Miestä ällöttää mun aknen jälkeinen selkä. Itkettää :(
Mulla oli teininä todella paha akne. Rintakehän alue ja olkapäät-hartiaseutu oli pahinta. Toki niitä näppyjä oli naamassakin. Niitä tuli hoideltua kaiken maailman tököteillä, mitään sen kummempaa apua niistä ei kauheana ollut.
Noista ajoista on nyt aikaa (olen 24v) mutta kyllähän niistä jäljet ihoon jäi. Semmosia vaaleita pieniä kohoumia, pahin alue on olkapäiden alue ulottuen tuohon yläselkään, lähelle niskaa. Muuten tuo mun selän iho on ihan normaali ja sileä. Naaman iho on myös ok, samoiten tuo rintakehä.
No, ei mies ole koskaan sanonut että ällöttää tms, mutta aikoinaan kun tapailtiin ja käytiin saunassa, pyysin suihkussa miestä pesemään mun selän. Mies alkoi pesemään ja huomasin peilin kautta että mies nyrpisteli ihmeellisesti naamaansa ja käänsi päätä poispäin.... Tajusin heti kyllä, mistä oli kyse. En kuitenkaan puhunut asiasta mitään, annoin sen olla, mutta pahoitin mieleni kyllä.
Sen jälkeen peitin aina itseni saunassa. Lauteille menin pyyhe päällä ja suihkussa kävin yksin ja pesin itseni yksin. Näin olen toiminut jo 4v ajan, eli sen ajan, mitä olemme seurustelleet.
Nyt sitten eilen, pitkästä aikaa, sanoin saunan jälkeen suihkussa miehelleni, pesisikö hän selkäni. Ei suostunut, joten annoin asian olla (johtuiko tosiaan selästäni, ettei halunnut edes nähdä sitä......), koska en keksi mitään muuta syytä, miksi ei voisi selkääni pestä.
Mies peseytyi, meni sivummalle kodinhoitohuoneeseen (saunatila ja khh samassa tilassa), menin miehen viereen pyyhe päälläni (silleen että olkapäiden seutu ja vähän selkää näkyi, pyyhe siis kietoutuneena ympärille kainaloiden alta rintojen yli, tiedätte kyllä!)
Sanoin miehelle siinä että halaa mua vähän ja menin miehen lähelle selkäpuoli mieheen päin ja hellästi otin sen käsistä kiinni että kietoisi mun ympärille ne, niin mies ei edes halannut vaan käänsi mut toisipäin ja anto nopean pusun huulille ja lähti sitten pois.
Ällöttikö niin paljon mun rupikonnasammakko ihoni, ettei kestä edes halata ollenkaan?
Vai olenko liian herkillä?
Tuo iho nyt ei mitenkään kovin kauhea edes ole, ainakaan omasta mielestäni, on niitä pahempiakin. Mutta on parempiakin ja paljonkin.. :(
Vessassa ja kodinhoitohuoneen valossa tuo iho näyttää pahemmalta (onko se valo noissa sitten niin erilainen että kaikki pikkuvirheet näkyy?) mutta normaalissa huonevalossa ei näytä edes kamalalta.
Miksi helvetissä monilla muilla on niin saatanan kaunis ja sileä iho ja itellä ihan perseestä? :( Mun miehelläkin on aivan täydellinen iho, ei missään mitään näppyjä eikä epämääräisyyksiä! Oon useasti sille sanonukin että hitsit kun sulla on kaunis iho.
Kommentit (51)
Ei toi tosiaan oo yhtään paha, maksaisin jos oma nahkani olisi noinkin nätti. :D T. 6
Ihan hyvännäköinen iho oli kuvassa, en myöskään tietäisi jos et olisi maininnut kyseessä olevan aknearpia. Sitä mietin, että miten ylipäätään pystyit jatkamaan alussa miehen kanssa, kun häntä ekalla kerralla "ällötti" pestä selkäsi?
Vierailija kirjoitti:
Onnistukohan? Saa haukkua ja mollata ihan vapaasti. Tuo on otettu olkapään kohalta suunilleen.
