Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
"Tai suudellaanko vielä kertaalleen?
Sä oot aivan mieletön,
voi jeesus, me oisimme yhteen kuuluneet.
Nyt on huono aika taas,
mä meen, mä meen.
Niinku aina ennen
humalassa yhden uuden laulun sulle teen."
Ei mulla muuta, oot edelleen ajatuksis...
Tuskin sieltä kovin helposti poistutkaan...
Nyt pakenen muihin maailmoihin...
Tee nyt välillä selvinkin päin niitä lauluja.
Vaikutit tänään vähän loukkaantuneelta vai tulkitsinko väärin?
Vierailija kirjoitti:
En omasta mielestäni ollut. Mitä sulle muuten kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Et tulkinnut. Olisin halunnut olla kanssasi pidempään. Kukaan tai mikään ei tunnu miltään sun rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tulkinnut. Olisin halunnut olla kanssasi pidempään. Kukaan tai mikään ei tunnu miltään sun rinnalla.
Anteeksi, mulla oli kiire ja pää tuli kipeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mulla oli kiire ja pää tuli kipeäksi.
Olis ollu mukavaa olla ilta yhdessä. Toivottavasti olosi on jo parempi.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin tykkään kun sä teet tikusta asiaa. Pyydät pieniä palveluksia. Meissä on jotain samaa. Mä luulen että meistä molemmista saa aluksi pinnallisen kuvan, mutta loppujen lopuksi ollaan niitä kilttejä.
Paljastetaan vielä pieniä paloja, ettei joku muu luule viestin olevan hänelle. Olet tällä hetkellä ehkä eniten mun ystävä työkavereistani tai sun kanssa on helpointa olla. Olemme molemmat sosiaalisesti korrekteja, mutta kumpikin meistä karttaa massoja. Sinä olet läsnä ihmisten kanssa, mutta välillä vetäydyt aivan kuten minäkin. Pidän sinusta siksi, että tajuamme toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
"Tai suudellaanko vielä kertaalleen?
Sä oot aivan mieletön,
voi jeesus, me oisimme yhteen kuuluneet.
Nyt on huono aika taas,
mä meen, mä meen.
Niinku aina ennen
humalassa yhden uuden laulun sulle teen."
Tämä on niin mun ja K:n biisi... :/
Vierailija kirjoitti:
Näin sinut tänään bussin ikkunasta. Olipa omituista, mitähän siitä on aikaa...? Liian paljon. Olihan se meno hulvatonta ja viini halpaa.
Minäkin näin sinut. Niin, aikaa on kulunut mutta ei niin paljon että olisin unohtanut. Meihin ei kyllä liity viini eikö hulvaton meno mitenkään päin. N->M
Ain't no sunshine when she's gone...
Lipsahti vähän after skin puolelle tänään, mutta huomenna taas hiihdetään reippaasti elämän laduilla. Täältähän löytyi yllättäen muutama muukin hiihtäjä... Hmmm. Taitavat tosin hiihtää välillä oikeastikin, minä vain mielikuvissa ja kielikuvissa. Halaus sinulle, kyllä tästä vielä jotain tulee. Elämästä ja muusta.
Ymmärrän kyllä, vaikka sattuukin. Taidat välittää minusta todella, ehkä vähän jopa rakastaa? Ei meidän ole mikään pakko erota koskaan. ❤ Ellet niin halua.
Luota minun arvostelukykyyni. Eikö olisi syytä? Kuka sinä olet arvioimaan mikä minulle on parasta? Olen hyvin monimutkainen ihminen, ja tunnen itseni parhaiten.
Kiitos kuitenkin. 😚 Oot aika ihana, oikeesti. (Vaikkakin väärässä.)
Pus 💕
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän meni? Mitä meni väärin?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, vaikka sattuukin. Taidat välittää minusta todella, ehkä vähän jopa rakastaa? Ei meidän ole mikään pakko erota koskaan. ❤ Ellet niin halua.
Luota minun arvostelukykyyni. Eikö olisi syytä? Kuka sinä olet arvioimaan mikä minulle on parasta? Olen hyvin monimutkainen ihminen, ja tunnen itseni parhaiten.
Kiitos kuitenkin. 😚 Oot aika ihana, oikeesti. (Vaikkakin väärässä.)
Pus 💕
Kiitos... Välitän ja tykkään ja ehkä myös rakastan, haluan vain edetä vähän hitaammin kuin sinä. :)
Millä tavalla olet monimutkainen? Kerro vähän jotain. :) Ja missä olen väärässä?
Pus pus sullekin. <3
Vierailija kirjoitti:
Entä jos teitä ei ollut tarkoitettu yhteen. Mielikuvissa teit jotain mitä et koskaan hänelle tehnyt. Se oli vain saippuakupla ja nainen juoksi pois.
Ehkä hän olikin he. Tai jotain siltä väliltä.
Ja mistä aiheesta?