Juotko R-kioskilla kahvit vihreästä, punaisesta vai keltaisesta mukista?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
En osta kiskurihintaiselta ärrältä mitään. Olin siellä harjoittelussa muutaman viikon ja meno oli ällöttävää. Kahvi keitettiin aamulla ja samasta termareita juotiin koko pv, koska asiakkaita oli niin vähän ettei tarvinnut keittää lisää. Vanhentuneet karkkipussit avattiin ja laitettiin myyntiin irtokarkkipusseina
Olen restappeillut varmaan puolessasadassa eri kioskissa ja voin sanoa, että niiden välillä on suuria eroja. Useimmissa kahvi keitetään vähintään kahden tunnin välein ja siisteydestä ja päivämääristä ollaan tarkkoja. Sitten on myös niitä sinun kuvailemia kioskeja. Yleensä siistissä kioskissa ja täydennäköisessä kahvipisteessä on hyvää kahvia eikä vanhentuneita tuotteita.
Juurikin hain ärrältä kahvia ja mukini on ruskee :0 Osoitanko nyt olevani kiinnostunut kakkosen jutuista :0
Hauska idea, mutta valitettavasti aina kun minä käyn ärrällä, on siellä vanhoja äijiä hakkaamassa rahansa hedelmäpeleihin.
Tykkään ärrästä ja suomeen saisi tulla myös seven eleven vai mikä se nyt olikaan esim tukholmassa 24h auki
Olen sinkku. Vihreästä normaalisti. Jos en ollenkaan ole flirttituulella, niin keltaisesta.