Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V

Vierailija
04.02.2016 |

Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!

Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:

"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."

Kommentit (2047)

Vierailija
1861/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, näin sut tänään moikkausetäisyydeltä ja moikkasitkin mua :) :) :) Tai no jos ihan rehellinen olen niin ensin meinasi kyllä jäädä näkemättä, mutta sitten kuitenkin tuli tunne että se olit juuri sinä joka oli mun selän takana ja niinhän sä näytit olevan, joten piti palata takaisin vähän nopeammin kuin ensin ajattelin.... Hassua miten jonkun näkeminen lyhyestikin saa hymyilemään sisäisesti koko loppupäivän...:)

Halusin kertoa tämän tänne vain siksi että voisit pitää vähän vähemmän epätodennäköisenä sitä etteikö tää höpsö voisi ihan oikeasti olla se joksi luulet. Mutta tiedostan kyllä edelleen sen ettei ole hyvä liikaa tänne kirjoittaa...

Vierailija
1862/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin syksyllä aiemmassa terveisketjussa, etten enää kirjoittele sulle tänne. Tajusin just, että olen rikkonut lupaukseni jo kahdesti tämän vuoden puolella. Tämä viesti on kolmas rikkomus. Hups... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin lyhytelokuvan Puhelu ja tulipa haikea olo. Toivottavasti te kaikki empivät ja haikailevat ihmiset saatte selvitettyä asianne ennen kuin on liian myöhäistä.

Vierailija
1864/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H kirjoitti:

Lupasin syksyllä aiemmassa terveisketjussa, etten enää kirjoittele sulle tänne. Tajusin just, että olen rikkonut lupaukseni jo kahdesti tämän vuoden puolella. Tämä viesti on kolmas rikkomus. Hups... :(

En ole aiempia ketjuja lukenut. Vain tästä. Olitko tuon autoviestin lähettäjä? Kenelle kirjoitit? Nimen eka kirjain?

Vierailija
1865/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H kirjoitti:

Oon sun kohtalontoveri. Tein kans lupauksen olla kirjoittamatta, ja rikoin sen pari kertaa ja tunsin tosi huonoa omaatuntoa aluksi. Sitten järkeilin itsekseni ja totesin ettei se tänne kirjoittaminen itsessään ollut se paha asia, vaan se tapa miten usein kirjoitin: liian yksityiskohtaisesti ja pitkiä avautumisia. Sitten päätin että saan kirjoittaa joskus, mutta pitää pitää järki tiukasti päässä. Ei pitkiä avautumisia, ei liikaa tunnisteta ulkopuolisille, ei mitään sellaista minkä vuoksi se kohde saattais alkaa pelkäämään että paljastan kohta julkisella palstalla jotain liikaa. Eikä missään nimessä jatkuvaa kirjoittamista, vaan vain jotain lyhyttä pahimman ikävän iskiessä. Nykyiset viestit sitten kyllä sopii vähän kaikille, mutta ei se haittaa. Parempi niin kuin kohteelle paha mieli ja huolia.

Vierailija
1866/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H kirjoitti:

En ole aiempia ketjuja lukenut. Vain tästä. Olitko tuon autoviestin lähettäjä? Kenelle kirjoitit? Nimen eka kirjain?

Autoviesti ei ollut käsialaani, enkä ole muutamaan päivään kirjoittanut tänne mitään muutakaan. Kaipaan P:tä, mutta olen lähes täysin varma, että hän ei näitä lue.

Vierailija
1867/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä autoviesti?

Vierailija
1868/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tämä palstan vitsaus että ihmiset aina aikoo lopettaa , mutta ei lopulta pysty. Ei ihme jos on siis tämän ketjunkin vitsaus

Vierailija
1869/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sanonut vaikka kuinka monta kertaa että lopetan... mutta hetken päästä olen taas palstalla. =)

Vierailija
1870/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö tuon haluan kuolla -ketjun? 

Vierailija
1871/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tulee mieleen kuinka olisi mukava kittaa kaljaa yhdessä, vaikka sitä sandelsiä... tehdä musiikkia, vaihtaa kuulumisia ja ihan vain olla. Minun olisi pitänyt olla avoimempi eikä saattaa tilannetta siihen pisteeseen, että se on kuin pystyyn kuollut rikkaruoho jonka pitää kitkeä varoittamatta ja äkillisesti. Olisin voinut monessa välissä olla yhteydessä mutta en tiennyt miten toimia ahdistuksen takia. Koin että et ymmärtänyt minua, tai pitänyt minua juuri minään.

Toivottavasti sinulla menee hyvin, siellä missä ikinä oletkaan. Toivon sinulle pelkästään hyvää, ehkä me joku päivä vielä tavataan ja voitaisiin vaihtaa kuulumisia. Sitä paitsi, eihän sitä ikinä tiedä mitä maailmassa tapahtuu, ehkä tiemme kohtaa vielä jokin päivä.

