Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
koskahan nään sut taas. Haluisin katsoa sua silmiin, jotta näkisin olenko kuvitellut kaiken.
Harmittaa vähän ettei nähty tänä viikonloppuna. Pitkä aika odottaa taas.
mustepullo on viimein tyhjä -
viimeiset sanat kirjoitettu
on tullut aika kevään valon
huskyn silmät kirjoitti:
osta parempi auto että pääset antamaan se suukko ite.
Ooh! Oikea Husky <3 <3 <3
Minkä värinen tää Husky on, entäs silmien väri ? Heiluttaako herkemmin häntäänsä vai puraseeko pohkeeseen ? Narttu vai uros ? Missä luokassa, juniori, aikuiset, seniori vai jopa veteraani ?
ja tärkeetä onko häkkikoira ?
Terveiset sille parikymppiselle nuorelle kollille joka sai tämän perheenäidin pikkarit kostumaan kauppareissulla. :D Maitohyllyn luona nappasin maitopurkit koriini tuhmia ajatellen. :D
On ollut mukavaa kun sinua on nähnyt taas viimeaikoina useammin. Toisaalta nautin siitä kun emme nähneet ollenkaan, et pyörinyt ajatuksissani pakkomielteisesti aamusta iltaan. Toisaalta olin jo kaivannut kaunista hymyäsi ja seuraasi. Sattuuhan se joka kerta kun näemme, kun en voi sinua saada. Ainakaan niin kauaa kun miehesi on kuvioissa, ja mikään ei takaa että päätyisimme yhteen, vaikka teille ero koittaisi.
Ilman sinua minä en olisi olemassa henkisesti. Olit oljenkorteni 30 vuotta sitten, ilman sinua en olisi jaksanut rämpiä päivästä toiseen. En ehkä koskaan tule kertomaan mitä minulle oikeasti merkitset. Olemme ystäviä, kunnioitan sinua, olen antanut tyttärelleni nimesi.
Vierailija kirjoitti:
Päätätkö jäädä mun viereen ?
Keneltä kysyt?
Vierailija kirjoitti:
Totta kai! Kenenkäs muunkaan? For better or for worse. Aina sinun kaunis ihana.
M nyt jumalauta ryhdistäydy. Ota se puhelin käteen tai mene kotiin, en oo varma tajuatko sä että tää ei voi jatkua näin kenenkään kannalta. Mä en tiedä mitä nyt tapahtuu enkä taida olla ainoa. Sulla on pieni lapsi, tee se edes hänen takiaan.
Vierailija kirjoitti:
Päätätkö jäädä mun viereen?
Ole hyvä :)
Ikävä onneksi nähdään huomenna :((
Vierailija kirjoitti:
Saisinksmä?
Onneksi nähdään alle kuukauden päästä <3
Ei munkaan nimi oikeasti ole Titta :)
Vierailija kirjoitti:
Ei munkaan nimi oikeasti ole Titta :)
Luojan kiitos...
Vierailija kirjoitti:
M nyt jumalauta ryhdistäydy. Ota se puhelin käteen tai mene kotiin, en oo varma tajuatko sä että tää ei voi jatkua näin kenenkään kannalta. Mä en tiedä mitä nyt tapahtuu enkä taida olla ainoa. Sulla on pieni lapsi, tee se edes hänen takiaan.
Mitä sä horiset??
Noin mäkin tein, esim osa4 ketjua en koskaan nähnyt. Päädyin kuitenkin takaisin. Ja ei ne asiat täällä etene, kyllä mä sen tiiän. Mutta mä tiedän, että oikeassa elämässä mä oon rakastunut suhun. En enää ees puhu ihastumisesta kun ei se riitä. On vaikea nähdä ratkaisua, jossa ketään ei sattuis. Mutta mä yritän parhaani olla sulle mukava ja kiva kun nähdään ja olla hyvä ystävä tulevaisuudessa. En mä sulle ilkeä ole koskaan ollutkaan, mutta joskus sun kanssa puhuminen vaan sattuu liikaa. Siksi ehkä joskus oon vähän etäinen. Tai en osaa käyttäytyä normaalisti seurassa, kun mietin että jos oon sulle sellainen kuin haluaisin olla muut tajuaa että meidän välillä on muutakin kuin harrastuskaveruutta. Mutta, aurinkoista kevättä ja hymyillään kun tavataan! :)