Hankala tilanne, mutta oma moka...
Turha moralisoida, tiedän tehneeni väärin ja nyt näköjään kärsin. Menin sänkyyn viime viikonloppuna puoli tutun miehen kanssa. Oli sopimus, että tämä on vain yksi kerta. Mies oli kuvannut petipuuhamme ja kiristää minua sillä, että lähettää videon miehelleni jos en ala ns. vakipanoksi. Kerroin tekeväni rikosilmoituksen, mutta mies siihen että siitä vaan ja silloin lähtee video välittömästi miehelleni. Helkkarin hankala tilanne, kertokaa mitä teen? APUA!!!
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmottaisin miehelle suusanallisesti, että nähdäänkö silloin ja silloin, kai sun on patjaksi ryhdyttävä. Sen jälkeen menetkin parin kaverin kanssa sinne, pyydätte (otatte) videotaltioinnin ja teette selväksi että kiristys loppuu nyt. Lisäksi teet sen rikosilmoituksen, mutta älä ilmoita tolle tyypille siitä.
Entä itse tilanne? Suostuitko seksiin vai olitko älyttömässä kännissä? Humalaisen kanssa makaaminen kun on myös rikos.
Humalaisen kanssa makaaminen ei ole rikos :D Jos humalainen on tiedottomassa tilassa eikä ymmärrä mitä tapahtuu, silloin se on rikos.
Viilaa vähän lisää sitä pilkkua, jookos kookos
Aika paljon taas naisvihamielisiä kommentteja. Hyvää viikonloppua vaan kaikille! Ja oli törkeän ruma provo.
Vierailija kirjoitti:
AP tässä: Yritä pyörittää pienessä päässäni että miten minä handlaan tämän asian. Videota en varmasti saa mitenkään tuhottua kun voi olla ties missä pilvipalvelussa ja on tuo ainakin kiristäjämiehen sähköpostissa kun sitä kautta sen videon näinkin.
En ollut tiedottomassa tilassa ja myönnän suostuneeni seksiin vapaaehtoisesti, kun halusin vain kokea miltä tuo mies tuntuisi. Toki alkoholilla oli vähän osuutta asiaan ja pienensi estojani, mutta todellakaan en ollut missään räkäkännissä. Eli ihan oma mokani, tämän myönnän.
En tiedä pääsenkö tästä eroon muuten kuin tunnustamalla miehelleni. Toisaalta taidan yrittää tehdä rikosilmoituksen ja toivoa, että tämä säikäyttää kiristäjää niin paljon, että ei lähetä videota miehelleni. Jos näin hyvä tuuri käy, saatan päästä kuin koira veräjästä ja saan säilyttää avioliittoni.
Kaduttaa...
Tyhmin syy mitä olen ikinä kuullut pettämiseen.Joo,mies teki sekä laittomasti että moraalittomasti kun videoi sessionne,mutta jos olisit hillinnyt "kokeilun halusi".
Nyt vain reippaasti tunnustat erehdyksesi miehelle ennen kuin hän saa videon.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon taas naisvihamielisiä kommentteja. Hyvää viikonloppua vaan kaikille! Ja oli törkeän ruma provo.
Mitä naisvihamielistä ketjussa on?Jos mies kertoisi pettäneensä "kokeillakseen toista naista" tuskinpa vastaanotto olisi sen suopeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta kuin kertoa totuus miehellesi.
AP tässä; EN VARMASTI! Tuo tietäisi avioliiton loppua ja sitä en halua. Voiko tehdä rikosilmoituksen siten, että poliisit hakisi tuon kiristävän miehen putkaan ja takavarikoisi sen video ja sitten nostaisi syytteen?
Ei vo kun ei se mitään rikollista ole tehnykään. Olet patti tilanteessa jos tuo totta on. Miehes saa tietää halusit tai et jos se n in haluaa.
Kerro miehelles niin helppo mmalla pääset, tulee eeo tai ei. Saa rietää joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmottaisin miehelle suusanallisesti, että nähdäänkö silloin ja silloin, kai sun on patjaksi ryhdyttävä. Sen jälkeen menetkin parin kaverin kanssa sinne, pyydätte (otatte) videotaltioinnin ja teette selväksi että kiristys loppuu nyt. Lisäksi teet sen rikosilmoituksen, mutta älä ilmoita tolle tyypille siitä.
Entä itse tilanne? Suostuitko seksiin vai olitko älyttömässä kännissä? Humalaisen kanssa makaaminen kun on myös rikos.
Humalaisen kanssa makaaminen ei ole rikos :D Jos humalainen on tiedottomassa tilassa eikä ymmärrä mitä tapahtuu, silloin se on rikos.
Viilaa vähän lisää sitä pilkkua, jookos kookos
En ole se jota lainaat,mutta ei tässä ole kyse pilkun viilaamisesta.Jos ihminen on sammunut/nukkuu/on tajuton,hän ei voi antaa suostumustaan seksiin,kyseessä on raiskaus. Pelkästään humalassa olevan ihmisen kanssa seksin harrastamista ei mikään laki kiellä.Jos kännissä arvostelukyky pettää ja menee sänkyyn väärän ihmisen kanssa,ei siitä oikein saa poliisijuttua aikaiseksi.
ei kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP tässä; EN VARMASTI! Tuo tietäisi avioliiton loppua ja sitä en halua. Voiko tehdä rikosilmoituksen siten, että poliisit hakisi tuon kiristävän miehen putkaan ja takavarikoisi sen video ja sitten nostaisi syytteen?
