Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko ottaa vielä mieheen yhteyttä?

Vierailija
05.02.2016 |

Tapasin miehen ja meillä oli hauskaa yhdessä (ei seksiä). Löysin miehen Facebookista ja laitoin viestin, vaikuttaisi kuitenkin, että hän ei ole sitä lukenut. Saattaa kuitenkin olla nähnyt kun nykyään on se yhteydenottopyyntö jossa viestin voi lukea ilman että lähettäjä näkee. Kehtaanko enää ottaa yhteyttä muuta kautta, esim. Whatsapissa vai pitäisikö antaa vaan olla? neuvoja kaipaan....

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti

Sit tiedät

Vierailija
2/54 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta jos ei vastaa siihenkään niin sitten hävettää...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko kavereita fb:ssa? minä en ainakaan huomaa ei-kavereilta tulleita viestejä kun ne menee jonnekin muut-kansioon. laittaisin viestin ja jos ei vastaa niin mitä sitten? miks sitä pitäisi hävetä :) jos oot jollain tapaa decent ihminen niin varmasti ennemmin imartelevaa vaikkei oiskaan susta sen enempää kiinnostunut.

Vierailija
4/54 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa ottaa yhteyttä :)

Vierailija
5/54 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä ei kiinnosta.

Joskus viestittelin ihastuksen kanssa ja lopetti viesteihin vastaamisen, nyt olen muutaman viikon odotellut eikä ole mitään laittanut, joten se oli sitten siinä.

Vierailija
6/54 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voi olla ettei kiinnosta, mutta jotenkin jäi vaivaamaan ja tekisi mieli laittaa viestiä. Ei olla kavereita facessa, eikä ole yhteisiä kavereita. Löysin sen numeron fonectasta ja on näköjään whatsapissa, mutta en tiedä... Kuva ahdistella joka viestimien kautta. Tästä mun elasta laittamasta viestistä on jo siis monta päivää.

Ap

Vierailija
7/54 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole vain nähnyt viestiäsi, jos ette kerran ole fc-kavereita. Ja eivät kaikki edes käy facessa päivittäin tai viikottainkaan. Jos olet kiinnostunut, niin ihmeessä yhteyttä jotain muuta kautta! Mitään et menetä, ja ei se maailma kaadu, vaikka juuri tämä tyyppi ei olisi sinusta kiinnostunut. Sitten vain katse kohti uusia tuttavuuksia. 

Vierailija
8/54 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä hänelle kirjekuoressa kakkaa ja rakkauskirje saatteeksi.

Vierailija
9/54 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kakan lähettäminen voisi olla hyvä!

Ap

Vierailija
10/54 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu myös siitä, mitä siihen fb-viestiin laitoit. Mieshän lukee sen viestin sitten enemmin tai myöhemmin. Itse kävin nettitreffeillä ajat sitten. Sitten yksi yksinäinen ilta laitoin monen kuukauden päästä miehelle fb:n kautta, että hänestä on jäänyt positiivinen fiilis ja voisin tavata uudelleenkin, jos hänellä on samat fiilikset. Mies ei vastannut mitään. Ei se mua kuitenkaan sen ihmeemmin nolota. Saahan sitä kysyä. Mulle on joskus miehet laittaneet useampaa reittiä viestiä,jos en ole vastannut. En olet sitä sen kummemmin ihmetellyt/häirintynyt. Lähinnä ovat kysneet suoraa että mitä kuuluu ja kiinnostaisiko minua vielä joskus nähdä tms. aika netraalia.

Vierailija
11/54 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraalin viestin laitoin Faceen. Mutta jos ois sen nähnyt ja kiinnostaisi niin toki ois vastannu. Ääh, en tiedä... Lähinnä hauskanpitoseuraa oisin tästä tyypistä kaivannut, mutta saa nyt nähdä kehtaanko laittaa toista kautta viestiä ja mitä siihen laittaisin?

Vierailija
12/54 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se mies olisi sinunkin numeron tai facebookin löytänyt, jos olisi kiinnostunut? Ani harva mies jättää ottamatta yhteyttä ja sinä olet viestinkin lähettänyt.

Minulle tulee ei-kavereiden viesteistä ilmoitukset.

Vierailija
13/54 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, tätä just mietin. Silti mielessä on pieni jos sittenkin. Varmaan kuitenkin itsekunnioituksen kannalta ois parempi olla ottamatta yhteyttä.

Ap

Vierailija
14/54 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vielä, että mies ei ehkä mun facebookia ois löytänyt (en oo koko nimellä), mutta työpaikan perusteella ois saattanut googlaamalla löytää mun työnumeron.

Vierailija
15/54 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin voi olla ettei kiinnosta, mutta jotenkin jäi vaivaamaan ja tekisi mieli laittaa viestiä. Ei olla kavereita facessa, eikä ole yhteisiä kavereita. Löysin sen numeron fonectasta ja on näköjään whatsapissa, mutta en tiedä... Kuva ahdistella joka viestimien kautta. Tästä mun elasta laittamasta viestistä on jo siis monta päivää.

Ap

tuota... jos ei antanut sulle numeroaan niin en kyllä laittaisi whatsappissa viestiä. luulin että olisi siis antanut sulle itse puhelinnumeronsa. olisi vähän liian creepyä :P ennemmin vaikka kaveripyyntöä facessa. tosin tää taitaa olla läppä "ehkä olisi googlaamalla löytänyt mun työnumeron".... jjjooo, terveet ihmiset kun moista harrastaa et otetaan työnumeroon jonkin hurjan googlailun jälkeen yhteyttä :D 

-kolmonen

Vierailija
16/54 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ei ole läppä. Ajattelin, että se on oikeastaan ainut tapa miten ois voinnut löytää mut. Ei jäännyt mahdollisuutta pyytää mun numeroa kun häippäsin, en nyt jaksa selittää koko juttua. Mutta joo, mäkin pelkään että ois liian stalkkarimaista laittaa whatsapissa viestiä kun en ole numeroa häneltä itseltään saanut.

Vierailija
17/54 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina viestit eivät mene perille, tai jäävät huomaamatta. Voithan laittaa vielä yhden viestin, niin saat mielenrauhan. Mutta sen jälkeen kannattaa uskoa, jos toisesta ei mitään kuulu.

Vierailija
18/54 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten otan yhteyttä, whatsapp vai kaveripyyntö facessa?

Ap

Vierailija
19/54 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten otan yhteyttä, whatsapp vai kaveripyyntö facessa?

Ap

Laita se kaveripyyntö.

Vierailija
20/54 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voikaan tuntematon pyytää kaveriksi :(