mies, kelpaisiko sinulle tällainen nainen?
25-vuotias
Käy töissä
Koulutus lukio
Asuu vuokralla
Pelaa xbox-pelejä
Lenkkeilee
Ei käytä alkoholia, ei tupakoi
On ujo
Ei hiusten- tai ripsienpidennyksiä, luonnollinen väri hiuksissa, meikkaa maltillisesti
Mitä muuttaisit vai muuttaisitko mitään?
Kommentit (29)
Ottaisin heti, mut sulle ei varmaan kelpaa ihan kuka vaan. m24
Vierailija kirjoitti:
25-vuotias
Käy töissä
Koulutus lukio
Asuu vuokralla
Pelaa xbox-pelejä
Lenkkeilee
On ujo
Ei hiusten- tai ripsienpidennyksiä, luonnollinen väri hiuksissa, meikkaa maltillisestiMitä muuttaisit vai muuttaisitko mitään?
Ei kai tuossa mitään vikaa, jos muuten natsaa.
M36
Kerro sun paras vitsi niin katotaan
Onko majavaa?
Jos ei, suostutko kasvattamaan?
Mulle kelpaisit ystäväksi. T.toinen nainen :)
Kuka viitsii kasvattaa majavan? Pitäisi olla iso pato ja hammassuojat jos meinaa sisällä pitää. Ja mistä saisi hyvät vanhemmat, että voisi olla varma että tuleva pentue on terve ja hyväluontoinen? Mä en itse tunne ketään majavankasvattajaa enkä miestä joka etsii itselleen majavankasvattajaa, mutta kai niitäkin pervoja on.
Vierailija kirjoitti:
mitä pelejä pelaat?
Sotapelejä :)
-Ap
Ei missään tapauksessa kelpaisi, sillä minä olen HOMOSEKSUAALI!
Hyi helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Ei missään tapauksessa kelpaisi, sillä minä olen HOMOSEKSUAALI!
Hyi helvetti!
:D:D
Eihän tuossa mitään kovin omituista. Varmaan kelpais monellekin.
Kyllä kelpaisi oikein hyvin. Unelmanainen, kun kerran tykkäät pelatakin etkä käytä päihteitä :). T. Sinkkumies.
Vierailija kirjoitti:
25-vuotias
Käy töissä
Koulutus lukio
Asuu vuokralla
Pelaa xbox-pelejä
Lenkkeilee
On ujo
Ei hiusten- tai ripsienpidennyksiä, luonnollinen väri hiuksissa, meikkaa maltillisestiMitä muuttaisit vai muuttaisitko mitään?
Missä olet töissä? Millaisella alueella asut? Paljonko pelaat? Oletko absolutisti ja haittaako sinua jos muut juovat seurassasi? Haittaako ujous paljon elämääsi? Huolehditko ulkonäöstäsi ja hygieniastasi?
Esim. mykkä tapettiin sulautuva peliriippuvainen roskakuski varissuolta joka nipottaa alkoholista ja haisee 5 metrin päähän ei kiinnosta.
Muuttaisin kaiken.