Ei vo kun ei se mitään rikollista ole tehnykään. Olet patti tilanteessa jos tuo totta on. Miehes saa tietää halusit tai et jos se n in haluaa.
Kerro miehelles niin helppo mmalla pääset, tulee eeo tai ei. Saa rietää joka tapauksessa.
No aika varmasti seksin videokuvaaminen ilman toisen osapuolen suostumusta on rikos.Muuten ap on kyllä itse tyrinyt,parempi tunnustaa kuin jäädä pettämisestä kiinni muulla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
ei kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehelles niin helppo mmalla pääset, tulee eeo tai ei. Saa rietää joka tapauksessa.No aika varmasti seksin videokuvaaminen ilman toisen osapuolen suostumusta on rikos.Muuten ap on kyllä itse tyrinyt,parempi tunnustaa kuin jäädä pettämisestä kiinni muulla tavalla.
miehensä saa varmasti tietää jos rikosilmoituksen tekee. Voinu hävittää kuvatun. Saa tietää jos ei anna. Ei panija sitä kuvattua tietenkään poliiseille myöntäis. Ajattele ny vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP tässä: Yritä pyörittää pienessä päässäni että miten minä handlaan tämän asian. Videota en varmasti saa mitenkään tuhottua kun voi olla ties missä pilvipalvelussa ja on tuo ainakin kiristäjämiehen sähköpostissa kun sitä kautta sen videon näinkin.
En ollut tiedottomassa tilassa ja myönnän suostuneeni seksiin vapaaehtoisesti, kun halusin vain kokea miltä tuo mies tuntuisi. Toki alkoholilla oli vähän osuutta asiaan ja pienensi estojani, mutta todellakaan en ollut missään räkäkännissä. Eli ihan oma mokani, tämän myönnän.
En tiedä pääsenkö tästä eroon muuten kuin tunnustamalla miehelleni. Toisaalta taidan yrittää tehdä rikosilmoituksen ja toivoa, että tämä säikäyttää kiristäjää niin paljon, että ei lähetä videota miehelleni. Jos näin hyvä tuuri käy, saatan päästä kuin koira veräjästä ja saan säilyttää avioliittoni.
Kaduttaa...
Tyhmin syy mitä olen ikinä kuullut pettämiseen.Joo,mies teki sekä laittomasti että moraalittomasti kun videoi sessionne,mutta jos olisit hillinnyt "kokeilun halusi".
Nyt vain reippaasti tunnustat erehdyksesi miehelle ennen kuin hän saa videon.
Tästä voi päätellä, että ei ollut ensi kerta...
Milläs aiot todistaa että sinua on kuvattu ilman lupaa? Se on sana sanaa vastaan siinä vaiheessa jos asian viet poliisille.
ja ne ei hae koppiin sitä miestä se on varma.
lisäksi voi kestää vaikka kaksikin vuotta että poliisi ottaa asian käsittelyyn.
Se ei katsos riitä että sanot hänen kuvanneen salaa jos et voi sitä todistaa. Kuvaaja voi väittää sinun suostuneen ja jälkikäteen katuvana yrität vetää sanoja takaisin.
ihan oma syy.
Vierailija kirjoitti:
Milläs aiot todistaa että sinua on kuvattu ilman lupaa? Se on sana sanaa vastaan siinä vaiheessa jos asian viet poliisille.
lisäksi voi kestää vaikka kaksikin vuotta että poliisi ottaa asian käsittelyyn.Se ei katsos riitä että sanot hänen kuvanneen salaa jos et voi sitä todistaa. Kuvaaja voi väittää sinun suostuneen ja jälkikäteen katuvana yrität vetää sanoja takaisin.
ihan oma syy.
AP tässä: Koko yön olen pyörinyt ja miettinyt asiaa. Voiko oikeasti käydä niin, että kiristäjä ei saakaan tuosta tuomiota? APUA APUA!!!
No ihanko ajattelit että saa pitkänkin vankilatuomion?! Voit olla varma että mies kostaa jos viet asian poliisille. Miehesi saa tietää tavalla tai toisella joten paras kun kerrot itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lisäksi voi kestää vaikka kaksikin vuotta että poliisi ottaa asian käsittelyyn.Se ei katsos riitä että sanot hänen kuvanneen salaa jos et voi sitä todistaa. Kuvaaja voi väittää sinun suostuneen ja jälkikäteen katuvana yrität vetää sanoja takaisin.
ihan oma syy.AP tässä: Koko yön olen pyörinyt ja miettinyt asiaa. Voiko oikeasti käydä niin, että kiristäjä ei saakaan tuosta tuomiota? APUA APUA!!!
Ei saa. Ihan itse saat kärsiä juttus. Se on varma.
Ap, huono provo. Sun tyylin tunnistaa jo täysin selvästi. Eikö sulla ole oikeaa elämää ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Ap, huono provo. Sun tyylin tunnistaa jo täysin selvästi. Eikö sulla ole oikeaa elämää ollenkaan?
Minun tutka sanoo että sinulla ei ainakaan ole.
Sullahan on ihan oma kiristysjuttu: jos tuo mies lähettää miehellesi jotain materiaalia niin sitten on ainakin todiste, että sua on salakuvattu.
Ilmoita että jos ilmoittaa miehellesi niin teet rikosilmoituksen heti, ja vahingonkorvausvaateesi tulee olemaan merkittävä.
Toisen salakuvaus on laitonta, kiristäminen on vielä laittomampaa. Joten aika vähän sillä sitten on menetettävää jos ei vahingonkorvaukset ja maineen menetys, rikosrekisterimerkinnästä puhumattakaan, missään tunnu.