Tyttöystävä ulostaa kovaäänisesti
Asumme siis yhdessä ja mua häiritsee kun hän ulostaa niin kovaäänisesti. Nytkin vessasta kuuluu hirveää pinnistystä ja ähkintää. Menee seksihalut tohon ja oon maininnutkin siitä, mutta ei tunnu auttavan. Entisissä suhteissa naiset osasivat käytöstapoja eivätkä ulostaneet miehen kuullen.
Mitä teen?
Kommentit (43)
Huvittava aloitus. Laita pöljä radio päälle jos toisen ähinä häiritsee. Minusta sellainen on lähinnä huvittavaa.
Pitää olla iso asunto ja molemmille omat vessat asunnon eri päissä ja hyvä äänieristys muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä me naisetkin ollaan. Käydään paskalla, piereskellään ja röyhtäillään.
Meillä poikaystävä saattaa tulla pesemään hampaitaan tai laittamaan hiuksiaan tai käydä suihkussa kun mä istun paskalla.
Ja miks helvetissä kuuntelet kun toinen on paskalla?
Niin, siis naisethan ovat moukkia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä poikaystävä saattaa tulla pesemään hampaitaan tai laittamaan hiuksiaan tai käydä suihkussa kun mä istun paskalla.
Kuka haluaa pestä hampaita samalla kun toinen ripuloi vieressä??
Tee sille kuitupitoisempaa ruokaa niin tarvitsee pinnistellä ja ähkiä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miks helvetissä kuuntelet kun toinen on paskalla?Tiedätkö, mitä eroa on kuuntelemisella ja kuulemisella?
Normaalisti viereiseen huoneeseen ei vessan äänet juurikaan kuulu, joten jos nainen ei käy ovi auki paskalla, niin suuri todennäköisyys on, että ap kuuntelee ovella.
Tää tais sit osua sen pienen todennäköisyyden kohdalle :^)
Ai mitä teet ap ? Tässä sulle pieni vinkki ongelmaasi; HANKI ELÄMÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä teet ap ? Tässä sulle pieni vinkki ongelmaasi; HANKI ELÄMÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!
Vitaalielintoiminnot kunnossa eli mullahan on elämä. Mites vatipäällä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miks helvetissä kuuntelet kun toinen on paskalla?Niin, siis naisethan ovat moukkia.
T: minimunaincel
Ap makaa vessan oven edessä lattialla nenä kiinni oven raossa, nuuhkii ja kuuntelee keskittyneesti...
Isoa paskaa ja märkiä lemuavia pieruja, paskaa, pieruja, paskaa, pieruja, runkuti runkuti...
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ihmisiä, mutta käytöstavat voi olla. Ja lääkäriinhän apn tyttiksen pitäs mennä kun maha noin kovalla. Tai edes hakea Visibliniä apteekista!!
Mulla usein hirveä kipu ulostaessa ja verta tulee, enkä huuda enkä ähki, painan vaan kynsiä kämmeniin kun kipu pahin. Saattais töis joku ihmetellä kun kuuluis huutoa vessasta.
Jos joku tulis vessaan hampipyykille kun olen kakalla...outoa olis, en tykkäisi.
Raukka yrittää viestíä pikku jonnelille että p*neminen kanssasi ei enää kiinnosta, ja olisi aika siirtyä seuraavaan. Oikeasti tahtoisi vääntää sen tortun naamallesi.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen turn-off tollainen juntti paskaperse. Kyllä jotain käytöstapoja on oltava ja sanomattomat käyttäymissäännöt ymmärrettävä, myös siellä vessassa. Paskoa voi myös sivistyneesti.
Todellista sivistymättömyyttä on valittaa toisen wc-käynneistä.
WC asiat on yksityisiä, siksi ovessa on lukko.
Miehelläni on aivovamma, eikä hän vastannut huhuiluun joten avasin oven. En olisi ikinä halunnut nähdä sitä tapahtumaa. Hengenhätä ei ollut joten oispa jäänyt näkemättä.