Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
Ei muutama vuosi iässä ole niin paha, etteikö voisi/saisi mennä kahville.
Olit mulle enemmän kun annan ymmärtää.. 💔 Mun on pakko alkaa touhuun muuta että unohtaisin. Pieni tauko somesta...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä taas. Sä sotket mun ajatukset totaalisesti. Kunpa tämä tunne menisi ohi, kun ei tästä mitään voi tulla. Kiitos!
Mullakin on ikävä. Ja olet mielessä jatkuvasti. Jätit muhun kyllä isomman jäljen kuin osaat kuvitella.
Missäköhän sumussa mä oon hiihdellyt? Eihän mulla ole ollut useampaan kuukauteen mitään aihetta kuvitella sun edes tykkäävän minusta. Oikeastaan kaikki on viestittänyt juuri päinvastaista. On aika suunnata ajatuksia ja katsetta muualle. En silti lakkaa välittämästä sinusta, eikä tämä ole mikään jäähyväiskirjoitus. Heräsin vaan tästä unestani takaisin todellisuuteen.
Me ollaan nähty kunnolla viimeks jouluna! No okei kerran nopeasti tammikuussa ja ihan ohimennen helmikuussa moikattiin. Ja mä olen edelleen ihan täysin sun pauloissa silti...
Hiihdin niin nopeasti ohi, koska en tunnistanut sinua heti vaatteet päällä. Jos olisit nähnyt tapahtumaketjun, joka seurasi siitä kun tajusin sinun sivakoivan samoilla laduilla, olisit huomannut kuinka lähdin jyrkässä kaarteessa luisumaan ulos ladulta ja kaaduin turvalleni umpihankeen.
En ole kukaan noista edellisistä, mutta kyllä haluan nähdä! Pienikin hetki antaisi mulle taas varmuuden siitä, että et ole pelkkä haavekuva vaan ihan oikeasti sellainen millaisena sut näen ja tunnen.
Yritin hiihtää perässäsi, mutta juutuin sohjoon, ja siellä ryven vieläkin.
Sun vaimos on mukava ja lapset sulosia. Semisti tunnen piston omatunnossani. Onneks et tiedä mun ihastuksestani mitään.
Mäet on joskus jyrkkiä. Pitoa tai luistoa voi olla liikaa tai liian vähän, eikä voi tietää kehen juottopaikalla tai ladulla törmää.
Vierailija kirjoitti:
Sun vaimos on mukava ja lapset sulosia. Semisti tunnen piston omatunnossani. Onneks et tiedä mun ihastuksestani mitään.
Olen huomannut katseesi
Vierailija kirjoitti:
Mikä metsän eläin jätti ladulle tassunjäljet?
Näytti hirven tassuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut katseesi
Hups.
Sovittiin, että nähdään ja ei mielellään siirretä tai peruta sitä. Jos tapaamista siirtää jatkuvasti, niin kynnys sinne menoon kasvaa koko ajan suuremmaksi. Jossain vaiheessa ei sitten enää pysty menemään, koska pää on täynnä kaikenlaisia pelkokuvitelmia.