Mies antoi luvan olla toisen miehen kanssa
Mieheni antoi minulle luvan harrastaa seksiä toisen miehen kanssa. Hän ehdotti minulle exääni koska olen joskus kertonut miehelleni että meillä oli exän kanssa hyvää ja tyydyttävää seksiä. Mitä mieltä olette naiset? Mitä tekisin? Vähän tekisi mieli kokeilla mutta silti epäilyttää. Onko naisilla tästä kokemusta?
Kommentit (49)
Hei, On kokemusta. Meillä mies ehdotti exää siitä syystä kun on tuttu ja turvallinen valinta, ei jää roikkumaan koska sehän on jo exä. Ja seksi hänen kanssaan on tuttua joten siitä osaa nauttia.
Edelleen kiinnostaa vain että minkä vuoksi?
Hei, Siitä syystä että jotkut haluaa ottaa elämästä nautinnot irti. Jospa miehensä on aisuri;-)
Miksi kukaan haluasi panna exän kanssa?
Mieheni ehdotti minulle. Minulle ei ole tullut aikaisemmin mieleenkään tuollainen ajatus. Eikä myöskään pettäminen. Miehelläni iskee joskus paniikki sängyssä ja seksi ei aina onnistu. Muuten nautin täysin meidän seksistä. Tuo kuulemma syy siihen miksi ehdotti toista miestä. Mieheni halusi että en elä puutteessa. Mieheni ei halua olla muiden naisten kanssa. Pitäisikö olla onnellinen tästä mahdollisuudesta ja käyttää mahdollisuus hyväksi?
N29: Miten exän kanssa seksi sujuu nyt?
Pumpuli
En kannata ehdotusta. Miehellä on selkeästi ongelmia oman riittämättömyytensä kanssa eikä se todennäköisesti tuolla tavalla ainakaan parane. Lisäksi exän on hyvä antaa olla ex. Oletko miettinyt kuinka voisit auttaa miestä pääsemään sänkypaniikistaan eroon?
N32v
Hei, Exän kanssa tavataan 5-6 kertaa vuodessa. Ihanaa kun saa vaan nauttia ilman suhdekiemuroita. Onhan se niinkuin paluu tuttuun olotilaan. Mies tietää mistä tykkään;-)
Hienoa! Hyvä juttu! Vaikka ei itse kykene, niin antaa toiselle tilaisuuden nauttia. Itse tosin hoidattaisin oman miehen haluttomuuden.
Vierailija kirjoitti:
En kannata ehdotusta. Miehellä on selkeästi ongelmia oman riittämättömyytensä kanssa eikä se todennäköisesti tuolla tavalla ainakaan parane. Lisäksi exän on hyvä antaa olla ex. Oletko miettinyt kuinka voisit auttaa miestä pääsemään sänkypaniikistaan eroon?
N32v
Samaa mieltä!
Miehesi on surkea vässykkä. Kuka hullu antaa naisen panna eksänsä kanssa. Ei tule olemaan pitkä parisuhde. Tunteet lämpiää jne jne. Mikä näitä nykymiehiä vaivaa. M32
N29: Piditkö exän kanssa yhteyttä eron jälkeen vai ilmoititko yllättäen exälle että mieheni haluaisi että harrastaisin seksiä sen kanssa? Onko exäsi sinkku? Olitko heti valmis oman miehen ehdotukseen vai yllätyitkö ehdotuksesta? Miksi sun mies ehdotti toista miestä?
Pumpuli
Hei, ehkä joku toinen mies olisi parempi kuin exä? Teemasta on tosi paljon juttua ourhotwives -sivuilla... Toiset saa kovat kicksit tällaisesta.
N32: Ollaan keskusteltu paljon miehen sänkypaniikista mutta vielä ei ole helpottanut.
Pumpuli
Hei, En pitänyt eron jälkeen yhteyttä. Sitten kun mies alkoi puhua näistä asioista pitkän vatkaamisen jälkeen otin exään yhteyttä. Exä ei ollut silloin pysyvässä suhteessa. Aluksi koko ajatus tuntui ihan absurdilta mutta kun puhuimme kotona tuosta muutaman kuukauden ajan tajusin että mieheni on vakavissaan. Hän siis aisankannattaja;-) Myönsi tuon kolmen vuoden seurustelun jälkeen.
Haluttomuudesta ei ole kyse. Jotenkin vaan kuulemma kun kerran panikoi niin jatkossa tapahtuu samoin kun miettii onnistuuko nytkään vai meneekö taas kaikki pilalle.
Pumpuli
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluasi panna exän kanssa?
Miehenä voisin panna kaikkia ex-naisiani.Keilailukassini valmistavat joka päivä miljoonia siittiöitä valmiina purkautumaan, eikä niitä kiinnosta lentääkö ne exän, vai baaripanon nielusta sisään.Makkarissa pitää vain olla kaksi tyytyväistä, mies ja muna.
Vierailija kirjoitti:
N32: Ollaan keskusteltu paljon miehen sänkypaniikista mutta vielä ei ole helpottanut.
Pumpuli
Ei se kyllä varmasti pelkällä keskustelulla helpota. Kuinka reagoit, kun paniikki iskee? Saatko miehen ilmeilläsi, eleilläsi ja äänenpainollasi rentoutumaan ennen seksiä? Onko tilanne ns. turvallinen epäonnistumiselle?
N32v
N29: Oliko exäsi valmis heti vai epäröikö? Tunsiko miehesi exäsi? Millaisissa väleissä miehet keskenään? Miten huolehdit ettei tule tauteja? Tietääkö jutusta kukaan muu kuin te kolme?
Oletko sitä mieltä että parempi exä kuin joku tuntematon?
Pumpuli
Mielestäni olennaisin kysymys on että miksi? Siis miksi pitäisi? Ja miksi mies lupasi? Olitko siis pyytänyt lupaa moiseen? Ja jos niin miksi? Siksikö että haluaisit? Pitääkö aina saada mitä haluaa? Antaisitko miehellesi vastaavanlaisen mahdollisuuden? Toki jos asia on molemmin päin molemmille ok. Siis oikeasti ok eikä niin että toinen repukkamaisuuttaan antaa toiselle luvan, että saisi tämän pidettyä jotenkin itsellään tai siten hakee oikeutusta omillekin irtopanoille. Kiinnostaa miksi? Kiinnostavaa.