Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myllypuron entiset myrkkymaat, nykyinen tilanne?

Hesalainen
06.02.2016 |

Onkos täällä Myllypurossa asuvia tai asiasta muuten tietäviä? Kiinnostaisi tietää mikä on nykytilanne sillä alueella mistä ne talot purettiin vanhan kaatopaikan takia. Myrkkymaathan on kapseloitu täyttömäeksi ja alue on täysin turvallinen, mutta onko siellä tehtymitään puistoa tai maisemointeja vieläkään? Entä onko juuri sille entiselle myrkkyalueelle rakennettu uusia taloja tai tullaanko rakentamaan? Mielenkiintoinen osa Helsingin ja itseasiassa koko Suomen historiaa tuo. Ei kovin usein pureta asuinalueita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä kumpu on edelleen käsittääkseni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Myllypurossa. Jätemäen muuttaminen puistoksi on aloitettu. Aluetta on myllätty viime keväästä. Nyt siinä on aita ympärillä. Taloja sen päälle ei ole rakennettu eikä olla rakentamassa. Muuten lähelle on kyllä rakennettu mm. ATT:n rivitaloja Alakiventielle ja PuuMyllypuro. 

Vierailija
4/6 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen kaatopaikan kohdalta purettujen talojen entisellä paikalla sijatsevalle "Myllypuron kasalle" kesti monta vuotta keksiä käyttötarkoitus. Itse käytin sitä vuosia pulkkamäkenä. Tälle paikalle harkittiin aluksi labyrintin rakentamista, mutta projekti ilmeisesti hylättiin, eikä rakennustöitä kuulunut vuosiin. Nyt kuitenkin paikalle rakennetaan puistoa. Puiston suunnitelma on esillä rakennusalueen reunoilla. Itse olen ymmärtänyt että suuria muutoksia ei tule tapahtumaan. Paikalle on istutettu puita ja rakennettu polkuja kasan huipulle.

Projekti ei ole nähnyt kylläkään talven aikana jatkoa ja alue on ollut aidattuna. Saa nähdä milloin tämäkin hanke valmistuu, ja miltä lopputulos tulee näyttämään.

Vierailija
5/6 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/6 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi