Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua lapsia mutta vaimolle sanon vain: "Kyllä sitten joskus"

Vierailija
05.02.2016 |

Olemme vaimon kanssa molemmat n. 35-vuotiaita, minä vähän vanhempi kuin hän. Olemme olleet yhdessä yli kymmenen vuotta, emmekä ole hirveästi puhuneet lapsista. Minä olen ottanut sen kannan, etteivät lapset ole vielä ajankohtainen asia. Tosiasiassa olen tässä vuosien mittaan tullut siihen tulokseen, etten välttämättä halua lapsia ollenkaan. Ihan varma en ole mutta siltä nyt tuntuu. Jos vaimoni tulisi raskaaksi, vaatisin ehdottomasti aborttia. Viime kuukausina nämä lapsiasiat ovat nousseet useammin puheeksi ja olen väistellyt aihetta parhaani mukaan. Vaimo tuntuu nyt jotenkin aktivoituneen asiassa. Miten saan hänen ajatuksensa pois lasten hankkimisesta muihin asioihin? Elämämme on oikein hyvää näin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri tuhlaa toisten ihmisten aikaa. Pakkaa kamat ja painu vittuun.

Vierailija
2/31 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät hänelle tämän mainoksen:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole rehellinen vaimollesi. Lasten hankkiminen on yksi niistä harvinaisista asioista, joissa ei voi tehdä kompromissia. Vaimollasi alkaa kohta aika loppua kesken, päästä hänet menemään ja etsimään lapsilleen isäksi joku toinen, mikäli sinusta ei siihen ole. Itse ehdit vielä pitkään muuttaa mieltäsi asiasta, vaimosi ei.

Vierailija
4/31 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika julmaa touhua! Parisuhteessa pitäisi aina olla rehellisyyttä.

Vierailija
5/31 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa olisitkin se 35 v mies, johon olen (salaa) palavasti ihastunut...olen itse 38 vuotias ja minulla on jo yli 10 vuotias lapsi. En missään nimessä haluaisi lisää lapsia, mutta kaikki tapailemani vapaat miehet haaveilevat heti yhteisistä lapsista.

Vierailija
6/31 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et voi päättää mikä on hyvää elämää kenellekin. Puhu vain omasta puolestasi.

Selvä homma kuitenkin että kyllä se sinullakin lakkaa olemasta hyvää kun vaimosi tajuaa lopulta huijauksesi.

Vierailija
7/31 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää tosi kivoja asioita yhdessä, ja virko sitten kuin ohimennen: "Mukavaa, kun ei ole lapsia, niin voi tällaistakin tehdä tosi helposti." Istuta vaimosi mieleen ajatus, että lapseton elämä antaa paljon hyviä vaihtoehtoja.

Vierailija
8/31 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet reilu, niin kerrot suoraan kantasi lapsiasiaan. Vaimosi voi sitten miettiä, mitä tekee elämälleen ja onko sinun kanssasi eläminen tärkeämpää kuin lapsi.

Mä toivon, että tämä on provo. Ei kukaan voi olla tärkeissäasioissa epäreilu rakastamalleen ihmiselle. Sinähän tiedät, että biologinen kello on faktaa naisille.

Vierailija
9/31 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet reilu, niin kerrot suoraan kantasi lapsiasiaan. Vaimosi voi sitten miettiä, mitä tekee elämälleen ja onko sinun kanssasi eläminen tärkeämpää kuin lapsi.

Mä toivon, että tämä on provo. Ei kukaan voi olla tärkeissäasioissa epäreilu rakastamalleen ihmiselle. Sinähän tiedät, että biologinen kello on faktaa naisille.

Ei ap rakasta vaimoaan. Käyttää hyväkseen vaan.

Vierailija
10/31 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ap:n kaltaisesta miehestä koskaan olisikaan hyväksi isäki. Pointit ap:n naiselle, jää lisääntyminen luuserin kanssa väliin.

Vierailija
11/31 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikointi viittaa provoon. Mutta tässä ihan oikea vastaus.

Jos vaimosi haluaa lapsen, ette voi jatkaa lapsetonta elämää joka on "hyvää näin". Koska lapsen haluamisen koko pointti on, että elämän ei halua jatkuvan ennallaan.

Eli nyt suu auki ja sanot, että olet hiljalleen kypsynyt huomaamaan että juna meni sinulta ohi tässä lapsiasiassa. Se on totuus, eikä se noin muotoiltuna kuulosta edes siltä kuin olisit huijannut vaimoa. Vaimollesi se voi olla joko huojennus (ei tarvitse enää pähkäillä) tai syy erota. Sitten kuuntelet ja olet tukena, kun vaimo tekee päätöksensä. Helppoa kuin heinänteko, kun tietää mitä haluaa.

