Pancho Villan ruoka
Mitä mieltä olette? Omalle paikkakunnalle tuli kyseinen ravintola ja mentiin perheen kanssa kokeilemaan, mutta oli aikamoinen pettymys. Olin kuullut paljon kehuja, joten odotukset olivat korkealla. Harmi.
Joku kuitenkin kysyy, mikä oli vialla niin ruoka yksinkertaisesti maistui pahalta meidän jokaisen (minä, mies, teini) mielestä.
Kommentit (57)
Söin ekan kerran Tampereella ko.paikassa ja oli tosi hyvä! Seuraavan kerran söin samassa paikassa saman annoksen viikkoa myöhemmin ja ei ollut kovin laadukas. Sitten n.vuosi myöhemmin söin jossain toisessa kaupungissa saman annoksen ja oli ihan hanurista. Enää ei huvita mennä ku paremman puutteessa.
Nyt menee ihan ohi aiheen täätuoikeskustelu kyllä :D Mutta joo, salista täytyy aloittaa, koska keittiössä täytyy pystyä kokkaamaan vielä ruokaa sulkemiseen saakka. Valitettavaa. Itse kuitenkin ymmärrän,mikäli kyseessä ei ole mikään finedining -ravinteli. Jos maksat sun burgerista about sen 5e niin ei kannattais kyllä olettaa saavansa mitään muuta kun se 5e burerin :D Yritämme toki parhaamme, mutta pomo hegittää niskaan ja tosiaan omalla ajalla en töitä tee. (tai näin aina sanon,mutta viime kuussakin ylityötunteja taisi kertyä jotain 15h, joista ei tietenkään saa korvausta, miksipä saisi...)
-se burgerkingiläinen
Burgerit siellä on ihan jees, lohkoperunat mun mielestä tosi hyviä.
Laatu- ja kokovaihtelua on ravintoloiden välillä jonkin verran.
Aika paskaa, kerran käytiin oulun ideaparkissa ja otettiin burgerit ja maistui ihan kamalalta. Siis se oranssi kastike mitä ne tunkee kaikkialle maistuu ihan raudalta? Henkilökunta epäkohteliasta ja niitäkin puhelin tuntui kiinnostavan enemmän. Sinne meni 40 euroa kahdesta ihmisestä hukkaan, tuolla rahalla olisi saanut varmaan 5 ateriaa viereisestä hesestä ja makukin on reipaasti parempi.
Ap, kerrotko vielä paikkakunnan, että tiedämme vältellä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee ihan ohi aiheen täätuoikeskustelu kyllä :D Mutta joo, salista täytyy aloittaa, koska keittiössä täytyy pystyä kokkaamaan vielä ruokaa sulkemiseen saakka. Valitettavaa. Itse kuitenkin ymmärrän,mikäli kyseessä ei ole mikään finedining -ravinteli. Jos maksat sun burgerista about sen 5e niin ei kannattais kyllä olettaa saavansa mitään muuta kun se 5e burerin :D Yritämme toki parhaamme, mutta pomo hegittää niskaan ja tosiaan omalla ajalla en töitä tee. (tai näin aina sanon,mutta viime kuussakin ylityötunteja taisi kertyä jotain 15h, joista ei tietenkään saa korvausta, miksipä saisi...)
-se burgerkingiläinen
Mä taas en ymmärrä tuota, mun mielestä törkeää.
Päivälläkin saa syödä rauhassa ja jos palvelun taso tippuu illasta niin pitäisi ruuan olla edullisempaa? Illalla ruokailijan raha on yhtä arvokasta kuin päivällä asioineenkin, miksi siis saan rahalleni vähemmän vastinetta?
Asiakaspalvelun aakkosten ensimmäisiä asioita on se että yrityksen ongelmat eivät ole asiakkaan vastuulla.
Meidän kaupungin Pancho on kyllä tosi kiva, hirmuisen pieni, mutta ruoka on aina ollut maittavaa ja palvelu ihan perus ok.
Mua itsekin ravintola-alalaisena harmittaa, että ketjupaikoissa voi olla hirveitä eroja kaupunkien ja jopa vuorossa olevien kokkien välillä. Monesti kuullut, että joku toinen on ylistänyt paikkaa maasta taivaisiin ja toinen taas haukkunut.
Tampereella ainakin Tammelan ja satakunnankadun panchot hyviä, samoin kangasalla hyvä joskin joskus taso vaihtelee siellä. Perusvarma ja kohtuuhintainen paikka jokatapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
-se burgerkingiläinen
Joku huono työntekijä yrittää vauvapalstalla puolustella sitä, miksi työpaikallaan on ikävää asioida? Ole nopeampi ja tehokkaampi äläkä valita maksaville asiakkaille, joiden kokemuksen pilaat.
Pancho villassa hampurilaisateria maksaa vajaan parikymppiä, samoin salaatit, bocadillot (sämpylät) 16 euroa, fajitat ja parilaruoat ovat melkein tuplasti kalliimpia. Eli ei ole kyse mistään "5 e burgerista XD".
Sinä kuvittelet että vain Michelin-tähtiravintoloissa kuuluu olla miellyttävää käydä. Kaikki missä ruoan saa alle 50 eurolla, on pelkkää paskasyöttölää jossa henkilökunta mellastaa ja tarjoaa pahaa ruokaa.
28 hyvä idea toi iltahintojen halpuutus, mutta taas toisaalta halvat hinnat houkuttelisi enemmän asiakkaita iltoihin = työntekijä ei pääse ikinä kotiin.. Kerro, kun keksit paremman ratkaisun! Mä teen samoin.
Ei muutaku tervetuloa kokeilemaan sulkuvuoroo 8e tuntipalkalla!
Vierailija kirjoitti:
-se burgerkingiläinen
Mitäs olet hidas. Tekisit työsi paremmin etkä kiusaisi viattomia ihmisiä, jotka luottavat rahansa sinun tarjoamasi palvelun varaan.
Minä olin nuorempana töissä pienessä ruokakaupassa, olin iltaisin viimeiset tunnit yksin. Minulla oli sulkemisen jälkeen vartti aikaa hoitaa hommat, sitten hälytykset menivät päälle ja vartiointifirma olisi tullut maksullisesti tarkistamaan tilanteen.
Minun piti siinä vartissa hoitaa kaikki kassan laskemiset, tilitykset ja säätää kassakaapin kanssa, katsoa että paikat ovat kunnossa ja yleisilme siisti, puhdistaa pieni paistopisteemme (ylijääneet pois, laatikoiden pesu takahuoneessa) jne, jotain vielä oli mutten muista.
Koskaan ei mennyt yli aikaa enkä aloittanut tuntia aiemmin (koska olisi tullut asiakkaita, jotka olisivat halunneet juuri ne paistopisteen karjalanpiirakat käteisellä maksaen ja hups salsapurkki särkyi lattialle).
Teen kaiken niin nopeasti, kun pystyn, mutta en teekoskaan mitään vasemmalla kädellä. Tapoihini ei kuulu kesken hommienkotiin lähteminen. Likainen sali heti aamulla ravintolaa avatessa ei miellytä varmasti asiakkaita. Se on vaan pakko siivota. Ikävää, että pidätte minua huonona ja hitaana työntekijänä. Omasta mielestäni olen oikeinkin hyvä :) Opiskelen tässä töiden ohessa. Toivottavasti valmistun mäihällä samaan ammattiin kuin sinä ja vien juuri sinun työpaikkasi, koska olen sinua parempi. :)
Minä pidän Panco Villasta. Ranskalaiset ja remukastike ovat mainioita. Tosin pakastevihannekset, mitä joissain annoksissa tarjoillaan eivät maistu. Ihan kaikki annokset eivät ole ehkä napakymppejä,mutta täysin syötäviä kuitenkin.
34>>>> Työtahti on vähän muuttunut työpaikoilla siitä, mitä se oli silloin joskus kun sinä olit ehkä nuori. Huonoille ja hitaille työntekijöille ei ole edes työpaikkoja tarjolla. Hyvät työntekijät ajetaan loppuun ennen aikojaan ja eläkkeelle ei muuten päästetä ketään vahingossakaan. Sinuna en lähtisi tuomitsemaan jotakin tuntematonta työntekijää, ellet ole itse hänen saappaissaan ollut.
Älkää vaan syökö Panchossa burritoja, ne ovat ihan hirveitä! Siis broileritäytä on kuivaa ja mikrossa lämmitettyä eli voi olla joistain paikoista myös kylmää. Sitä ei pysty oikeasti syömään.
Eihän Pancho ole kun ylihinnoiteltu mäkkäri. Okei, salaatit on ainakin olleet paremmat, mutta juuri muuta hyvää en keksi.
Just kävin tällä viikolla Seinäjoella syömässä kana-kasvis quesadilloja. Ruuassa ei mitään valittamista ja palvelu oli ystävällistä.
Tylsää mättöä. Teen kotona parempaa. Tosin viime vuosina en ole käynyt juurikin siksi kun teen kotona parempaa.
Ja iltajärjestelyt aloitetaan heti ensimmäisenä salin puolelta, niin että asiakasta harmittaa ja meteli estää keskustelun? Olen itsekin kokenut ravintolassa vastaavaa ja kyllä ärsytti.
Ensimmäiseksi ruoan tulemisessa kesti kauan, sitten alkoi se tuolien järjestely. Tuolien nostelun jälkeen myös imuroitiin parin metrin päässä nurkan takana tiskin edessä (ei tuoleja eikä pöytiä siinä kohdassa), ääni häiritsi vaikka imuri ei näkynytkään. Sulkemiseen oli vajaa tunti aikaa ja olimme ruokailun loppusuoralla.
Meidän lisäksemme tuolloin ravintolassa oli kaksi muuta seuruetta. Loppuruokailun ajan tunnelma oli kuin jossain varastossa tai takahuoneessa niiden tuolien keskellä. Tuntui kuin tekisin väärin ja olisin häiriöksi, kun normaalisti söin aukioloaikana.