Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä ällöttää mun aknen jälkeinen selkä. Itkettää :(

Vierailija
05.02.2016 |

Mulla oli teininä todella paha akne. Rintakehän alue ja olkapäät-hartiaseutu oli pahinta. Toki niitä näppyjä oli naamassakin. Niitä tuli hoideltua kaiken maailman tököteillä, mitään sen kummempaa apua niistä ei kauheana ollut.

Noista ajoista on nyt aikaa (olen 24v) mutta kyllähän niistä jäljet ihoon jäi. Semmosia vaaleita pieniä kohoumia, pahin alue on olkapäiden alue ulottuen tuohon yläselkään, lähelle niskaa. Muuten tuo mun selän iho on ihan normaali ja sileä. Naaman iho on myös ok, samoiten tuo rintakehä.

No, ei mies ole koskaan sanonut että ällöttää tms, mutta aikoinaan kun tapailtiin ja käytiin saunassa, pyysin suihkussa miestä pesemään mun selän. Mies alkoi pesemään ja huomasin peilin kautta että mies nyrpisteli ihmeellisesti naamaansa ja käänsi päätä poispäin.... Tajusin heti kyllä, mistä oli kyse. En kuitenkaan puhunut asiasta mitään, annoin sen olla, mutta pahoitin mieleni kyllä.

Sen jälkeen peitin aina itseni saunassa. Lauteille menin pyyhe päällä ja suihkussa kävin yksin ja pesin itseni yksin. Näin olen toiminut jo 4v ajan, eli sen ajan, mitä olemme seurustelleet.

Nyt sitten eilen, pitkästä aikaa, sanoin saunan jälkeen suihkussa miehelleni, pesisikö hän selkäni. Ei suostunut, joten annoin asian olla (johtuiko tosiaan selästäni, ettei halunnut edes nähdä sitä......), koska en keksi mitään muuta syytä, miksi ei voisi selkääni pestä.

Mies peseytyi, meni sivummalle kodinhoitohuoneeseen (saunatila ja khh samassa tilassa), menin miehen viereen pyyhe päälläni (silleen että olkapäiden seutu ja vähän selkää näkyi, pyyhe siis kietoutuneena ympärille kainaloiden alta rintojen yli, tiedätte kyllä!)

Sanoin miehelle siinä että halaa mua vähän ja menin miehen lähelle selkäpuoli mieheen päin ja hellästi otin sen käsistä kiinni että kietoisi mun ympärille ne, niin mies ei edes halannut vaan käänsi mut toisipäin ja anto nopean pusun huulille ja lähti sitten pois.

Ällöttikö niin paljon mun rupikonnasammakko ihoni, ettei kestä edes halata ollenkaan?

Vai olenko liian herkillä?

Tuo iho nyt ei mitenkään kovin kauhea edes ole, ainakaan omasta mielestäni, on niitä pahempiakin. Mutta on parempiakin ja paljonkin.. :(

Vessassa ja kodinhoitohuoneen valossa tuo iho näyttää pahemmalta (onko se valo noissa sitten niin erilainen että kaikki pikkuvirheet näkyy?) mutta normaalissa huonevalossa ei näytä edes kamalalta.

Miksi helvetissä monilla muilla on niin saatanan kaunis ja sileä iho ja itellä ihan perseestä? :( Mun miehelläkin on aivan täydellinen iho, ei missään mitään näppyjä eikä epämääräisyyksiä! Oon useasti sille sanonukin että hitsit kun sulla on kaunis iho.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään mies, jota tuollainen vaivaa, vaan poikanen.

Vierailija
2/51 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinäkin olet ongelman itsellesi kehittänyt, jos et saunassa ilman peittävää pyyhettä voi käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuommoinen minua kyllä haittaisi. Voi olla että olet tulkinnut tilanteen väärin?

Vierailija
4/51 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän rakas miehesi tulee suhtautumaan ikääntymisesti merkkeihin? Tuolla asenteella tulee vaihtamaan uuteen kun ensimmäinen ryppy ilmestyy, ei pahalla...

Vierailija
5/51 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksismiä. Kyllä miestä voi inhottaa naisen arpinen selkä samalla lailla kuin naista miehen vatsakumpu.

Vierailija
6/51 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs jos kysyisit siltä mieheltä, että ällöttääkö sitä? Ei kai sitä täällä voi kukaan tietää. Jos ällöttää, niin kerrot miehelle, miten pahalta tuntuu, että hän ällöttelee asiaa, jolle et voi mitään ja joka on muutenkin arka. 