AP
Moi AP, mun miehen selässä on noita ihan samoja jälkiä. En ole koskaan pitänyt niitä ällönä, sehän on vain ihoa? Kehotan että kysyt mieheltä, onko jotain ongelmaa selkäsi kanssa. Kaikkein kamalinta on olla pahoilla mielin ja ehkä ihan turhaan.
Toisia ällöttää veri, toiset eivät siedä mitään ruumiin eritteitä. Jotkut oksentavat kuullessaankin sanan valkosipuli ja toisia kammottaa arpinen iho. Mies ei sille voi yhtään sen enempää kuin sinä ihollesi. Sen kanssa on vaan elettävä, tai laitettava lusikat jakoon.
Kylläpä on pinnallinen mies, itse jouduin puukotuksen uhriksi toistakymmentä vuotta sitten, pahat fyysiset arvet jäi, oon ku tilkkutäkki ylävartalosta. Nykyisen miehen tavatessani kerroin lähes heti että tässä et mitään mallia/missiä saa. Eka kertoja mies vähän "hätkähti" kun paidan riisuin mutta nykyään silittelee ja seuraa sormilla arpia, yhteistä taivalta takana yli kymmenen vuotta. Mutta voimia ja tsemppiä ap:lle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään mies, jota tuollainen vaivaa, vaan poikanen.
Seksismiä. Kyllä miestä voi inhottaa naisen arpinen selkä samalla lailla kuin naista miehen vatsakumpu.
Ehkä se kuitenkin tarkoitti ettei aikuinen ihminen tuollaisesta ällöönny, ei siis seksismiä.
Argumentointivirhe: no true Scotsman.
Myös aikuisia voi ihan inhottaa kumppanin fyysinen piirre, vaikka sitten arpinen selkä. Ei se ikää tai kypsyyttä katso.
Ei se siltikään ole seksismiä.
30v mies ja samanlaisia täällä. Varsinkin periytyvä akne on semmoinen asia, johon ei juurikaan voi vaikuttaa, koska sen olen perinyt itse omalta isältäni. On kokeiltu kaiken maailman tökötit, 3 roa kuuria ja lukemattomat ihotautilääkäri käynnit. Oma naisystävänikään ei ole minua tuominnut, koska omistan aivan samanlaisen selän ja olkapää alueen (on todennut vain, että mieluummin nuo kuin vatsamakkarat).
Neljä vuotta olet peittänyt itsesi saunassa? Ihmiseltä, jonka kanssa seurustelet? Ristiriitaista ja järjenvastaista.
Sulla ei ole mies vaan ääliö!
T: M45
Pelle jätkä. Ihmisen ihossa nyt on kaikenlaisia epätasaisuuksia ja poikkeamia. Asialle ei voi mitään. "Mies" kannattaa laittaa vaihtoon. Ei ketään normaalia tuollaiset ällötä.
Oon kyllä mieheltä kysynyt että mitä mieltä hän on tuosta ihostani. On sanonut vaan jotain että "No semmonenhan se, eikai se kaikilla voi täydellinen ollakaan". Oon myös kysynyt, että onko se mielestäsi ällöttävän näköinen, mutta siihen se ei oikein vastaa mitään. Sanoo vaan jotain "Elä jaksa kysellä tuollasia". Sitten oon ollu hiljaa.
Mutta joo, eiköhän sen miehen naaman vääntämiset kertoneet kaiken, sillon kun ekaa kertaa mun selkääni pesi.
Mua vaan ihmetyttää tuollanen, että miksi ei muka voi pestä mun selkääni suihkussa... No, tietääpä taas eilisen perusteella, että ei tosiaan kannata ikinä selän pesua pyytää. Oli virhe eilen pyytää, monien vuosien jälkeen pitkästä aikaa ja näin siinä kävi.
Kiitos piristävistä kommenteista, ettei tuo mun iho niin paha olekaan, mitä kuvittelen :) Tuli heti paljon parempi mieli!
AP