Vierailija
1872/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä tulee mieleen kuinka olisi mukava kittaa kaljaa yhdessä, vaikka sitä sandelsiä... tehdä musiikkia, vaihtaa kuulumisia ja ihan vain olla. Minun olisi pitänyt olla avoimempi eikä saattaa tilannetta siihen pisteeseen, että se on kuin pystyyn kuollut rikkaruoho jonka pitää kitkeä varoittamatta ja äkillisesti. Olisin voinut monessa välissä olla yhteydessä mutta en tiennyt miten toimia ahdistuksen takia. Koin että et ymmärtänyt minua, tai pitänyt minua juuri minään.

Toivottavasti sinulla menee hyvin, siellä missä ikinä oletkaan. Toivon sinulle pelkästään hyvää, ehkä me joku päivä vielä tavataan ja voitaisiin vaihtaa kuulumisia. Sitä paitsi, eihän sitä ikinä tiedä mitä maailmassa tapahtuu, ehkä tiemme kohtaa vielä jokin päivä.

Kenelle ja keneltä?

Vierailija
1873/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H kirjoitti:

Oon sun kohtalontoveri. Tein kans lupauksen olla kirjoittamatta, ja rikoin sen pari kertaa ja tunsin tosi huonoa omaatuntoa aluksi. Sitten järkeilin itsekseni ja totesin ettei se tänne kirjoittaminen itsessään ollut se paha asia, vaan se tapa miten usein kirjoitin: liian yksityiskohtaisesti ja pitkiä avautumisia. Sitten päätin että saan kirjoittaa joskus, mutta pitää pitää järki tiukasti päässä. Ei pitkiä avautumisia, ei liikaa tunnisteta ulkopuolisille, ei mitään sellaista minkä vuoksi se kohde saattais alkaa pelkäämään että paljastan kohta julkisella palstalla jotain liikaa. Eikä missään nimessä jatkuvaa kirjoittamista, vaan vain jotain lyhyttä pahimman ikävän iskiessä. Nykyiset viestit sitten kyllä sopii vähän kaikille, mutta ei se haittaa. Parempi niin kuin kohteelle paha mieli ja huolia.

Tunnisteet on tän ketjun suola! Ei oo mitään kutkuttavampaa kuin lukea joltakulta viesti, joka voisi sopia itseensä ja itse on hauskaa keksiä tunnisteita toista varten. Oma ihastukseni liikkuu aika usein kauniin valkoisen kirkon lähettyvillä...

Vierailija
1874/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupasin olla etäinen ja päästä yli susta S. Tänään iltapäivällä päätös taas horjui pahemman kerran kun juteltiin vähän tavallista pitempään. Sulle se oli vaan vitsi, mutta mä odotan jo maanantaita että nään sut taas.

Tää oli melkein kun mun kirjoittama, paitsi P:lle.

t. S

Vierailija
1875/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole synttäreitä. Väärä henkilö.

Kyllä sulla on. :) Lähdetkö reissuun vai palstailetko? 

Mulla on synttärit..

En lähde reissuun tällä kertaa. Ens kuussa sitten.

Kiitos vastauksesta. 

Minä päivänä saa toivottaa synttärionnittelut? 

Huomenna.

Vierailija
1876/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sinut tänään bussin ikkunasta. Olipa omituista, mitähän siitä on aikaa...? Liian paljon. Olihan se meno hulvatonta ja viini halpaa.

Vierailija
1877/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle ja keneltä?

Miten niin tilanne on noin huonossa jamassa? Ei minun mielestä ainakaan ole. Aikaa on tietysti kulunut melko paljon, ollaan palstailtu pitkään, on tullut väärinymmärryksiä ja ollaan suututtu vähän milloin mistäkin. Tämäkö on sitten ylitsepääsemättömän kamalaa? 

Missä vaiheessa sinusta on tuntunut, etten ymmärrä/pidä sinua minään? En ole vihainen, että sinulla on tuollaisia ajatuksia, haluaisin vain tietää milloin niitä on ollut. Anteeksi, olen tosiaan käyttäytynyt välillä ilkeästi palstalla. 

Vierailija
1878/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tykkään kun sä teet tikusta asiaa. Pyydät pieniä palveluksia. Meissä on jotain samaa. Mä luulen että meistä molemmista saa aluksi pinnallisen kuvan, mutta loppujen lopuksi ollaan niitä kilttejä.

Vierailija
1879/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tikusta asiaa??!! Milloin olen viimeksi muka tehnyt?

Vierailija
1880/2047 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen tikusta asiaa??!! Milloin olen viimeksi muka tehnyt?

Viime kuussa :(

Ketju on lukittu.