Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hoi te naiset jotka vahaatte "viiksenne" tai naamakarvanne!

Vierailija
05.02.2016 |

Poistaako kukaan teistä viiksiään vahaamalla? Enne kaikkea kotona? Onko siitä ollut mitään haittaa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinseteillä poistan yksittäisiä ja langalla siistin kulmakarvat.

Vierailija
2/18 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kosmetologit sanoo että vahaus löystyttää ennen pitkää ylähuulen ihoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sokeroinut

Vierailija
4/18 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina naamakarvojen poiston jälkeen sille käsitellylle alueelle jokaisen nypityn karvan kohdalle pieni valkopäinen näppylä. Näppy on siinä siihen asti että uudet karvat kasvavat tilalle, niin olen mieluummin karvanaama kuin näppynaama. Olen yrittänyt puhdistaa ja laittaa rauhoittavaa voidetta, olen yrittänyt kaikkia keinoja mutta näppyjä tulee aina kun poistan kasvoista karvoja.

Vierailija
5/18 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää ääliö yritin poistaa viiksihaituvat jesarilla. Ei lähtenyt haituvat, mutta huulista lähti nahkat:)

Vierailija
6/18 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkaisen mustat refectocil blonde ja nypin että siistit.vahaaminen saa aikaan sängen ajan myötä

Vierailija
7/18 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tykästynyt Herrasmiehen viiksivahaan, suomalainen tuote. Käytän sitä joka päivä <3

Vierailija
8/18 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoille tarkoitetut pienet vahaliuskat toimivat hyvin!

Vierailija
9/18 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahaliuskoihin varmaankin pitää antaa karvojen kasvaa jonkin verran. Jos on tummat karvat niin haluaisi varmaan, että olisi koko ajan näkymättömissä. Onko kukaan kokeillut karvojen poistamista pysyvästi kosmetologilla?

Vierailija
10/18 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diatermia toimii. Sattuu, kallista ja hidasta mutta toimii. Valoimpulssihässäkät taas ei.

Vierailija
11/18 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää ääliö yritin poistaa viiksihaituvat jesarilla. Ei lähtenyt haituvat, mutta huulista lähti nahkat:)

Haha!! Mä en taida samaa kokeilla

Ap

Vierailija
12/18 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diatermia toimii. Sattuu, kallista ja hidasta mutta toimii. Valoimpulssihässäkät taas ei.

Ootko sä monta diaterm hoito kertaa käynyt? Mua häiritsee valtavasti mun ylähuulen karvat ja haluaisin niistä (mieluiten pysyvästi) eroon! Ne korostuu kun meikkaa ja nyt kun aurinkokin paistaa ni mun viikset näkyvät enemmän :( niissä on vaaleita ja tummia karvoja :( mä oon aina ollu karvanen kun apina, ihan pienestä pitäen ollu tummat käsikarvat ja viiksetkin. Ei ne nyt ihan samaa luokkaa ole kuin joillain ulkomaalaisilla naisilla (esim turkki) mutta on kuitenkin.

Ja sinä joka suosittelit vahaliuskoja (naamalle tarkoitettuja) onko niistä ollut haittaa? Kasvaako karvat takasin tummempana (niin kuin legendat sanoo) ja kuinka usein niitä sitten pitäisi poistaa?

Terv. Ap, joka näin 27 vuoden jälkeen haluaa karvoista eroon

Vierailija
13/18 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä monta diaterm hoito kertaa käynyt? Mua häiritsee valtavasti mun ylähuulen karvat ja haluaisin niistä (mieluiten pysyvästi) eroon! Ne korostuu kun meikkaa ja nyt kun aurinkokin paistaa ni mun viikset näkyvät enemmän :( niissä on vaaleita ja tummia karvoja :( mä oon aina ollu karvanen kun apina, ihan pienestä pitäen ollu tummat käsikarvat ja viiksetkin. Ei ne nyt ihan samaa luokkaa ole kuin joillain ulkomaalaisilla naisilla (esim turkki) mutta on kuitenkin.