Mulla on ollut aknea sekä selässä että naamassa, kumpainenkin kukkii välillä edelleen, vaikka ikää on melkein 30v. Selkä on epätasainen ja paljon on vaaleita arpia, jotka eivät kesällä rusketu - olen ihan pilkullinen kesäisin. Talvella iho on sentään niin vaalea ettei noita huomaa, mutta nytkin on pari ihan reilua punoittavaa finniä ja mustapäitä riittää. Naamakin on edelleen epätasainen ja varsinkin mustapäitä on, onneksi ei enää niinkään finnejä. Poskissa on arpia. 

Sellaista se elämä on. Vituttaahan se, että en näytä ikinä kovin upealta uimapuvussa, vaikka kroppa on ok. Iho on huono, minkäs teet. Jaloissa vielä maailman kalpein iho, vitiligoa, tosi tumma karvoitus, herkästi sisäänkasvavat karvat, hämähäkkiluomia. Jos mieheni näistä jotain ikävää kommentoisi, niin loukkaantuisin tosi paljon. 

Vierailija
7/51 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekustele asiasta miehen kanssa. Onhan se ikävää jos käyttäytyy noin selkäsi takia, mutta kun itse mietin niin kyllä muakin ällöttävät jotkut asiat enkä vaan voi ällötykselle mitään.

Vierailija
8/51 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu mutta mua on aina oksettanut finnit ja varmaan se akne ihokin. En vaan voi sille mitään.

Olen pahoillani otsesi ja mieheni puolesta mutta ei sille vaan voi itse mitään. Ehkä sun ei pitäisi sitä ottaa liian henkilökohtaisesti.

Vierailija
9/51 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hirveä mies sulla. Mun miehen selkä on ihan oikeasti ku pommituksen jäljiltä, todella paha akne ollut nuorempana ja sen kyllä huomaa. En kuitenkaan IKINÄ ole pahaa sanaa sanonut tai mitenkään elehtinyt että mua ällöttäisi. Mies itse oli alkuun tosi epävarma siitä selästään, mutta nykyään ei taida itsekään enää häpeillä sitä. Ja miksi häpeilisikään! Mä silittelen päivittäin miehen paljasta selkää ja annan suukon iltaisin sängyssä paljaalle selälle. En minäkään ole täydellinen joten mikä oikeus mulla olisi vaatia toiselta sitä? Ja ihan suoraansanottuna tuo miehen selkä ei ole ikinä mua millään lailla ällöttänyt mutta ymmärrän täysin että se on aiheuttanut miehelle epävarmuutta.

Vierailija
10/51 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua yhtään auttaa niin miestä ällöttää mun selluliitti pyllynja mua ällöttää mun miehen psorias jalkapohjat. 8

Vierailija
11/51 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin laittaa kuvaa ihostani, jos jotakuta kiinnostaisi nähdä?

AP

Vierailija
12/51 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan suoraansanottuna tuo miehen selkä ei ole ikinä mua millään lailla ällöttänyt

Miksi sitten edes kommentoit? Totuus kuitenkin on, että joitakuita rokonarvet ällöttävät, ja aloittajan mies tuntuu kuuluvan tähän porukkaan. Harmillinen juttu, mutta tästä leivotaan nyt jotakin kummallista kriisiä.

Vierailija
13/51 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli teininä todella paha akne. Rintakehän alue ja olkapäät-hartiaseutu oli pahinta. Toki niitä näppyjä oli naamassakin. Niitä tuli hoideltua kaiken maailman tököteillä, mitään sen kummempaa apua niistä ei kauheana ollut.

Noista ajoista on nyt aikaa (olen 24v) mutta kyllähän niistä jäljet ihoon jäi. Semmosia vaaleita pieniä kohoumia, pahin alue on olkapäiden alue ulottuen tuohon yläselkään, lähelle niskaa. Muuten tuo mun selän iho on ihan normaali ja sileä. Naaman iho on myös ok, samoiten tuo rintakehä.

No, ei mies ole koskaan sanonut että ällöttää tms, mutta aikoinaan kun tapailtiin ja käytiin saunassa, pyysin suihkussa miestä pesemään mun selän. Mies alkoi pesemään ja huomasin peilin kautta että mies nyrpisteli ihmeellisesti naamaansa ja käänsi päätä poispäin.... Tajusin heti kyllä, mistä oli kyse. En kuitenkaan puhunut asiasta mitään, annoin sen olla, mutta pahoitin mieleni kyllä.

Sen jälkeen peitin aina itseni saunassa. Lauteille menin pyyhe päällä ja suihkussa kävin yksin ja pesin itseni yksin. Näin olen toiminut jo 4v ajan, eli sen ajan, mitä olemme seurustelleet.

Nyt sitten eilen, pitkästä aikaa, sanoin saunan jälkeen suihkussa miehelleni, pesisikö hän selkäni. Ei suostunut, joten annoin asian olla (johtuiko tosiaan selästäni, ettei halunnut edes nähdä sitä......), koska en keksi mitään muuta syytä, miksi ei voisi selkääni pestä.

Mies peseytyi, meni sivummalle kodinhoitohuoneeseen (saunatila ja khh samassa tilassa), menin miehen viereen pyyhe päälläni (silleen että olkapäiden seutu ja vähän selkää näkyi, pyyhe siis kietoutuneena ympärille kainaloiden alta rintojen yli, tiedätte kyllä!)

Sanoin miehelle siinä että halaa mua vähän ja menin miehen lähelle selkäpuoli mieheen päin ja hellästi otin sen käsistä kiinni että kietoisi mun ympärille ne, niin mies ei edes halannut vaan käänsi mut toisipäin ja anto nopean pusun huulille ja lähti sitten pois.

Ällöttikö niin paljon mun rupikonnasammakko ihoni, ettei kestä edes halata ollenkaan?

Vai olenko liian herkillä?

Tuo iho nyt ei mitenkään kovin kauhea edes ole, ainakaan omasta mielestäni, on niitä pahempiakin. Mutta on parempiakin ja paljonkin.. :(

Vessassa ja kodinhoitohuoneen valossa tuo iho näyttää pahemmalta (onko se valo noissa sitten niin erilainen että kaikki pikkuvirheet näkyy?) mutta normaalissa huonevalossa ei näytä edes kamalalta.

Miksi helvetissä monilla muilla on niin saatanan kaunis ja sileä iho ja itellä ihan perseestä? :( Mun miehelläkin on aivan täydellinen iho, ei missään mitään näppyjä eikä epämääräisyyksiä! Oon useasti sille sanonukin että hitsit kun sulla on kaunis iho.

No pieni oikaisu ensin. Hän ei ole sinun miehesi ja ei kannata ottaakaan jos ei hyväksy sinua sellaisenan kuin olet. Ota asia puheeksi suoraan. Kysy ällöttääkö se häntä vai ei. Jos ällöttää niin nakkaa ulos tai muuta itse pois. On olemassa ihmisiä jotka ei edes huomaisi moista pikkuasiaa.

Vierailija
14/51 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksismiä. Kyllä miestä voi inhottaa naisen arpinen selkä samalla lailla kuin naista miehen vatsakumpu.

Ehkä se kuitenkin tarkoitti ettei aikuinen ihminen tuollaisesta ällöönny, ei siis seksismiä.

Vierailija
15/51 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikanen puhuu.

Vierailija
16/51 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin laittaa kuvaa ihostani, jos jotakuta kiinnostaisi nähdä?

AP

Laita vaan

Vierailija
17/51 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan suoraansanottuna tuo miehen selkä ei ole ikinä mua millään lailla ällöttänyt

Miksi sitten edes kommentoit? Totuus kuitenkin on, että joitakuita rokonarvet ällöttävät, ja aloittajan mies tuntuu kuuluvan tähän porukkaan. Harmillinen juttu, mutta tästä leivotaan nyt jotakin kummallista kriisiä.

Niino, samalla voisi kysyä miksi aloittajan mies on seuruatellut 4 vuotta henkilön kanssa joka jollain lailla ällöttää? Miten seksin kanssa? Pidätkö ap paidan aina päällä vai? En nyt vaan itse ymmärrä sitä että jos toista rakastaa niin miten joku piirre ulkonäössä voi ällöttää?

Vierailija
18/51 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se kuitenkin tarkoitti ettei aikuinen ihminen tuollaisesta ällöönny, ei siis seksismiä.

Argumentointivirhe: no true Scotsman.

Myös aikuisia voi ihan inhottaa kumppanin fyysinen piirre, vaikka sitten arpinen selkä. Ei se ikää tai kypsyyttä katso.

Vierailija
19/51 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hirveä mies sulla. Mun miehen selkä on ihan oikeasti ku pommituksen jäljiltä, todella paha akne ollut nuorempana ja sen kyllä huomaa. En kuitenkaan IKINÄ ole pahaa sanaa sanonut tai mitenkään elehtinyt että mua ällöttäisi. Mies itse oli alkuun tosi epävarma siitä selästään, mutta nykyään ei taida itsekään enää häpeillä sitä. Ja miksi häpeilisikään! Mä silittelen päivittäin miehen paljasta selkää ja annan suukon iltaisin sängyssä paljaalle selälle. En minäkään ole täydellinen joten mikä oikeus mulla olisi vaatia toiselta sitä? Ja ihan suoraansanottuna tuo miehen selkä ei ole ikinä mua millään lailla ällöttänyt mutta ymmärrän täysin että se on aiheuttanut miehelle epävarmuutta.

Ihana, että kaltaisiasi ihmisiä on olemassa.

Vierailija
20/51 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/KeiZI8

Onnistukohan? Saa haukkua ja mollata ihan vapaasti. Tuo on otettu olkapään kohalta suunilleen.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi