Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juotko R-kioskilla kahvit vihreästä, punaisesta vai keltaisesta mukista?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisesta, koska olen niin rakastunut. Keltainen olisi muuten lemppari.

Vierailija
2/24 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukeen olisi voinut laittaa ao tekstin ettei tarvitse klikata tuota linkkiä:

Toimitusjohtaja Teemu Rissanen kertoo, että sinkkumukeihin otettiin keltainen kuppi asiakaspalautteen perusteella. Keltainen tarkoittaa vaikeasti selitettävää suhdetilannetta. Vihreä kuppi tarkoittaa vapaata ja punainen varattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan juonut kahvia R-kioskilla enkä nyt varmasti juokaan. Mitä h-ttiä minun parisuhdestatukseni kenellekään kuuluu. (Avioliitossa vuodesta 1993)

Vierailija
4/24 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluisi juoda keltaisesta, mutta vihreä on lempivärini.

Vierailija
5/24 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt ettämukin väri kertoo parisuhdestatuksesta.Punaisesta joisin, koska en tykkää vihreästä enkä keltaisesta (muuten kuin luonnossa).

Vierailija
6/24 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan juonut kahvia R-kioskilla enkä nyt varmasti juokaan. Mitä h-ttiä minun parisuhdestatukseni kenellekään kuuluu. (Avioliitossa vuodesta 1993)

Mitä helvettiä. inhottaa kuulla kenenkään parisuhdetatusta . pilasit päiväni!

Vierailija
7/24 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittarissa oli joskus sinkku-kauppakorit. Niissä tosin luki ihan selkeesti "sinkkkukori". Vieläköhän niitä on..??

Vierailija
8/24 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joisi R:llä kahvia vaikka maksettaisi. Tuttuni kertoi että hänen tyttärensä ollessa kesätöissä R:llä, kahvi seisoi koko päivän samassa pannussa ja edellinen sumppi kaadettiin aina uuden sekaan. Pannuja ei pesty kuin harvoin.

Vierailija
9/24 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittarissa oli joskus sinkku-kauppakorit. Niissä tosin luki ihan selkeesti "sinkkkukori". Vieläköhän niitä on..??

Meillä päin on yhdessä K-supermarketissa. Otan aina sellaisen, vaikka olenkin ollut parisuhteessa yli 30 vuotta, koska inhoan niitä toisia koreja. Eipä ole kukaan tullut iskemään. Olen siis yli 50 v. ja minulla on harmaita hiuksia ja hapan ilme.

Vierailija
10/24 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon suoraan automaatista. Turhaa haaskausta tuollaiset kertakäyttömukit.

Vierailija
11/24 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kahvia enkä osta koskaan mitään ärrältä. Kallis paikka.

Vierailija
12/24 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö siellä voi valita tavallista valkoista mukia, vaan pitää mukin valinnalla kuuluttaa kaikille, onko suhteessa vai ei? Herranjestas, kohta siellä on varmaan hetero-, homo- ja bi-mukit.

Vierailija
13/24 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut paska Ärrältä mitään siitä lähtien kun niillä maksoi tulitikut 60 senttiä. Hyi helvetti mikä pulju.

Vierailija
14/24 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla oppii aina uutta. En ole tiennytkään, olen ottanut aina mukin, joka käteen ekana osuu.

Vierailija
15/24 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran juonut ärrän kahvia ja päätin silloin, ettei ikinä enää.  Ei minkään värisestä kupista, koska kahvi on niin ruokottoman huonoa.

Vierailija
16/24 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käy ärrällä etsimässä potentiaalista elämänkumppania? Ne on yleensä pieniä kioskeja, joissa aikaansa viettää lähinnä muutama keski-iän ylittänyt totomies.

Vierailija
17/24 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka käy ärrällä etsimässä potentiaalista elämänkumppania? Ne on yleensä pieniä kioskeja, joissa aikaansa viettää lähinnä muutama keski-iän ylittänyt totomies.

Ne totomiehet etsii uusia tammoja itselleen.

Vierailija
18/24 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepa tosikkoja. Niin tosiaan mitäpä se muille kuuluu kenenkin status parisuhteen suhteen, mutta kyllähän se niinku normisti jotain kiinnostaa. Mulla esimerkiksi on sormus sormessa, ihan itse kuulutan varattuna olemista.

Punaisesta pitäisi juoda, mutta vihreä muki on kivan värinen. Nuohan on kun liikennevalot. Punainen stop, keltainen maybe ja vihreä go on.

Vierailija
19/24 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oottepa tosikkoja. Niin tosiaan mitäpä se muille kuuluu kenenkin status parisuhteen suhteen, mutta kyllähän se niinku normisti jotain kiinnostaa. Mulla esimerkiksi on sormus sormessa, ihan itse kuulutan varattuna olemista.

Punaisesta pitäisi juoda, mutta vihreä muki on kivan värinen. Nuohan on kun liikennevalot. Punainen stop, keltainen maybe ja vihreä go on.

Jos siellä on tarjolla myös neutraaleja "en halua kertoa"-mukeja, niin sittenhän ei ole mitään ongelmaa. Mutta jos ainoat vaihtoehdot ovat punainen, keltainen ja vihreä, niin sitten valintani on että en juo kahvia ärrällä. t: naimisissa oleva nainen, jolla ei ole sormusta

Vierailija
20/24 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta kiskurihintaiselta ärrältä mitään. Olin siellä harjoittelussa muutaman viikon ja meno oli ällöttävää. Kahvi keitettiin aamulla ja samasta termareita juotiin koko pv, koska asiakkaita oli niin vähän ettei tarvinnut keittää lisää. Vanhentuneet karkkipussit avattiin ja laitettiin myyntiin irtokarkkipusseina