Tunnetko älykästä tatuoitua ihmistä?
Tunnetko?
Kommentit (49)
Tunnen moniakin älykkäitä ihmisiä joilla on tatuointeja.
Sen sijaan en tunne yhtään sellaista, joka arvostelee toisten tatuointeja ja on itse samalla älykäs. :D Poikkeuksetta kaikki arvostelijat ovat itse niitä luusereita tai muuten elämäänsä tyytymättömiä...
Vierailija kirjoitti:
Olihan tästä joku tutkimuskin jonka mukaan tautointi on n. 10x yleisempi heillä joilla on korkeintaan ammattikoulutus vs. ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneilla.
JOO JOO,mut koittakaa ihmiset tajuta et ei tutkinto tee ihmistä älykkääksi,eikä eikä tukinnottomuus tyhmää!!!!
En tunne. Yksinkertaisia ovat kaikki. Ei ole kovin älykästä tappaa itse osa tärkeää elintään. Vähän kuin nappaisi maksasta palan pois koska on hienoa.
Ja mites näille koko vartalo tatuoiduolle käy jos joutuvat vaikka onnettomuuteen? Yleensä vaurioituneelle alueelle tehdään ihonsiirto käyttäen potilaan omaa ihoa, mistäs näille otetaan? Kolarit tai palovammat joista muuten selviäisi, ovat näille tappavia.
Kuulostaako älykkään ihmisen touhulta?
Kyllä minä enemminkin sen itse tatuoinnin perusteella määrittelisin sen tyhmyystason. Jos sulla on alaselässä trampstamp tai suomileijona perseessä niin ei paljon odotuksia seuraavasta maailman parantajasta. Tunnen esim. lääkäreitä, biologeja ja johtajia joilla tyylikkäitä/ajatuksellisia tatuointeja.
Ihan tavallisia tallukoita ne on siinä missä muutkin. Kai mä itse olen tyhmä kun en ymmärrä mitä tekemistä tatskoilla on älykkyden kanssa... Eikä mua edes kiinnosta jos joku haluaa ihoaan kuvilla koristaa, omapahan on ihonsa ja sen kanssa elää
Trine kirjoitti:
Nyt kun äkkiä mietin, niin en. Mukavia ja hauskoja kylläkin, mutta he eivät ole kovin paljon käyneet kouluja...
Et ole sinäkään kovin älykäs jos mielestäsi vain kouluja käyneet voivat olla älykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
En tunne. Yksinkertaisia ovat kaikki. Ei ole kovin älykästä tappaa itse osa tärkeää elintään. Vähän kuin nappaisi maksasta palan pois koska on hienoa.
Ja mites näille koko vartalo tatuoiduolle käy jos joutuvat vaikka onnettomuuteen? Yleensä vaurioituneelle alueelle tehdään ihonsiirto käyttäen potilaan omaa ihoa, mistäs näille otetaan? Kolarit tai palovammat joista muuten selviäisi, ovat näille tappavia.
Tatuoitu iho ei kuole. Neropatti. Ota asioista selvää ennen kuin alat julistamaan niitä tosina.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen moniakin älykkäitä ihmisiä joilla on tatuointeja.
Sen sijaan en tunne yhtään sellaista, joka arvostelee toisten tatuointeja ja on itse samalla älykäs. :D Poikkeuksetta kaikki arvostelijat ovat itse niitä luusereita tai muuten elämäänsä tyytymättömiä...
Olen huomannut saman, että tatuointien kauheudesta meuhkaavat ovat yleensä aika yksinkertaista sakkia. Tatuoiduista tuttavista osa on enemmän ja osa vähän vähemmän älykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et kuulosta kovinkaan älykkäältä. Mutta ilmeisesti sinulla ei ole tatuointia? Joten voidaan todeta, että tatuoinnin ja älykkyyden välillä ei ole mitään korrelaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Olihan tästä joku tutkimuskin jonka mukaan tautointi on n. 10x yleisempi heillä joilla on korkeintaan ammattikoulutus vs. ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneilla.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä se koulutus kyllä aina korreloi älykkyyden kanssa.
No ei välttämättä kahta yksilöä verrattessa mutta suurissa otosjoukoissa korrelaatio on vahva.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä kirjoittaja on ihan oikeassa, tatuoitua ihoa ei käytetä ihonsiirtenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaako älykkään ihmisen touhulta?Kyllä tämä kirjoittaja on ihan oikeassa, tatuoitua ihoa ei käytetä ihonsiirtenä.
Suurin osa kirjoituksesta oli kuitenkin pelkkää mutuilua ja aivan väärää tietoa.
Esim. tatuoitu iho ei ole kuollutta ihoa. :D
Ja aika harvalla on koko vartalo tatuoitu, eli siinä vesittyy sekin argumentti että tatuoidut kuolee onnettomuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko?
En muita tunnekkaan kuin viisaita.(joilla on tatuointeja)
Tunnen, mutta tunnen myös vähän yksinkertaisiakin tatuoituja, samoin ihmisissä joilla ei ole tatuointeja on molempia. Ei joku kehon kuvioiminen korreloi älyn tai sen puutteen kanssa. Mihin ap. tähtäät tällä aloituksella?
Eletään 1940-lukua ilmeisesti kun joku yrittää vieläkin yhdistää tatuoinnit älykkyyteen ja koulutukseen. Sanokaa nyt vielä ettei niitä ole kuin vangeilla ja merimiehillä. Hei haloo, minun mummonikin on edistyksellisempi kuin toiset kommentoijat täällä. Ja tunnen paljon älykkäitä ihmisiä joilla on tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Eletään 1940-lukua ilmeisesti kun joku yrittää vieläkin yhdistää tatuoinnit älykkyyteen ja koulutukseen. Sanokaa nyt vielä ettei niitä ole kuin vangeilla ja merimiehillä. Hei haloo, minun mummonikin on edistyksellisempi kuin toiset kommentoijat täällä. Ja tunnen paljon älykkäitä ihmisiä joilla on tatuointeja.
Yrittää yhdistää? Aika sokea saa olla jos ei huomaa elämäm koululaisuuden ja tatuointien korrelaatiota. Protip just for you. Mene käymään jossakin hc-kamppailusalilla... leimattuja miehiä parveilee kuten myös trampstampattuja naisia. Siellä seurassa ei juuri akateemisia näy!
Kyllä tunnen, useammankin. mm. silmälääkärin ja opettajan. Vähemmistössä nämä akateemisen ovat kuitenkin, jos se nyt mitään kertoo älykkyydestä...