Ja sinä joka suosittelit vahaliuskoja (naamalle tarkoitettuja) onko niistä ollut haittaa? Kasvaako karvat takasin tummempana (niin kuin legendat sanoo) ja kuinka usein niitä sitten pitäisi poistaa?

En ole huomannut mitaan haittaa. Niilla saa todella tarkkaa jalkea ja taatusti helpompi vaihtoehto kuin pinseteilla nyppiminen. Kaytan naita (tai vastaavia): http://www.veet.co.uk/products/facial/easygrip/veet-facial-easygrip-rea…

Leikkaan siis sellaisen vahaliuskan puoliksi ja leikkaan niita ylimaaraisia reunapaloja vahan pienemmiksi (siis se osa, missa ei ole vahaa), mutta jatan ne palan lopussa olevat osat niin, etta liuskat on helppo poistaa. Kuumennan vahaliuskaa pari sekuntia hiustenkuivaimella (ala kuumenna liikaa!) ja irrotan osat toisistaan. Ekat laput laitan huulien kulmien lahelle (pisimmat karvat kasvavat mulla siella) ja irroitan (pidat toisella kadella kiinni, niin etta huuli on "tiukka"). Sitten viimeiset laput lahelle keskiosaa, siihen nenan alle ja irroitus. Kokonaisuudessaan homma vie muutaman minuutin.

Teen taman n. 2-3 viikon valein. En ole huomannut mitaan haittavaikutuksia ja olen vahannut jo muutaman vuoden.

Sori, pitka sepustus, mutta toivottavasti tuosta sai jotain tolkkua... :D

Vierailija
14/18 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetin kasvovahaliuskoja ei tarvitse lämmittää hiustenkuivaajalla. Hinkkaaminen käsien välissä riittää. Käytän muutaman viikon välein eikä ongelmia

Vierailija
15/18 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaaminen helpointa.

Vierailija
16/18 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut mitaan haittaa. Niilla saa todella tarkkaa jalkea ja taatusti helpompi vaihtoehto kuin pinseteilla nyppiminen. Kaytan naita (tai vastaavia): http://www.veet.co.uk/products/facial/easygrip/veet-facial-easygrip-rea…

Leikkaan siis sellaisen vahaliuskan puoliksi ja leikkaan niita ylimaaraisia reunapaloja vahan pienemmiksi (siis se osa, missa ei ole vahaa), mutta jatan ne palan lopussa olevat osat niin, etta liuskat on helppo poistaa. Kuumennan vahaliuskaa pari sekuntia hiustenkuivaimella (ala kuumenna liikaa!) ja irrotan osat toisistaan. Ekat laput laitan huulien kulmien lahelle (pisimmat karvat kasvavat mulla siella) ja irroitan (pidat toisella kadella kiinni, niin etta huuli on "tiukka"). Sitten viimeiset laput lahelle keskiosaa, siihen nenan alle ja irroitus. Kokonaisuudessaan homma vie muutaman minuutin.

Teen taman n. 2-3 viikon valein. En ole huomannut mitaan haittavaikutuksia ja olen vahannut jo muutaman vuoden.

Sori, pitka sepustus, mutta toivottavasti tuosta sai jotain tolkkua... :D

Hei kiitos pitkästä sepustuksesta, siitä oli varmasti mulle hyötyä! :)

Taidan ostaa seuraavalla kauppareissulla ja alkaa vahailemaan!

Vierailija
17/18 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä surruutan kasvoista karvat pois sellaisella pienellä trimmerillä.. vähän niinkuin nenäkarvatrimmeri, mutta erilainen pää. En tykkä vahasta, enkä sheiveristä.. trimmerillä saa tosi nopea ja huolettomasti karvat pois; pää on sopivan pieni, tarkkaa jälkeä! Surruutan muutaman kerran viikossa, ei ehdi sänkeä tms. kasvamaan! Suosittelen kokeilemaan :)

Vierailija
18/18 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diatermiassa ehkä 6 kertaa. Riippuu ihan siitä kuinka kauan kerralla tehdään ja mikä lähtötilanne. Kandee käydä kokeilemassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän