi olla senteistä. Tämän totuuden tletää jokainen nainen jolla sama mies ollut nuoresta asti ja miehellå nyt ikää vähintään 40v.
On ne kullit alkaneet kasvamaan sinisten pillereiden myötä, oli vanha tai ei
Jenkeissä tapailin miestä jolla oli 28cm. VALTAVA monsterilerssi!
Kysyin miten pitkä se oikein on. Kertoi sen tuumissa eli 11 tuumaa joka tekee 28cm.
Paksukin vielä, sitä mittaa en muistanut kysyä kun olin ihan ekstaaseissa muutenkin.
olen 33v Kalle 186/83 ja varustus ok 22/13,4 ympärileikattu kulli koska iso terska olen kestävä ja esileikki on nro1 koska haluan lämmittää Sinun Kiimaan jotta voin panna ja panna , orkkuja oikkujen perästä. ja linkoan ison lastin spermaa
turvoneiden häpyhuulten päälle. ja voin vielä fistata Sinua kaiken jälkeen ( hallitsen tämän lajin myös)
RAFAXL
hellurei 16 senttisellä täällä ajellaan. Minkäs teet
AP:llä itsellään ja kumppanilla pieni? Onhan se koettava kun pylly repeää, vaikka siihen tarvittaisiin ulkopuolinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähån se muna kutistuu miehen vanhetessa eli lyhenee ja ohenee ja kyse voi olla senteistä. Tämän totuuden tletää jokainen nainen jolla sama mies ollut nuoresta asti ja miehellå nyt ikää vähintään 40v.
Nainen ei itse huomaa kun oma toosa levinnyt. Syytetään vaan miestä...
En myöskään haikaile kenenkään muun miehen perään. Iso kalu pitää minut tyytyväisenä. Kyllä siihenkin tottuu, että isoa munaa saa päivittöin. Hääkellot soivat kohta.
Tsenpoiä AP:lle ison munan etsinnässä! Tinderistä löytyy...