Tunnetko älykästä tatuoitua ihmistä?
Tunnetko?
Kommentit (49)
En tunne tyhmiä tatuoituja ihmisiä, koska en tunne tyhmiä ihmisiä. Olen vuosien varrella rakentanut kuplan, missä on vain ja ainoastaan hyviä tyyppejä.
Nyt kun äkkiä mietin, niin en. Mukavia ja hauskoja kylläkin, mutta he eivät ole kovin paljon käyneet kouluja...
sä oot rasisti possu,toi kysymys on vihjaileva ja perustuu toistn ihmisen ulkonäköön,häpee persu.
Hei mun älykäs ja fiksu isäni, joka on kunnon hajamielinen professori, otti synttärilahjaksi itselleen tatuoinnin (melko kookkaan) täyttäessään pyöreitä. :D Olihan se uhkaillut jo pidemmän aikaa, mutta kyllä se vähän yllätti.
käppyrä-- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä ole.
itse oot äykääpiö
Ei kannata provosoitua.
Tunnen esimerkiksi lääkäreiksi opiskelleita, joilla on tatuointi. Kyllä niitä nykyään voi olla ihan kenellä vain.
Kyllä tunnen, esim. lääkäreitä.
Tatuointi on ikivanha taidemuoto. Onko aloittajan mielestä myös esim. Louvressa tai balettinäytöksessä käyminen ihan wt?
Tunnen pari oikeasti älykästä ihmistä, joilla on tatuointi tai useampi. Mutta olen kyllä huomannut tatuoitujen yleensä olevan niitä vähän yksinkertaisempia...
Vierailija kirjoitti:
käppyrä-- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä ole.
itse oot äykääpiö
Ei kannata provosoitua.
rasismia ei tarvitse sietää!!!
Olihan tästä joku tutkimuskin jonka mukaan tautointi on n. 10x yleisempi heillä joilla on korkeintaan ammattikoulutus vs. ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneilla.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko älykästä tatuoitua ihmistä? Tunnetko?
Tunnen. Ja lisäksi tunnen monta tyhmää ihmistä, joilla ei ole edes tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Olihan tästä joku tutkimuskin jonka mukaan tautointi on n. 10x yleisempi heillä joilla on korkeintaan ammattikoulutus vs. ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneilla.
No eipä se koulutus kyllä aina korreloi älykkyyden kanssa.
Joo, esim. itseni ja monia ystäviäni.