Miestä ällöttää mun aknen jälkeinen selkä. Itkettää :(
Mulla oli teininä todella paha akne. Rintakehän alue ja olkapäät-hartiaseutu oli pahinta. Toki niitä näppyjä oli naamassakin. Niitä tuli hoideltua kaiken maailman tököteillä, mitään sen kummempaa apua niistä ei kauheana ollut.
Noista ajoista on nyt aikaa (olen 24v) mutta kyllähän niistä jäljet ihoon jäi. Semmosia vaaleita pieniä kohoumia, pahin alue on olkapäiden alue ulottuen tuohon yläselkään, lähelle niskaa. Muuten tuo mun selän iho on ihan normaali ja sileä. Naaman iho on myös ok, samoiten tuo rintakehä.
No, ei mies ole koskaan sanonut että ällöttää tms, mutta aikoinaan kun tapailtiin ja käytiin saunassa, pyysin suihkussa miestä pesemään mun selän. Mies alkoi pesemään ja huomasin peilin kautta että mies nyrpisteli ihmeellisesti naamaansa ja käänsi päätä poispäin.... Tajusin heti kyllä, mistä oli kyse. En kuitenkaan puhunut asiasta mitään, annoin sen olla, mutta pahoitin mieleni kyllä.
Sen jälkeen peitin aina itseni saunassa. Lauteille menin pyyhe päällä ja suihkussa kävin yksin ja pesin itseni yksin. Näin olen toiminut jo 4v ajan, eli sen ajan, mitä olemme seurustelleet.
Nyt sitten eilen, pitkästä aikaa, sanoin saunan jälkeen suihkussa miehelleni, pesisikö hän selkäni. Ei suostunut, joten annoin asian olla (johtuiko tosiaan selästäni, ettei halunnut edes nähdä sitä......), koska en keksi mitään muuta syytä, miksi ei voisi selkääni pestä.
Mies peseytyi, meni sivummalle kodinhoitohuoneeseen (saunatila ja khh samassa tilassa), menin miehen viereen pyyhe päälläni (silleen että olkapäiden seutu ja vähän selkää näkyi, pyyhe siis kietoutuneena ympärille kainaloiden alta rintojen yli, tiedätte kyllä!)
Sanoin miehelle siinä että halaa mua vähän ja menin miehen lähelle selkäpuoli mieheen päin ja hellästi otin sen käsistä kiinni että kietoisi mun ympärille ne, niin mies ei edes halannut vaan käänsi mut toisipäin ja anto nopean pusun huulille ja lähti sitten pois.
Ällöttikö niin paljon mun rupikonnasammakko ihoni, ettei kestä edes halata ollenkaan?
Vai olenko liian herkillä?
Tuo iho nyt ei mitenkään kovin kauhea edes ole, ainakaan omasta mielestäni, on niitä pahempiakin. Mutta on parempiakin ja paljonkin.. :(
Vessassa ja kodinhoitohuoneen valossa tuo iho näyttää pahemmalta (onko se valo noissa sitten niin erilainen että kaikki pikkuvirheet näkyy?) mutta normaalissa huonevalossa ei näytä edes kamalalta.
Miksi helvetissä monilla muilla on niin saatanan kaunis ja sileä iho ja itellä ihan perseestä? :( Mun miehelläkin on aivan täydellinen iho, ei missään mitään näppyjä eikä epämääräisyyksiä! Oon useasti sille sanonukin että hitsit kun sulla on kaunis iho.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Onnistukohan? Saa haukkua ja mollata ihan vapaasti. Tuo on otettu olkapään kohalta suunilleen.
AP
Ei ollenkaan paha. Lemppaa se ukko pihalle, ei suurinta osaa miehistä haittaa tuollainen.
Sinkkumies
Ei näytä pahalta. Ei tunnu todennäköiseltä että ketään tuo ällöttäisi, vaikka jäljet näkisikin
Vierailija kirjoitti:
Onnistukohan? Saa haukkua ja mollata ihan vapaasti. Tuo on otettu olkapään kohalta suunilleen.
AP
Kuvittelin ton sun aloituksen perusteella paljon pahempaa! Siis tossa ei ole ap mitään vikaa! Rupikonnaksi itseään vertaaminen on kyllä täysin yliampuvaa. Nyt leuka pystyyn :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan suoraansanottuna tuo miehen selkä ei ole ikinä mua millään lailla ällöttänyt
Miksi sitten edes kommentoit? Totuus kuitenkin on, että joitakuita rokonarvet ällöttävät, ja aloittajan mies tuntuu kuuluvan tähän porukkaan. Harmillinen juttu, mutta tästä leivotaan nyt jotakin kummallista kriisiä.
Niino, samalla voisi kysyä miksi aloittajan mies on seuruatellut 4 vuotta henkilön kanssa joka jollain lailla ällöttää? Miten seksin kanssa? Pidätkö ap paidan aina päällä vai? En nyt vaan itse ymmärrä sitä että jos toista rakastaa niin miten joku piirre ulkonäössä voi ällöttää?
Se, ettet ymmärrä, kertoo vain omista kognitiivisista vajavaisuuksistasi. Ei siitä voi päätellä, etteikö asia voisi olla totta. "En ymmärrä, miten joku voi ajatella tai tuntea eri tavalla kuin minä, joten niin ei voi olla."
Tässä pohdittavaksi: Ymmärrätkö, miten jotakuta voi ällöttää vaikkapa puolison pahanhajuinen hengitys,huonot hampaat tai tapa kaivella nenäänsä? Kertooko tämä siitä, ettei rakasta toista?
No miksi alunperin valita itselleen puoliso joka ällöttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan suoraansanottuna tuo miehen selkä ei ole ikinä mua millään lailla ällöttänyt
Miksi sitten edes kommentoit? Totuus kuitenkin on, että joitakuita rokonarvet ällöttävät, ja aloittajan mies tuntuu kuuluvan tähän porukkaan. Harmillinen juttu, mutta tästä leivotaan nyt jotakin kummallista kriisiä.
Niino, samalla voisi kysyä miksi aloittajan mies on seuruatellut 4 vuotta henkilön kanssa joka jollain lailla ällöttää? Miten seksin kanssa? Pidätkö ap paidan aina päällä vai? En nyt vaan itse ymmärrä sitä että jos toista rakastaa niin miten joku piirre ulkonäössä voi ällöttää?
Se, ettet ymmärrä, kertoo vain omista kognitiivisista vajavaisuuksistasi. Ei siitä voi päätellä, etteikö asia voisi olla totta. "En ymmärrä, miten joku voi ajatella tai tuntea eri tavalla kuin minä, joten niin ei voi olla."
Tässä pohdittavaksi: Ymmärrätkö, miten jotakuta voi ällöttää vaikkapa puolison pahanhajuinen hengitys,huonot hampaat tai tapa kaivella nenäänsä? Kertooko tämä siitä, ettei rakasta toista?
Tuoko on kysymyksesi kaikille, joita ällöttää puolison taipumus kaivaa nenäänsä? Sinusta heidän pitäisi erota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoko on kysymyksesi kaikille, joita ällöttää puolison taipumus kaivaa nenäänsä? Sinusta heidän pitäisi erota?
TAIPUMUS kaivaa nenää on aavistuksen eri asia kuin PIIRRE ulkonäössä jota ei pysty muuttamaan! Herranjumala!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei ollenkaan paha. Lemppaa se ukko pihalle, ei suurinta osaa miehistä haittaa tuollainen.
Sinkkumies
Olen samaa mieltä Sinkkumiehen kanssa, että ei ole ollenkaan paha! Ei todellakaan.
Ja kommentoin vielä siihen, joka puhui jostain miesten vatsakummun ällöttämisestä, niin tässä puhutaan vähän eri asiasta. Tässä puhutaan siitä, että ap:n miesystävä OSOITTAA ällötyksensä ja ällötys on mennyt sellaisiin mittakaavoihin, että hän työntää ap:n pois ja poistuu huoneesta. Ei kovin normaali reaktio.
Ap:n selässä olevat jäljet ovat merkityksettömiä ja huomaamattomia, ja ns. normaali ihminen ei reagoi noin voimakkaasti näin mitättömään asiaan. Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi märkivät finnit (tai en ehkä kuitenkaan ymmärtäisi sittenkään koska minua ne eivät ällötä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TAIPUMUS kaivaa nenää on aavistuksen eri asia kuin PIIRRE ulkonäössä jota ei pysty muuttamaan! Herranjumala!
Vaihda tuohon vaikka se pahanhajuinen hengitys tilalle. Samasta asiasta kysymys.
Luulin että se olisi paljon pahempi :o
En edes tietäisi että nuo ovat jotain aknearpia ellen olisi lukenut ketjua.
Noissa ei ole mitään hävettävää tai ällöttävää, miehesi on hassu.
Pää pystyyn vaan AP! :)
Vierailija kirjoitti:
AP
Entäs se varsinainen selkä?
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei haittaa yhtään. Vaimolla on tuollainen iho pepussa ja melko usein omat kädet on siellä ja ei ällötä yhtään.
M35
No ei ole paha!Itellä mulla on naama ollut aina todella paha ja akne on edelleen ja olen 30 vuotias nainen!!
Me ollaan vähän turhan herkkiä tän aknen kanssa,se jättää arvet ihoon ja psyykeeseen!
En usko että sitä miestäkään haittaa..ottaisin paljon mielummin sun olkapäät kuin oman naamarini!!:)
Jos sua vaivaa niin puhu asiasta ihan suoraan miehen kanssa..et voi elää tuollaisessa epävarmuudessa ikuisesti!?
Huono iiho on aika monella..et ole ainoa joten älä murehdi.
Ei todellakaan näytä pahalta kun iho on jo parantunutkin. Itselläni on pepussa finnejä vaikka olen kohta 30v. Välillä iho pahenee ja välillä se on parempi. Pitäisi käydä ihotautilääkärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenänkaivuu on huono tapa, vähän kuten piereskelykin. Niitä ei voi verrata finniarpiin, koska tapoja voi aina muuttaa, mutta finniarvet ovat ja pysyvät. Ap:n tapauksessa finniarvetkin ovat niin huomaamattomia, että en kyllä käsitä miten ne ketään ällöttävät.
Ap, mieti miten mies reagoisi, jos vaikka lasta odottaessasi lihoisit / rinnat alkaisivat roikkua / tulisi raskausarpia.
Vierailija kirjoitti:
AP
Mitä tuosta nyt sitten pitäisi sanoa?
Ongelma kai oli miehesi mielipide selästäsi eikä palstalaisten mielipide? Lämmittääkö se jotenkin jos miestä ällöttää ja jotain palstalaista taas ei?
Vierailija kirjoitti:
AP
Sait aloituksessa selkäsi kuulostamaan paljon pahemman näköiseltä. Pieniä arpia siinä vain on, ei ole mun mielestä ollenkaan ällöttävä. Voisin pestä selkäsi, ei mitenkään olisi vaikeaa koskea. :) Ja vaikea ajatella että tuo olisi jollekin vastenmielinen.
(olen nainen mutta kuitenkin :D )
Omalla miehelläni on kanssa yläselkä täynnä vaaleita, isoja, koholla olevia aknearpia sekä rinnassa todella iso (7x7cm) arpi myös. Piilotteli ensin kovasti, mutta sanoin ettei ne haittaa, niille ei mitään voi. Nykyään hengailee kanssani ilman paitaa jatkuvasti enkä itse kiinnitä arpiin mitään huomiota. Yhdessä 6 vuotta.
Että ihmettelen kyllä miehesi käytöstä. Et voi arville mitään, ja sitäpaitsi, ne ovat vain arpia! Ymmärtäisin jos olisi näppylöitä selkä täynnä, mutta arvet .... Pinnallinen mies. Ota asia puheeksi.
Eiköhän järjestetä saunailta ap:lle jossa kaikki vuorostaan pesevät ap:n selän?
sano sille miehelle että puhuu sunsa puhtaaksi jos on sanottavaa.