Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
Ei hitto.. En vaan voi pysyä pois täältä. Vaikka olen lähes varma että et ole tänne mitään kirjoittanut saati sitten lukenut. Sovittiin ettei pidetä yhteyttä ja niin on parempi. Mutta jotenkin se tuntuu niin pahalta :( enkä olisi niin halunnut sopia. Nyt tuntuu siltä etten voi koskaan unohtaa sua. Se miten katsoit mua ja mä sua, ja kaikki muu mitä tapahtui, se tuntui niin hyvältä!
Hyvää työpäivää sulle pohjois-savoon :*
Hani..mun on ikävä sua aamuin illoin, katson kuvaasi, suljen silmäni ja olet lähelläni,...kuvittelen että luet tätä ketjua, höntti minä.
Hei K...kaivosmies, jokaisena työpäivänäsi olet paljon lähempänä mun kotiani kuin omaasi, etkö joskus voisi yöpyä täällä niin ei olisi niin pitkä matka ;)
Edelleen toivon että vielä joskus olisi meidän aikamme... :)
Joakim mä en edes tiedä mitä sanoisin. Haluisin vaan et huomaisit mut niinku ennen. Sanoisit edes mikset enää puhu mulle. Siinä vaiheessa kun ihastuin suhun auttamattomasti sun kainaloon ilmestyykin pieni täydellinen prinsessa. Sattuu niin vitusti tiedätkö. Olinko mä alusta asti vaan kaveri sulle? Se on ihan okei mut puhuttaisiinpa vaan suoraan toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta Espooseen <3
Ai mulle? Kiitti :)
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta Espooseen <3
Jos vähän tarkempia koordinaatteja sais ;)
Vierailija kirjoitti:
Ikävä vihreitä silmiäsi, parransänkeäsi...
mihin menee ?
Ikävöin kovasti. Kuvittelin kai näkeväni autosikin tässä lähellä. Katselin mulle jääneitä kuvia ja etsin sinua niistä. Kaipaan sun katsettasi ja silmiäsi, puhettasi ja kaikkea sinussa. Tää on niin typerää ja sairasta. Ehdottaisit jotain. Varmasti suostuisin. En osannut olla itse muuta kuin virallinen niin kuin aina. Niin paljon olisin halunnut sanoa. Vaikeaa on.
Pännii kun et tiedä mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Pännii kun et tiedä mitä haluat.
En halua mitään.
Tiedän kyllä, mitä haluaisin. Liian monta estettä taitaa vain tiellä olla. Jos tietäisin, mitä ajattelet, niin ehkä uskaltaisin asialle jotain tehdä.
Erästä miestä aina vain ajattelen...
Varmaan haluaisin jotain tuttava- tai kaverisuhdetta.
Veit tänään "mun" parkkipaikkani...
Silloin kun tilaa on, niin mennään "omalle puolelle" ;)
T: Naapurin akka
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä, mitä haluaisin. Liian monta estettä taitaa vain tiellä olla. Jos tietäisin, mitä ajattelet, niin ehkä uskaltaisin asialle jotain tehdä.
Tule kysyyn! En ole koskaan sanonut sulle mitään ilkeää tai edes ajatellutkaan. Yritän itsekin kerätä rohkeutta sulle puhumiseen, kun vain nähtäis jossain kahdestaan, niin teen sen.
Hei sinulle! Höpsö lukee kyllä tätä ketjua. Kiitos terveiset tuli perille. Tuntui hyvältä :)
Olet ihana ja paras. Pusuja ja haleja myös täältä sinne. :)