Vierailija
12/31 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kaipaa jo vähän perusteluja!

-ei ap.

Vierailija
13/31 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ei ap.

Jos ei ymmärrä tuota ilman selitystä on päässä joku vinksallaan. Pahoittelut, sinullakin siis.

Vierailija
14/31 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme vaimon kanssa molemmat n. 35-vuotiaita, minä vähän vanhempi kuin hän. Olemme olleet yhdessä yli kymmenen vuotta, emmekä ole hirveästi puhuneet lapsista. Minä olen ottanut sen kannan, etteivät lapset ole vielä ajankohtainen asia. Tosiasiassa olen tässä vuosien mittaan tullut siihen tulokseen, etten välttämättä halua lapsia ollenkaan. Ihan varma en ole mutta siltä nyt tuntuu. Jos vaimoni tulisi raskaaksi, vaatisin ehdottomasti aborttia. Viime kuukausina nämä lapsiasiat ovat nousseet useammin puheeksi ja olen väistellyt aihetta parhaani mukaan. Vaimo tuntuu nyt jotenkin aktivoituneen asiassa. Miten saan hänen ajatuksensa pois lasten hankkimisesta muihin asioihin? Elämämme on oikein hyvää näin.

Sinun tulee kertoa hälle tuo asian. Näin hän saa itse päättää haluaako elää lapsettomana vai jättääkö sinut ja etsii miehen jonka kanssa voi hankkia lapsia. Sinulla ei ole oikeutta päättää siitä onko hänen elämä lapsetonta vai ei.

Itsekkyytesi on pöyristyttävää.

Vierailija
16/31 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ei ap.

Jos ei ymmärrä tuota ilman selitystä on päässä joku vinksallaan. Pahoittelut, sinullakin siis.

Hän on tyytyväinen elämään vaimon kanssa ja haluaisi viettää loppuelämän tämän kanssa kahdestaan. Juu, kuulostaa sitä että ei missään nimessä rakasta. Mieti nyt vähän itsekin.

Ap tekee totta kai väärin kun ei pelaa avoimin kortein. Mutta se, että haluaa olla lapseton, ei tee ihmisestä hyväksikäyttäjää. Tai jos tekee, niin sitten ap:n vaimon lapsitoive tekee hänestäkin hyväksikäyttäjän, joka ei oikeasti rakasta puolisoaan vaan käyttää häntä vain lapsenteon välineenä.

Vierailija
17/31 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vaimosi tajuaa ajatuksesi ja huijaa vaikka pillereistä ja saa itsensä raskaaksi. Aborttiinhan et voi ketään pakottaa, ja tuo olisi oikein sulle :)

Vierailija
18/31 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ei ap.

Hän on tyytyväinen elämään vaimon kanssa ja haluaisi viettää loppuelämän tämän kanssa kahdestaan. Juu, kuulostaa sitä että ei missään nimessä rakasta. Mieti nyt vähän itsekin.

Ap tekee totta kai väärin kun ei pelaa avoimin kortein. Mutta se, että haluaa olla lapseton, ei tee ihmisestä hyväksikäyttäjää. Tai jos tekee, niin sitten ap:n vaimon lapsitoive tekee hänestäkin hyväksikäyttäjän, joka ei oikeasti rakasta puolisoaan vaan käyttää häntä vain lapsenteon välineenä.

Sairas ajattelutapa sinulla eikä käy järkeen lainkaan, korkeintaan jollain kiertoutuneella mieslogiikalla.

Jos ap olisi kunniallinen, rehellinen ja edes hyväksi isäksi periaatteessa soveltuva mies & rakastaisi AIDOSTI vaimoaan, kertoisi hän totuuden ja eroaisi. Nainen etsisi uuden parisuhteen ja kenties hankkisi miehen kanssa lapsia, tai ei.

Ei täällä kukaan ole sanonut, että olisi väärin olla haluamatta hankkia lapsia. On väärin ja toisen hyväksikäyttöä antaa toisen olettaa, että lapsia tulisi joskus vaikkei intressejä ole.

Vierailija
19/31 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti vaimosi tajuaa ajatuksesi ja huijaa vaikka pillereistä ja saa itsensä raskaaksi. Aborttiinhan et voi ketään pakottaa, ja tuo olisi oikein sulle :)

Ja lapselle :)

Vierailija
20/31 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kaikki ongelmat ratkeaa kun pyöräytetään maailmaan ei-toivottuja ihmisiä. Jippii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi