Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
Luovun toivosta. Sä seukkaat vaan netissä 24/7...
Mä taas oon tällä kaipaillut ihanan sinisiä silmiä
Vierailija kirjoitti:
Luovun toivosta. Sä seukkaat vaan netissä 24/7...
Revi mut pois täältä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan sua. Vaikka oletkin tollanen jäykkä perusmies. Joku sussa vetoaa. Parransänki ja hymykuopat. Pehmeä ääni ja huumorintaju. Mun jalat menee veltoks sun lähellä. Tulet uniin.
Tiedän susta kaikenlaista. Mitä nyt kaksi ihastunutta ensitapaamisella toisilleen kertoo. Ps. Mun paidassa oli sun huulipunaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä Amerikan tähtönen olet ekana ja viimeisenä mielessä joka päivä...
Harmi vain että itse et edes tiedä mitä itse käyn läpi päivittäin.
Meneekö tämä Hollywoodiin?
Sanoit että haaveilet siitä, että olisi joku joka ottaa kainaloon iltaisin. Kävisinkö minä?
Vierailija kirjoitti:
Sanoit että haaveilet siitä, että olisi joku joka ottaa kainaloon iltaisin. Kävisinkö minä?
Kuka oot?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä kuka oot, kuten edellinen sanoi. :)
Tänään olin aika lähellä sua, vaikka olit poissa. Ikävä.
Kaksi kuukautta sitten päätin että jatkossa juttelen sulle enemmän, yritän tosissani pikkuhiljaa tutustua. Vaan mahdotonta taisi tulla siitä pikkuhiljaa juttelemisesta, kun ei koskaan edes nähdä. Niinköhän unohtuu tämäkin päätös sitten…
Voisin mennä sinun kanssa naimisiin,mutta sitten pelkäisin että tulisi ero. Tiedän etten kestäisi sitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kuukautta sitten päätin että jatkossa juttelen sulle enemmän, yritän tosissani pikkuhiljaa tutustua. Vaan mahdotonta taisi tulla siitä pikkuhiljaa juttelemisesta, kun ei koskaan edes nähdä. Niinköhän unohtuu tämäkin päätös sitten…
Eikö sovittu, että ensi kuussa nähdään? Vai etkö muista?
Vierailija kirjoitti:
Voisin mennä sinun kanssa naimisiin,mutta sitten pelkäisin että tulisi ero. Tiedän etten kestäisi sitä.
Liian aikaista ajatella tuollasia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla valitettavasti sovittu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa... Sovitaan sitten nyt. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa... Sovitaan sitten nyt. :)
Eipä sitä täällä voi sopia mitään, olet enemmän kuin todennäköisesti väärä henkilö. Meidän näkemiset tämän oikean henkilön kanssa pohjautuu pelkkään sattumaan ainakin vielä seuraavan puolen vuoden ajan. Ja nykyään se sattuma ei kuljeta meitä koskaan samaan paikkaan samaan aikaan.
Mä haluan sua. Vaikka oletkin tollanen jäykkä perusmies. Joku sussa vetoaa. Parransänki ja hymykuopat. Pehmeä ääni ja huumorintaju. Mun jalat menee veltoks sun lähellä. Tulet uniin.