Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irstas appiukko, mikä avuksi?

Vierailija
05.02.2016 |

Appiukko on vähän reilu 50v. Olen ollut naimisissa mieheni kanssa vasta vuoden ja tuo äijä oksettaa minua. Anopin ja mieheni nähden käyttäytyy ok, mutta auta armias jos jäämme hetkeksikään kahden alkaa kaksimieliset puheet, ulkonäköni arvostelu, eihän se haittaa jos vähän kokeilisin rintojasi ja limainen röhöröhö nauru päälle.

En tiedä mitä tehdä? Miehelleni en ole tästä halunnut kertoa, en halua että heidän välit menee ja miten anoppikin suhtautuisi. Vaikea tilanne 😒

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tallennat puhelimella ukon puheet ja teet vieläpä varmuuskopion siitä

sitten voit päättää jatkon, kerrotko miehelle vai mitä teet

Vierailija
82/92 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kovasti tietää, mihin yhteiskuntaluokkaan nuo kuvottavat ukot kuuluvat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sille seuraavalla kerralla että mitähän vaimosi/poikasi tykkää tuosta sun käytöksestä. Sano että kerrot molemmille mikäli ei lopeta heti.

Monet kerrat oon sanonu että lopeta. Ja nolostun ihan hirveesti ja punastun tommosista jutuista. Sitten vaan naureskelee räkäsesti että etkös leikkiä kestä kun pyydän lopettamaan. Ehkä pitää sitten uskaltautua uhkaamaan että kerron muille...

Ap

Miten ihmeessä on monia kertoja tilanne, että olet kahden hänen kanssaan? Järjestä nyt tietoisesti tilanne jossa laitat äänityksen päälle, jotta sinulla on todiste. Ja jatkossa älä ole kahden kesken hänen kanssaan. Sinuna kertoisin miehellesi, sillä aviopuolisolla ei ole hyvä olla salaisuuksia.

Vierailija
84/92 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi kovasti tietää, mihin yhteiskuntaluokkaan nuo kuvottavat ukot kuuluvat...

Porvoon betrefolkkiahan tuo on, se on ihan tavallista där ute..

Vierailija
85/92 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#OutHim

En ymmärrä miksi monilla on tarve suojella sikailijaa. Ota asia puheeksi miehesi kanssa, tai koko porukan kanssa vaikka kahvipöydässä. Sinä et ole syyllinen, sinulla ei ole mitään salattavaa.

Vierailija
86/92 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on todella vaikea kuvitella, että mun mies noin toimisi, mutta siis jos noin olisi, niin ehdottomasti haluaisin, että mulle kerrottais (olen siis anoppi itse viiskymppinen, mies on 54).

Mun on myös tosi vaikea kuvitella, että nykyajan viiskymppinen mies on tuollainen. Luulin, että vastaavat limanuljaskat olis jo kuolleet sukupuuttoon..

Vierailija
87/92 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vanha ketju, mutta oma appiukkoni oli samanlainen 80-luvulla. Sodan käynyt mies ja maanviljelijä, monta miniää joille puhua rivoja.

Vierailija
88/92 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille ukkelille, että lopettaa irstailun.

Vierailija
89/92 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Sanot sille kekkulille ettei se käyttäydy sopivasti ja sen pitää lopettaa.

2. Sanot miehelles ettet tahdo olla tämän henkilön kanssa kahdestaan.

Vierailija
90/92 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekana sellanen juttu, että ahdistelijan kanssa ei olla yksinään tekemisissä. Tästä jos et pysty kieltäytymään, niin kannattaa hakea apua koska sulla vaikuttaisi olevan asiasta siinä tapauksessa varhaisempi trauma.

Vierailija
91/92 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pervo nostelee tätä ketjua säännöllisesti. 

Vierailija
92/92 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pane sitä! terv. uppiakko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä