Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V

Vierailija
04.02.2016 |

Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!

Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:

"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."

Kommentit (2047)

Vierailija
1741/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se höpsö kirjoitti:

Et oo oikeasti varmaan enää aikoihin lukenut tätä ketjua, mutta silti kaiken varalta hyvän yön toivotus pitkän halauksen kera jälleen sulle. Ai niin ja unohdin eilen ihan täysin peitellä sut. Toivottavasti ei tullut kylmä ;) Eli peittely vielä, ja samalla vähän silityksiä ja silmiin tuijottelua hymyn kera... :)

Mun täytynee varmaan taas vähän vähentää tänne kirjoittamista ennen kuin alkaa mennä överiksi, mutta muista aina että jos sulle tulee yhtäkkiä ilman mitään syytä sellainen lämmin rutistavan välittävä tunne kuin joku halaisi, niin se saattaa johtua siitä että mun telepaattinen halaus saapui kerrankin perille :) (Tai sitten se on vaan joku muu jonka pään sun aurinkoisuus on sekoittanut...) Näkyillään taas! :)

Hei sinulle! Höpsö lukee kyllä tätä ketjua. Kiitos terveiset tuli perille. Tuntui hyvältä :)

Olet ihana ja paras. Pusuja ja haleja myös täältä sinne. :)

Vierailija
1742/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto.. En vaan voi pysyä pois täältä. Vaikka olen lähes varma että et ole tänne mitään kirjoittanut saati sitten lukenut. Sovittiin ettei pidetä yhteyttä ja niin on parempi. Mutta jotenkin se tuntuu niin pahalta :( enkä olisi niin halunnut sopia. Nyt tuntuu siltä etten voi koskaan unohtaa sua. Se miten katsoit mua ja mä sua, ja kaikki muu mitä tapahtui, se tuntui niin hyvältä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää työpäivää sulle pohjois-savoon :*

Vierailija
1744/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hani..mun on ikävä sua aamuin illoin, katson kuvaasi, suljen silmäni ja olet lähelläni,...kuvittelen että luet tätä ketjua, höntti minä.

Vierailija
1745/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei K...kaivosmies, jokaisena työpäivänäsi olet paljon lähempänä mun kotiani kuin omaasi, etkö joskus voisi yöpyä täällä niin ei olisi niin pitkä matka ;)

Edelleen toivon että vielä joskus olisi meidän aikamme... :)

Vierailija
1746/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joakim mä en edes tiedä mitä sanoisin. Haluisin vaan et huomaisit mut niinku ennen. Sanoisit edes mikset enää puhu mulle. Siinä vaiheessa kun ihastuin suhun auttamattomasti sun kainaloon ilmestyykin pieni täydellinen prinsessa. Sattuu niin vitusti tiedätkö. Olinko mä alusta asti vaan kaveri sulle? Se on ihan okei mut puhuttaisiinpa vaan suoraan toisillemme.

Vierailija
1747/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta Espooseen <3

Vierailija
1748/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta Espooseen <3

Ai mulle? Kiitti :)

Vierailija
1749/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta Espooseen <3

Jos vähän tarkempia koordinaatteja sais ;)

Vierailija
1750/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä vihreitä silmiäsi, parransänkeäsi...

mihin menee ?

Vierailija
1751/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin kovasti. Kuvittelin kai näkeväni autosikin tässä lähellä. Katselin mulle jääneitä kuvia ja etsin sinua niistä. Kaipaan sun katsettasi ja silmiäsi, puhettasi ja kaikkea sinussa. Tää on niin typerää ja sairasta. Ehdottaisit jotain. Varmasti suostuisin. En osannut olla itse muuta kuin virallinen niin kuin aina. Niin paljon olisin halunnut sanoa. Vaikeaa on.

Vierailija
1752/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värinen auto?

Vierailija
1753/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pännii kun et tiedä mitä haluat.

Vierailija
1754/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pännii kun et tiedä mitä haluat.

En halua mitään. 

Vierailija
1755/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäänkö tänään? (n>m)

Vierailija
1756/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä, mitä haluaisin. Liian monta estettä taitaa vain tiellä olla. Jos tietäisin, mitä ajattelet, niin ehkä uskaltaisin asialle jotain tehdä.

Vierailija
1757/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erästä miestä aina vain ajattelen...

Vierailija
1758/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan haluaisin jotain tuttava- tai kaverisuhdetta. 

Vierailija
1759/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veit tänään "mun" parkkipaikkani... 

Silloin kun tilaa on, niin mennään "omalle puolelle" ;)

T: Naapurin akka

Vierailija
1760/2047 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä, mitä haluaisin. Liian monta estettä taitaa vain tiellä olla. Jos tietäisin, mitä ajattelet, niin ehkä uskaltaisin asialle jotain tehdä.

Tule kysyyn! En ole koskaan sanonut sulle mitään ilkeää tai edes ajatellutkaan. Yritän itsekin kerätä rohkeutta sulle puhumiseen, kun vain nähtäis jossain kahdestaan, niin teen sen. 

Ketju on lukittu.