Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sari Sarkomaan ulkonäölle on tapahtunut?

Vierailija
05.02.2016 |

Mitä Sari Sarkomaalle on tapahtunut? Väärä hiusväri, lapsen tekemä meikki, ikä...?
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Kansanedustajalla-punainen-pitsimekk…

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä on kuvaushetkellä flunssa, sitä on liikkeellä tähän vuodenaikaan. Siihen päälle vääränvärinen mekko ja hiuscäri, niin voi tulla kummallinen kalpea vaikutelma helposti.

Vierailija
42/50 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettaa asulla ja kampauksella näyttää parikymppiseltä. Tukka ihan kuin kotivärjäyksen jäljiltä, ja yrittänyt tehä suoristusraudalla tms. Hollywoodkiharat. No ei ihan onnistunu. Noilla on varmaan rahavaikeuksia, jos ei oo varaa käydä kampaajalla eikä ostaa vaatteitakaan kuin jostain ginasta. Tyylitöntä.

Toinen värimuuttuja on Toivakka, jolla oli valtiopäivien avajaisissa punertavan ruskea tukka siististi kiinni. Onneksi, vaikka näyttikin siltä persulta, oisko Mäntylä tms. Aiemmin Toivakalla oli semmoinen kusenpolttama keltainen roikkutukka yhdistettynä meikittömyyteen eli punakan, rasvaisen ihon kiiltelyyn. Eipä ollut ko. lookissa edukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa pahin seuraa vasta, kun tämä poliitikko avaa suunsa. Puhetyyli on sellainen muikisteleva ja jopa kyräilevä. Ihmettelen, ettei Kokoomuksessa ole saatu muokattua olemuksesta ja esiintymisestä vähän reippaampaa. Ellei sitten tosiaan ole jokin perussairaus taustalla. Mutta kenen tahansa pitäisi omista kuvistaan nähdä (jos niitä vielä on vuosien varrelta lehdissä lukuisia), mikä ei sovi päälle. Kumarainen ja yläosastaan pieni vartalo näyttää kittanoissa asuissa vielä käppyrämmältä.

Vierailija
44/50 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden kuvassa tuo pariskunta näyttää hullunkuristen perheiden hahmoilta. Kasvojen muoto ja olemus on ihan hassu, kuin piirretty karrikatyyri :D

Vierailija
45/50 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole vaan sattunut huono kuva, olis valokuvaaja ottanut uuden kuvan.

Olen nähnyt Sarkomaan luonnossa, ja on upea kaunis nainen ja äiti.

Vierailija
46/50 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole vaan sattunut huono kuva, olis valokuvaaja ottanut uuden kuvan.

Olen nähnyt Sarkomaan luonnossa, ja on upea kaunis nainen ja äiti.

Minäkin olen nähnyt kerran syömässä. Vaikutti olevan ihan omissa maailmoissaan hymyilleen jännästi sisäänpäin. Istui pöydän päässä. Ympärillä jotain hänen kavereitaan. Olisiko ollut synttärikutsut?

Kuten niin monien poliitikkojen kohdalla puolueesta riippumatta, olen aina ihmetellyt, että kuka kumma tuotakin tyyppiä äänestää.

Vierailija
47/50 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen mekko ja valkoiset rintaliivit o_o

Vierailija
48/50 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneillään olevassa eduskunnan avausistunnossakin Sarkomaa näyttää kärsivältä. Ainahan hän on räpytellyt silmiään hermostuneesti, mutta lisäksi hän on todella kalpea, pöhöttynyt ja tukka rasvaisin ja sekaisin. Vertasin muihin edustajiin, joilla järjestään on siistimpi ja terveempi habitus sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
49/50 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko voimakas mielialalääkitys päällä?

Vierailija
50/50 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko voimakas mielialalääkitys päällä?

Mielialalääkkeet eivät yleensä pöhötä, mutta rauhoittavat ja muut järeämmät psyykenlääkkeet voivat pöhöttää. Riippuu tietysti yksilöstä. Toivottavasti Sari saa apua, jos sitä tarvitsee. Eduskunnassa on kyllä hyvä työterveyshuolto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi