Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irstas appiukko, mikä avuksi?

Vierailija
05.02.2016 |

Appiukko on vähän reilu 50v. Olen ollut naimisissa mieheni kanssa vasta vuoden ja tuo äijä oksettaa minua. Anopin ja mieheni nähden käyttäytyy ok, mutta auta armias jos jäämme hetkeksikään kahden alkaa kaksimieliset puheet, ulkonäköni arvostelu, eihän se haittaa jos vähän kokeilisin rintojasi ja limainen röhöröhö nauru päälle.

En tiedä mitä tehdä? Miehelleni en ole tästä halunnut kertoa, en halua että heidän välit menee ja miten anoppikin suhtautuisi. Vaikea tilanne 😒

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille seuraavalla kerralla että mitähän vaimosi/poikasi tykkää tuosta sun käytöksestä. Sano että kerrot molemmille mikäli ei lopeta heti.

Vierailija
2/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun appiukko myös puhuu törkeyksiä. Saattaa jopa tehdä tätä kaikkien kuullen. Ei sentään ole halunnut rintojani puristella. Minä olen suhtautunut häneen hällä väliä asenteella. Kun hänen puheet eivät ole saaneet minkäänlaista reaktiota aikaan, ei hän ole niitä niin jaksanut enää höpötellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelimiin saa ilmaisia puheentallennussovelluksia. Tallenna iljetyksen jutut ja kerro että sanakin vielä niin muutkin kuulee juttusi.

Vierailija
4/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kertoisin miehelleni, jos se nyt edes vaikuttaisi mihinkään. Appiukkohan itse pilaa välinsä poikaansa ja vaimoonsa moisilla puheilla, etkä sinä kertomalla asiasta eteenpäin.

Vierailija
5/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille seuraavalla kerralla että mitähän vaimosi/poikasi tykkää tuosta sun käytöksestä. Sano että kerrot molemmille mikäli ei lopeta heti.

Monet kerrat oon sanonu että lopeta. Ja nolostun ihan hirveesti ja punastun tommosista jutuista. Sitten vaan naureskelee räkäsesti että etkös leikkiä kestä kun pyydän lopettamaan. Ehkä pitää sitten uskaltautua uhkaamaan että kerron muille...

Ap

Vierailija
6/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon joskus samalla mitalla takaisin. Toiseen miniään on jo välit mennyt. Hän kun on ottanut äijän jutut liian vakavasti. Anna äijän puhua irstaita. Älä nolostele ja punastu. Sitä se juuri puheillaan haluaa. Kerro toki miehellesi asiasta niin hänkin voi puolustaa sinua.

T: Se jolla samanlainen irstas appiukko

Vierailija
7/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä uhkaile mitään, pistä vaan nauhoitus päälle seuraavan kerran kun tätä tapahtuu. Ja anna miehesi kuunnella se.

Vierailija
8/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sä punastut niin se saattaa luulla, että kiihotut. Sano suoraan et hyi, ällöttävää tai napakasti ettet ikinä enää halua kuulla tuollaista.

Vierailija
9/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että menisi välit myös anoppiin jos tämä tulisi ilmi. Onko paikalla ketään äitejä jotka jo sen ikäisiä, että miniä löytyy? Saisiko teiltä neuvoja asian hoitamiseksi? Miten toivoisitte, että miniänne toimisi vastaavassa tilanteessa? Anoppini on tosi herttainen ihminen, siksikin tuntuu todella pahalta apen käytös.

Ap

Vierailija
10/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita suoraan että lopettaa moisen käytöksen ja ilmoita se vaimon ja miehesi aikana. Ei tuollaista pidä sietää. Jos annat jatkua niin tavallaan annat singaalin että hyväksyt käytöksen.

Vierailija
11/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun appiukko meni astetta pidemmälle ja kävi lopulta kiinni. En myöskään uskaltanut miehelle kertoa, mutta lopulta oli pakko.

Suunnittelin avioeroa että pääsen siitä limaskasta eroon. No nyt on asiat hyvin. Kerroin miehelle ja katkaisin välit appiukkoon, anoppi on joko tyhmä tai esittää kun jaksaa vieläkin ihmetellä miksi ei olla tekemisissä apen kanssa.

Aikaa tästä on pari vuotta. Itse voin paremmin eikä ole tarvetta erota. Mies on harvakseltaan tekemisissä isänsä kanssa vaikka asutaan naapurissa.

Vierailija
12/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään, että menisi välit myös anoppiin jos tämä tulisi ilmi. Onko paikalla ketään äitejä jotka jo sen ikäisiä, että miniä löytyy? Saisiko teiltä neuvoja asian hoitamiseksi? Miten toivoisitte, että miniänne toimisi vastaavassa tilanteessa? Anoppini on tosi herttainen ihminen, siksikin tuntuu todella pahalta apen käytös.

Ap

Olen sen ikäinen että minulla on 3 miniää. Jos minun mies kohtelisi heitä noin, niin siitä pitäisi ilmoittaa minulle ja pojille välittömästi. En syyttäisi miniää vaan laittaisin mieheni kuriin.

Vierailija
13/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun appiukko meni astetta pidemmälle ja kävi lopulta kiinni. En myöskään uskaltanut miehelle kertoa, mutta lopulta oli pakko.

Suunnittelin avioeroa että pääsen siitä limaskasta eroon. No nyt on asiat hyvin. Kerroin miehelle ja katkaisin välit appiukkoon, anoppi on joko tyhmä tai esittää kun jaksaa vieläkin ihmetellä miksi ei olla tekemisissä apen kanssa.

Aikaa tästä on pari vuotta. Itse voin paremmin eikä ole tarvetta erota. Mies on harvakseltaan tekemisissä isänsä kanssa vaikka asutaan naapurissa.

Tuo muakin pelottaa, että käy vielä kiinni. Miten selvisit tilanteesta? Onko teillä vielä lapsia? Sekin mua mietityttää etten haluaisi kyllä tuon limanuljaskan jäävän ikinä yksin lasteni kanssa 😐

Ap

14/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet kerrat oon sanonu että lopeta. Ja nolostun ihan hirveesti ja punastun tommosista jutuista. Sitten vaan naureskelee räkäsesti että etkös leikkiä kestä kun pyydän lopettamaan. Ehkä pitää sitten uskaltautua uhkaamaan että kerron muille...

Ap

Siis "etkös leikkiä kestä"?? Voi hyvää päivää mikä idiootti äijä. Toteapa tuohon seuraavaksi, että kerronpa tästä myös vaimollesi ja pojallesi, niin katsotaan kuinka hyvin he kestävät tätä sun leikkiä. Mitään pelättävää apella ei kai pitäisi olla, jos kyse kerran on vain viattomasta leikistä, eikös? ;)

Vierailija
15/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarraat sitä haaroista kiinni ja sanot "nyt saat kerranki kunnolla".. Suomalainenmies hiljenee siinä kohtaa.

Vierailija
16/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin appiukolla on rasvaiset jutut. Onneksi ei ole käynyt kiinni. Appiukko on "aina" ollut tuollainen. Saattaa päästellä suustaan ihan mitä tahansa. Ympärillä olijat sitten hymistelevät ja katselevat muualle. Anoppi ja poikansa vähättelevät, vaikka oikeasti jutut ovat välillä todella törkeitä. Välillä olen miettinyt onko appiukolla kaikki kotona, kun hän on jotenkin poikkeuksellisen kiinnostunut esimerkiksi toisten seksielämästä tai vartalosta.

Vierailija
17/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo muakin pelottaa, että käy vielä kiinni. Miten selvisit tilanteesta? Onko teillä vielä lapsia? Sekin mua mietityttää etten haluaisi kyllä tuon limanuljaskan jäävän ikinä yksin lasteni kanssa 😐

Lapsia on kaksi ja appi kävi lastenkin nähden ahdistelemassa. Ei sentään raiskaamaan alkanut vaikka nylkytys toista vasten siltä vähän tuntuukin ☹️

Aika pian aloin välttelemään koko äijää ja seisoin kaukana ja näkyvällä paikalla jos satuttiin samaan tilaan. Irti pääsin pyristelemällä ja kerran purin käteen tosi kovaa. Tätä siis tapahtui useamman kerran. Lopulta sanoin myös että nyt riittää kertakaikkiaan ja sanoin että ajan sen tyypin yli jos vielä koskee.

Vierailija
18/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun appiukko on kuulemma kans aina ollut tollanen. On puhellut aikoinaan irstaita jo lastensa kavereille. Kaikkia hävettää äijän käytös, mutta ei se ole loppunut. Hän vain tuntuu nauttivan siitä, jos hänen jutuistaan nolostuu. Siksi olen ottanut sen kannan että vastailen hänen juttuihin asialliseen sävyyn ja enkä välitä niistä tuon taivaallista. Se on vähentänyt niitä juttuja, kun ne eivät saa minussa mitään punasteluja ja nolosteluja aikaan.

Vierailija
19/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi poikaa ja jos mies alkaisi miniöitä ahdistella tai muuten puhella levottomia niin vetäisin ukkoa paistinpannulla ja kovaa! Vanhoilla ukoilla ei ole käytöstapoja ja ne menee ihan sekaisin joskus.

Vierailija
20/92 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ymmärrän tavallaan kommenttisi, mutta ei kai se automaattisesti tarkoita että olisi pedofiili jos sulle puhuu rumia. Kyllä munkin mies haluaa nuolla takapuoltani mutta voin kyllä huoletta jättää hänet lasten kanssa keskenään. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi