Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irstas appiukko, mikä avuksi?

Vierailija
05.02.2016 |

Appiukko on vähän reilu 50v. Olen ollut naimisissa mieheni kanssa vasta vuoden ja tuo äijä oksettaa minua. Anopin ja mieheni nähden käyttäytyy ok, mutta auta armias jos jäämme hetkeksikään kahden alkaa kaksimieliset puheet, ulkonäköni arvostelu, eihän se haittaa jos vähän kokeilisin rintojasi ja limainen röhöröhö nauru päälle.

En tiedä mitä tehdä? Miehelleni en ole tästä halunnut kertoa, en halua että heidän välit menee ja miten anoppikin suhtautuisi. Vaikea tilanne 😒

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja nolostun ihan hirveesti ja punastun tommosista jutuista. "

Ap

EI pahalla, mutta tuo kainostelu ja punastelu kyllä kuulostaa pikemminkin siltä, että keimailet kuin pikkutyttö apellesi. Palkitset keimailulla hänen pervoilunsa. Kenties vähintäänkin alitajuisesti pidät tilanteesta? Miksi oikeasti teit aloitukse tänne? Oikeasti kysyäksesi neuvoa vai kertoaksesi kaikelle maailmalle näistä kiihottavista pikku hetkistä "räkäisesti nauravan" pahisapen kanssa? Hmmm.

Niinno ajattele mitä haluat. Olen muutoinkin ujo ja punasteleva.

Ap

Vierailija
22/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 25 v yhdessä työpaikassa tällainen esimies. Vei uusia työntekijänaisia "katsomaan varastoja" yms. Minä olin ainoa, jota kohteli toisin. Johtui siitä, että ensimmäisellä kerralla kun selitti jotain hiukan vihjailevaa, niin annoin todella suoran palautteen todella kovaan ääneen ja niin että kaikki kuulivat. Tuli vielä myöhemmin sanomaan mulle, että vähän pahastui mun puheesta, hah. Mutta eipä uusinut tekoaan. Napakka ja suora reagointi heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

EI pahalla, mutta tuo kainostelu ja punastelu kyllä kuulostaa pikemminkin siltä, että keimailet kuin pikkutyttö apellesi. Palkitset keimailulla hänen pervoilunsa. Kenties vähintäänkin alitajuisesti pidät tilanteesta? Miksi oikeasti teit aloitukse tänne? Oikeasti kysyäksesi neuvoa vai kertoaksesi kaikelle maailmalle näistä kiihottavista pikku hetkistä "räkäisesti nauravan" pahisapen kanssa? Hmmm.

Oho appiukkokin saapui vauvapalstalle!

Vierailija
24/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solvaa sitä seksuaalisesti kun jäätte kahdestaan ja se aloittaa, niin katsotaan, jatkaako. Katsot esimerkiksi hapan silakkanaama -ilmeellä sen etumusta ja sanot halveksivimmalla äänelläsi, että "kaameita noi kikkelit, luuletsä, että mua kiinnostaa? Tarttin pojastasi vain elättäjän."

Luulkoot, että oot rahankipeä aseksuaali, tuskin kehtaa kertoa kellekään, miksi luulee niin.

Vierailija
25/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun appiukko meni astetta pidemmälle ja kävi lopulta kiinni. En myöskään uskaltanut miehelle kertoa, mutta lopulta oli pakko.

Suunnittelin avioeroa että pääsen siitä limaskasta eroon. No nyt on asiat hyvin. Kerroin miehelle ja katkaisin välit appiukkoon, anoppi on joko tyhmä tai esittää kun jaksaa vieläkin ihmetellä miksi ei olla tekemisissä apen kanssa.

Aikaa tästä on pari vuotta. Itse voin paremmin eikä ole tarvetta erota. Mies on harvakseltaan tekemisissä isänsä kanssa vaikka asutaan naapurissa.

Tuo muakin pelottaa, että käy vielä kiinni. Miten selvisit tilanteesta? Onko teillä vielä lapsia? Sekin mua mietityttää etten haluaisi kyllä tuon limanuljaskan jäävän ikinä yksin lasteni kanssa 😐

Ap

Ymmärrän tavallaan kommenttisi, mutta ei kai se automaattisesti tarkoita että olisi pedofiili jos sulle puhuu rumia. Kyllä munkin mies haluaa nuolla takapuoltani mutta voin kyllä huoletta jättää hänet lasten kanssa keskenään. :D

En ole AP, mutta puhut nyt asian vierestä! Onhan siinä ihan selkeä ero, mitä parisuhteessa tehdään yhteisymmärryksessä seksuaalisesti kahden kesken kuin henkilöllä, joka yksipuolisesti ja tietoisesti pyrkii häiritsemään toisia epäkorrekktilla seksuaalissävyisellä puheella ja fyysisellä lääppimisellä. Vaikka molemmissa tapauksissa tekijä saisi toiminnastaan nautintoa, niin ymmärrät varmaan, että tuo muiden ahdistelusta kiksejä saava henkilö on vähintäänkin arveluttava valinta lasten hoitajaksi? 

Vierailija
26/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun appiukko meni astetta pidemmälle ja kävi lopulta kiinni. En myöskään uskaltanut miehelle kertoa, mutta lopulta oli pakko.

Suunnittelin avioeroa että pääsen siitä limaskasta eroon. No nyt on asiat hyvin. Kerroin miehelle ja katkaisin välit appiukkoon, anoppi on joko tyhmä tai esittää kun jaksaa vieläkin ihmetellä miksi ei olla tekemisissä apen kanssa.

Aikaa tästä on pari vuotta. Itse voin paremmin eikä ole tarvetta erota. Mies on harvakseltaan tekemisissä isänsä kanssa vaikka asutaan naapurissa.

Tuo muakin pelottaa, että käy vielä kiinni. Miten selvisit tilanteesta? Onko teillä vielä lapsia? Sekin mua mietityttää etten haluaisi kyllä tuon limanuljaskan jäävän ikinä yksin lasteni kanssa 😐

Ap

Ymmärrän tavallaan kommenttisi, mutta ei kai se automaattisesti tarkoita että olisi pedofiili jos sulle puhuu rumia. Kyllä munkin mies haluaa nuolla takapuoltani mutta voin kyllä huoletta jättää hänet lasten kanssa keskenään. :D

No mitäs jos se onkin appiukko joka sitä takapuoltas haluaa nuolla. Pikkuisen eri asia.

Vierailija
27/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä on miehiä joilla vaimo/tyttöystävä, miten haluaisit naisesi toimivan?

Ap

Vierailija
28/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä on miehiä joilla vaimo/tyttöystävä, miten haluaisit naisesi toimivan?

Ap

No pakkohan tuosta olisi vaimoni minulle kertoa. Ei kai siitä voi mitään hyvää seurata jos ahdistusta aiheuttavasta asiasta ei puhuta.

Mies

Vierailija
29/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 25 v yhdessä työpaikassa tällainen esimies. Vei uusia työntekijänaisia "katsomaan varastoja" yms. Minä olin ainoa, jota kohteli toisin. Johtui siitä, että ensimmäisellä kerralla kun selitti jotain hiukan vihjailevaa, niin annoin todella suoran palautteen todella kovaan ääneen ja niin että kaikki kuulivat. Tuli vielä myöhemmin sanomaan mulle, että vähän pahastui mun puheesta, hah. Mutta eipä uusinut tekoaan. Napakka ja suora reagointi heti.

Noin kuuluu tehdä ja mieluusti voisi naisille opettaa, että noin pitää toimia.

Itse jouduin yhdessä työpaikassa samanlaisen käytöksen kohteeksi - en vain osannut toimia (hämmennyin, koska olen naiivi enkä ymmärrä miten tuollaisia ihmisiä on olemassa) ja julkinen esilleotto ei tullut mahdolliseksi, sillä sain kommentteja vain kun olimme kahden. Kyseessä siis esimieheni ja vielä sellainen työpaikka, että koko paikan pomo joten joo-o...

Vierailija
30/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen appiukko yritti pussata väkisin ja puristeli perseestä. sanoin ex miehelleni joka leimasi minut valehtelijaksi!  No se on nyt ex

Vierailija
31/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehiltä ja anopeilta odotan enemmän vastauksia, nyt tullut vasta kolme...

Ap

Vierailija
32/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Haluaisin että vaimoni kertoisi heti.

Vierailija
33/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mitäs jos se onkin appiukko joka sitä takapuoltas haluaa nuolla. Pikkuisen eri asia.

Siltikin, onko hän siinä tapauksessa välttämättä pedofiili? Joo o, oli huono esimerkki mutta pointtini tuli varmaan selväksi

Vierailija
34/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oho appiukkokin saapui vauvapalstalle!

reps

Vierailija
35/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sille seuraavalla kerralla että mitähän vaimosi/poikasi tykkää tuosta sun käytöksestä. Sano että kerrot molemmille mikäli ei lopeta heti.

Monet kerrat oon sanonu että lopeta. Ja nolostun ihan hirveesti ja punastun tommosista jutuista. Sitten vaan naureskelee räkäsesti että etkös leikkiä kestä kun pyydän lopettamaan. Ehkä pitää sitten uskaltautua uhkaamaan että kerron muille...

Ap

- Ilman muuta tuommoinen pitää heti saada loppumaan.  Sano että kerrot miehellesi ja anopille, jos vielä kertaakaan vihjaakaan siihen suuntaan.  Kiusaa sinua kun punastelet.  Sika appiukkona valitettavasti.  Mutta olet nainut pojan, et isää.  Näitä riittää.   Panisiko poika välit poikki isäänsä jos kertoisit?  Selvitä asia

ennenkuin teillä on lapsia.

Vierailija
36/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

irstasta

Vierailija
37/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siltikin, onko hän siinä tapauksessa välttämättä pedofiili? Joo o, oli huono esimerkki mutta pointtini tuli varmaan selväksi

Kukaan muu tässä ketjussa ei ole tuominnut appea pedofiiliksi kuin sinä. Voi katos olla muunkinlaista epäsopivaa toimintaa kuin pedofilia.

Vierailija
38/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi poikaa ja jos mies alkaisi miniöitä ahdistella tai muuten puhella levottomia niin vetäisin ukkoa paistinpannulla ja kovaa! Vanhoilla ukoilla ei ole käytöstapoja ja ne menee ihan sekaisin joskus.

^noin saa sanoa, mutta jos kirjoittaa tänne, että "väkivalta on ihan validi vaihtoehto", niin se poistetaan? Mit.vit?

Vierailija
39/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viritä ukolle ansa. Pukeudu oikein hemaisevasti, tissit tyrkylle ja pillu paljaaksi, vahingossa vilautat. Nauhoitat pervon puheet ja kun ei voi pitää käsiään erossa ja käy koskettelemaan voit tehdä rikosilmoituksen seksuaalisesta härinnästä. Tuot asian kaikkien tietoon. Tosin vaikutat kirjoituksesi perusteella ujostelevalta kainolta pikkutytöltä, joka ei osaa sanoa edes vastaan, joten tämä neuvo on turha.

Vierailija
40/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on seksuaalista häirintää. Raja menee siinä, että jos sinä olet sitä mieltä, että on sopimatonta, niin se on. Sama työpaikoilla.

Olen viisikymppinen nainen ja minun on vaikea uskoa vastaavaa omasta miehestäni monestakin syystä, mm. hän on ollut esimiehenä joitamassa vastaavaa tilannetta. En missään tapauksessa syyllistäisi uhria, vika on appiukossasi. Vaikea sanoa, miten anoppi suhtautuu, kun kuulee, millaisen moukan kanssa elää. Jätä menemättä anoppilaan ja kerro syy miehellesi. Tai seuraavan kerran huuda täysillä apelle, että lopeta, tää on seksuaalista häirintää. Raivoa niin, että muut kuulevat. Kissa pöydälle siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä