Pancho Villan ruoka
Mitä mieltä olette? Omalle paikkakunnalle tuli kyseinen ravintola ja mentiin perheen kanssa kokeilemaan, mutta oli aikamoinen pettymys. Olin kuullut paljon kehuja, joten odotukset olivat korkealla. Harmi.
Joku kuitenkin kysyy, mikä oli vialla niin ruoka yksinkertaisesti maistui pahalta meidän jokaisen (minä, mies, teini) mielestä.
Kommentit (57)
Me ainakin tykätään, jos mättöhamppareita kaipailemme niin menemme sinne. On suht edullistakin. Remu oli eri paikkakunnalla kamalan pippurista, liekö vahinko vai heidän tapansa valmistaa se. Meillä siis lähinnä kokemusta niistä hanpurilaisannoksista, chevre burgeri on mun lemppari.
Menun kuvista jo näkee että kyseessä on pikaruokapaikka kuten Hese tai Mäkki, mutta hinnat on kyllä ihan liian korkeita pikaruuaksi. Hinta-laatusuhde ei ole ok minulle, joten ei olisi minun paikkani
Vierailija kirjoitti:
Menun kuvista jo näkee että kyseessä on pikaruokapaikka kuten Hese tai Mäkki, mutta hinnat on kyllä ihan liian korkeita pikaruuaksi. Hinta-laatusuhde ei ole ok minulle, joten ei olisi minun paikkani
Mikään sen kummempi spesiaaliravintola tuo ei olekaan (eikä väitäkään olevansa?) mutta en lähtisi mäkki/heseen vertaamaan. Hese ja mäkki maistuu pelkälle majoneesille, on noi laadukkaampia.
Ei se ole mikään meksikolaisravintola kuin korkeintaan nimen ja sisustuksen osalta.
Alkuvuosina hinta-laatu-annoskokosuhde oli paikallaan, sitten tuli muutos huonompaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään sen kummempi spesiaaliravintola tuo ei olekaan (eikä väitäkään olevansa?) mutta en lähtisi mäkki/heseen vertaamaan. Hese ja mäkki maistuu pelkälle majoneesille, on noi laadukkaampia.
Joo, ehkä laadukkaampi pikaruokapaikka olisi oikea nimitys. Mutta silti, onko hintansa väärti? Hese maksaa jotain 8-9e ateria, nämä helposti tuplasti enemmän?
Jos tuonne menee syömään niin paikan nimestä huolimatta kannattaa valita ruoaksi hampurilainen. Oon kaksi kertaa käynyt joskus 10 vuotta sitten. Hampurilainen oli muistaakseni ok, mutta burrito oli niin kamala. Siinä oli tortillan välissä vähän paistettua broileria ja joku pakastekasvissekoitus. Oli kyllä niin kamalaa, ite olisin tehnyt monta kertaa parempaa. Niinpä en ole siellä käynyt sen jälkeen.
Burgereissa ihan hyvä hinta/laatusuhde, muuten aikamoinen pettymys
Meitä oli kolmen hengen porukka syömässä. Kaikilla eri ruoka. Ja kaikki oli jollain tavalla pielessä. Harvoin, jos koskaan, tulee valitettua, mutta oli pakko antaa palautetta tarjoilijalle mm. aivan rutikuivasta lihasta yhdessä annoksessa ja toisessa annoksessa burriton välistä valui ihan törkeästi nestettä, sotkuista ja plösöä. Tarjoilija totesi vaan, että valitettavaa, jos ruoka ei maistu, mutta tämä on meidän tapa valmistaa se. Silloin vielä ajattelin antaa uuden mahdollisuuden paikalle jossain vaiheessa, mutta eipä ole tullut mentyä, kun jäi kokonaisuudessaan niin tympeä vaikutelma.
Kerran kävin poikaystävän kanssa, molemmat otimme hampurilaisaterian. Pihvit ja ranskalaiset olivat mustanaan mausteesta ja lähes syömäkelvottomia, joku halpa grillimauste. Hinta/laatu-suhde oli heikko, ruoassa ei ollut mitään tuoretta tai erityistä. Molemmilta jäi paljon ruokaa, väkisimme yritimme syödä kun nolotti jättää niin paljon lautaselle.
Olimme syömässä ja sulkemisaikaan oli 40 minuuttia, kun tarjoilija kävi nostamassa muista pöydistä tuolit pöytien päälle. Ei ollut pitkä tai raskaan näköinen suoritus, olisi voinut tehdä meidän lähdettyämmekin. Nyt tuli vain fiilis, että tarjoilija hoputti meitä pois (söimme normaalia tahtia emmekä viettäneet aikaa tuntikaupalla).
Vaikka ravintola on meksikolaisteemainen, siellä soi aivan eri tyyppinen musiikki (emme tienneet kieltä, mutta espanja ei vaikuttanut olevan) ja välissä jopa yksi jodlaus-kappale. Kaiken kaikkiaan ravintolakokemus oli niin huono, että meni jo vitsiksi ja nauratti enemmän kuin harmitti.
Ainkin Oulun Pancho Villoissa on todella hyvä ja erittäin maukas ruoka. Toiveita kuunnellaan ja dippi on hyvää. Pihvit maistuvat ja mausteita osataan käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Alkuvuosina hinta-laatu-annoskokosuhde oli paikallaan, sitten tuli muutos huonompaan.
Totta, ainakin Tampereella.
Vierailija kirjoitti:
Uskon tuon koska eräs tuttuni oli monta vuotta töissä ko paikassa ja hän itse sanoi noin. Paha sitä mennä kiistämään jos oma henkilökuntakin sen myöntää..
Itse petyin niihin tortilloihin, missä oli jotain nyhtöpossua välissä. Mautonta lihaa ja tosi vähän täytteitä. Muuten olen tykännyt, esimerksi.hampurilaiset gluteenittomina, nam! suosittelen lonely rideria ja valkosipulihampurilaista.
Omastakin mielestäni ruoka on mennyt huonompaan suuntaan ja sen takia ei tulee enää juurikaan kyseisessä paikassa syötyä. Ja eiköhän jokainen ymmärrä että kyseessä ei ole mikään gourmetruoka, ja osaa asettaa odotuksensa sen mukaisesti. Vaikka ruoka onkin perusmättökamaa, niin pitäisi sen se silti olla maistuvaa. Ei se oli mikään syy huonolle tai keskinkertaisella ruualle että ravintola ei ole mikään Michelin tasoinen loistopaikka.
Söin pehmeitä tacoja ja lisäkesalaatin. Ruoka maistui todella teolliselle ja tunkkaiselle. Ei ollut mielestäni todellakaan hintansa väärti. Parempaa olisin saanut Santa Marian valmistuotteilla.
Hei sinä, joka pahastuit tuolien nostelusta ja myös te kaikki muut samasta aiheesta pahastujat. Työskentelen itse BurgerKingillä ja meillä työntekijöillä on sulkemisen jälkeen vain 30 minuuttia aikaa tilittää kassat, siivota pöydät ja mopata lattiat, tiskata tiskit ja hoitaa muutenkin ravintola kiinni. Uskoisin, että halpaketju Pancho Villassa on vähän sama juttu. Ylitöistä kun ei makseta senttiäkään ja ketäpä nyt kiinnostaisi tehdä töitä omalla ajalla siellä. Emme nostele niitä pirun tuoleja häiritäksemme asiakkaita vaan ihan vain päästäksemme ajoissa kotiin. Älä suotta pahastu, tuskin teitä on yritetty hoputtaa, mikäli ravintola ei ole ollut vielä suljettuna.
Pancho Villa on oma suosikkiravintolani. En ole koskaan tainnut syödä siellä burgeria, vaan pihvit ovat vieneet kieleni mennessään. Etenkin Remu-kastike on hyvää. Olen kuitenkin huomannut, että Pancho Villojen välillä on eroja, eli toisissa saa huomattavasti parempaa ruokaa kuin toisissa.
Perus ketjupaikka. Ei sinne kannata mennä mitään vuosipäiviä viettämään.