Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehiä kiinnostaa pi**u?

Vierailija
05.02.2016 |

Kertokaa? Mikä siinä on?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mikä pikku? Huppeli?

Vierailija
2/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu on vain kovien kundien käyttämä miehekäs kiertoilmaus naisen rakkauden ja välittämisen tarpeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pirtussa on kuitenkin edullinen hinta-kännisuhde, jos sellaista käsiinsä saa.

Vierailija
4/42 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se vaa on niin kauniin näkönen mikä on just pesty&sheivattu .ei semmosta pysty olla haluumatta.

Vierailija
5/42 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillu on vain kovien kundien käyttämä miehekäs kiertoilmaus naisen rakkauden ja välittämisen tarpeelle.

Joo no te aihe vapaan ihmeet ette sitä kykene tarjoamaan :D

Vierailija
6/42 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä. Itseäni kiinnostaa tietokoneet sekä postimerkit. m26

Vierailija
7/42 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitää olla sheivattu? Miksei luonnollinen käy?

Vierailija
8/42 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuntuu vahvasti siltä että marjaliisa 62v trollailee :)

Vierailija
9/42 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gay

Vierailija
10/42 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen pitää olla sheivattu? Miksei luonnollinen käy?

Ei sen tarvi olla kokonaa sheivattu.Ainaskii siistitty.Myös kiitorata on mun mieleen.Se puhtaus on kaiken a ja o .Jos haluaa saada suuseksiä.Minkälaisena itse pidät?m36

Vierailija
11/42 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alapään "tila" ei kuulu muille. Kysyin tuota vain siksi, että asia ihmetyttää minua. Onko luonnontilassa oleva naisen genitaalialue jotenkin miehistä vastenmielinen vai onko kyse vain käytännönasioista, kuten tuo suuseksi. Vaikka eihän niitä karvoja edes klitoriksen tai emättimen suulla kasva, vaan siinä ympärillä. Kuinka miehet perustelevat olevansa oikeasti kiinnostuneita naisista, vaikka eivät kuitenkaan juuri tahdo kiihottua luonnollisista naisista, vaan jostain leikellystä ja siloitellusta versiosta? Onko miehillä todellisuuden taju alkanut vääristyä?

Lauantaipäivän turhia pohdintoja... ;)

Vierailija
12/42 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteromies eikä pillut vain kiinnosta millään asteella. Jos joskus tekee mieli masturboida niin katselen jotain eroottista netistä. Miksi jostakin kusisesta suolenpätkästä pitäisi olla niin kiinnostunut koko ajan?

Vierailija
13/42 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Olet heteromies, mutta sinusta olisi vastenmielistä harrastaa oikeasti seksiä naisen kanssa eli mieluummin katselet seksiä ja kaiketi vemppaat? Onko oikein ymmärretty?

Vierailija
14/42 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen heteromies eikä pillut vain kiinnosta millään asteella. Jos joskus tekee mieli masturboida niin katselen jotain eroottista netistä. Miksi jostakin kusisesta suolenpätkästä pitäisi olla niin kiinnostunut koko ajan?

Tasan et ole heteromies, olet provoava nainen. Ja suosittelisin sinulle anatomian kertausta, kun luulet emättimen olevan suolta, josta tulee virtsaa.

Vierailija
15/42 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gay

Homous ei tarkoita kiinnostusta tietokoneisiin ja postimerkkeihin, jos et tiennyt.

Vierailija
16/42 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko luonnontilassa oleva naisen genitaalialue jotenkin miehistä vastenmielinen

Ei se ole vastenmielinen, mutta se häviää kyllä selkeästi hoidetulla ja siistitylle. Niin selkeästi että voi olla että joutuu jopa passaamaan jos on oikein DDR-stailattu,

Vierailija
17/42 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää "kusinen suolenpätkä" alkaa olla jo legendaarinen vitsi. Vagina ei ole noista kumpaakaan joten ilmaisun käyttäminen kertoo omaa kieltään joko käyttäjän iästä tai sivistyksestä.

Vierailija
18/42 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasan et ole heteromies, olet provoava nainen. Ja suosittelisin sinulle anatomian kertausta, kun luulet emättimen olevan suolta, josta tulee virtsaa.

Tuskin tuo heebo sitä niin kirjaimellisesti tarkoittikaan. On sitä elämässä muitakin asioita kuin jonkun kolon miettiminen.

Vierailija
19/42 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pirtussa on kuitenkin edullinen hinta-kännisuhde, jos sellaista käsiinsä saa.

Nauroin ääneen :D

Itse kysymys on typerä. Miksi naisia kiinnostaa kulli? Anteeksi, siis ku**i. Ei hirveesti varmaan ihmiset lisääntyis, jos vastakkaisen sukupuolen värkit EI nappais.

Vierailija
20/42 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, tämä on totta. Siis ap:n kysymys oli miksi pillu kiinnostaa miehiä. Eihän tartte muuta kuin katsoa muutama kerta Avara luonto tv:stä, niin voi ruveta muistamaan sellaisen asian kuin evoluutio ja suvun jatkaminen. Tehtävämme on jatkaa sukua, ja se tehtävä on oltava mielessä koko ajan. Siksi naisen pillu kiinnostaa, koska sen avullahan tuohon suuntaan mennään. Jos on ehkäisyä tms, niin tuo atrappi toimii yleensä hyvin kuitenkin, vakka se olisi piilossa vaatteiden alla... Minun pitää levittää siementä ja saada mahdollisimman monelta naiselta pillua, jotta olisi paljon jälkeläisiä ja voin tuntea olevani todellinen alfauros...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi