Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V

Vierailija
04.02.2016 |

Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!

Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:

"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."

Kommentit (2047)

Vierailija
1761/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä värinen auto?

harmaa

Vierailija
1762/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut harmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut tutustua suhun..oot nii ihana ja  komea  !

Vierailija
1764/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan haluaisin jotain tuttava- tai kaverisuhdetta. 

Tämä ei tainnut tulla yllätyksenä? Minulle romanttisten viestien antaminen ja vastaanottaminen on tosi kiusallista ja hölmöä, seksi ei kiinnosta yhtään, lapsia en halua... Olen kirjoittanut näistä aiemminkin. 

Vierailija
1765/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se höpsö kirjoitti:

Et oo oikeasti varmaan enää aikoihin lukenut tätä ketjua, mutta silti kaiken varalta hyvän yön toivotus pitkän halauksen kera jälleen sulle. Ai niin ja unohdin eilen ihan täysin peitellä sut. Toivottavasti ei tullut kylmä ;) Eli peittely vielä, ja samalla vähän silityksiä ja silmiin tuijottelua hymyn kera... :)

Mun täytynee varmaan taas vähän vähentää tänne kirjoittamista ennen kuin alkaa mennä överiksi, mutta muista aina että jos sulle tulee yhtäkkiä ilman mitään syytä sellainen lämmin rutistavan välittävä tunne kuin joku halaisi, niin se saattaa johtua siitä että mun telepaattinen halaus saapui kerrankin perille :) (Tai sitten se on vaan joku muu jonka pään sun aurinkoisuus on sekoittanut...) Näkyillään taas! :)

Hei sinulle! Höpsö lukee kyllä tätä ketjua. Kiitos terveiset tuli perille. Tuntui hyvältä :)

Olet ihana ja paras. Pusuja ja haleja myös täältä sinne. :)

Itseäni minä siis höpsöksi nimitin, vaikka voi olla että hänkin on vähän höpsö välillä, mutta vain hyvällä tavalla :) Ylänuolista päätellen viestini on kokenut omakseen ainakin kymmenen ihmistä, mutta en silti ihan tosissani usko että hän ois oikeasti kukaan niistä, vaikka kovasti toki toivoisin :) On kiva silti ilahduttaa edes kymmentä tuntematonta, vielä kivempaa ois jos vois ilahduttaa juuri sitä oikeaa ihmistä. Kiitos sinullekin pusuista ja haleista, vaikka varmasti täysin tuntematon oletkin :)

Vierailija
1766/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pännii kun et tiedä mitä haluat.

Haluisin olla sun kaa.

Vierailija
1767/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskaa kun ei törmätä ikinä. En halua että tää kutkuttava ihastuksen tunne menee ohi. Se saa mut jotenkin säihkymään. Vaikken meistä ikinä mitään odotakaan, varatuista ihmisistä. Tykkään tästä tunteesta. Tai siitä kun salaa katson sua ja sydän pomppaa kurkkuun kun katsotkin takas. Enempää en haluakaan :)

Vierailija
1768/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä, mitä haluaisin. Liian monta estettä taitaa vain tiellä olla. Jos tietäisin, mitä ajattelet, niin ehkä uskaltaisin asialle jotain tehdä.

Tule kysyyn! En ole koskaan sanonut sulle mitään ilkeää tai edes ajatellutkaan. Yritän itsekin kerätä rohkeutta sulle puhumiseen, kun vain nähtäis jossain kahdestaan, niin teen sen. 

Kiva! Ainahan voit vaikka tarjota kyydin jos liikutaan samaan suuntaan. ;)

Vierailija
1769/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä, mitä haluaisin. Liian monta estettä taitaa vain tiellä olla. Jos tietäisin, mitä ajattelet, niin ehkä uskaltaisin asialle jotain tehdä.

Tule kysyyn! En ole koskaan sanonut sulle mitään ilkeää tai edes ajatellutkaan. Yritän itsekin kerätä rohkeutta sulle puhumiseen, kun vain nähtäis jossain kahdestaan, niin teen sen. 

Kiva! Ainahan voit vaikka tarjota kyydin jos liikutaan samaan suuntaan. ;)

Taidan olla väärä henkilö, ei mulla ole autoa.

Vierailija
1770/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskaa kun ei törmätä ikinä. En halua että tää kutkuttava ihastuksen tunne menee ohi. Se saa mut jotenkin säihkymään. Vaikken meistä ikinä mitään odotakaan, varatuista ihmisistä. Tykkään tästä tunteesta. Tai siitä kun salaa katson sua ja sydän pomppaa kurkkuun kun katsotkin takas. Enempää en haluakaan :)

Muuten samat fiilikset, mut mä haluisin enemmänkin ihastukseltani...

Vierailija
1771/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teet testistä helpon :( me kaikki kaipaamme sitä

Vierailija
1772/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää työpäivää sulle pohjois-savoon :*

Ihan jees päivä olikin. :)

Vierailija
1773/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko huomenna jutella mulle?

Vierailija
1774/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko huomenna jutella mulle?

Joo, vaikka säästä ja maisemista.

Vierailija
1775/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää työpäivää sulle pohjois-savoon :*

Ihan jees päivä olikin. :)

Kerro toki lisää :)

Vierailija
1776/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olit kuin rikkinäinen liikennevalo. Jumiutunut keltaiseen, välillä vilkauttaen vihreää. Ja minä hölmö jalka kaasulla... 🚦

Vierailija
1777/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olit kuin rikkinäinen liikennevalo. Jumiutunut keltaiseen, välillä vilkauttaen vihreää. Ja minä hölmö jalka kaasulla... 🚦

Oliko kytkinjalkasi jumissa. Vihreällä saa ajaa..

Vierailija
1778/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mee vielä!Anna meille mahollisuus!

Vierailija
1779/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä pupuseni. Muisk!

Vierailija
1780/2047 |