Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin vain kirjoittaa että lopetin tämän palstan lukemisen pari päivää sitten ja tuskin enää palaan tänne. Kirjoituksiani on siis turha yrittää täältä etsiä. Välillä oli ihan kivaakin.
Jaa, tauko tekikin hyvää. Taidankin muuttaa mieltäni. Ehkä jopa joskus kirjoitankin jotain :)
Ap
Tsot tsot, tän ketjun ap olen kyllä minä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M nyt jumalauta ryhdistäydy. Ota se puhelin käteen tai mene kotiin, en oo varma tajuatko sä että tää ei voi jatkua näin kenenkään kannalta. Mä en tiedä mitä nyt tapahtuu enkä taida olla ainoa. Sulla on pieni lapsi, tee se edes hänen takiaan.
Mitä sä horiset??
Joku/jotkut kirjoittelee tänne välillä näitä ihmeen aggressiivisia viestejä ja ihmettelen motiivia. Myös tuntuu että kirjoittelee tänne niitä niin, että tahalleen sekoittaa asioita, jos joku on kirjoittanut mukavasti ja oikeasti kaipaavasti jostakusta, niin yrittää saada muut ajattelemaan että yhtäkkiä kyseessä onkin sama kirjoittaja joko "omimalla" jonkun viestin tai sitten näin, yhdistellen täällä aiemmin ollutta. Minä esim olen aiemmin kirjoitellut tänne M henkilölle ja sanonut että hällä lapsi, niin nyt tulee tällainen viesti, jota itse en ikinä kirjottaisi. No jos se M jolle olen täällä joskus kirjoitellut lukee tätä ja tunnistaa, toivottavasti tajuat, että en edes anonyymisti kirjoittaisi noin... Ei kuuluu tapoihin! Kaikkea hyvää sulle ja lapsellesi <3
Vierailija kirjoitti:
Päätätkö jäädä mun viereen ?
Jään. Rakastan sua. Yritän lopettaa täällä ja keskittyä sun ja mun parisuhteeseen, koska se on aitoa. Tällä höpöttelyt on vaan haaveilua. Oot rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin vain kirjoittaa että lopetin tämän palstan lukemisen pari päivää sitten ja tuskin enää palaan tänne. Kirjoituksiani on siis turha yrittää täältä etsiä. Välillä oli ihan kivaakin.
Noin mäkin tein, esim osa4 ketjua en koskaan nähnyt. Päädyin kuitenkin takaisin. Ja ei ne asiat täällä etene, kyllä mä sen tiiän. Mutta mä tiedän, että oikeassa elämässä mä oon rakastunut suhun. En enää ees puhu ihastumisesta kun ei se riitä. On vaikea nähdä ratkaisua, jossa ketään ei sattuis. Mutta mä yritän parhaani olla sulle mukava ja kiva kun nähdään ja olla hyvä ystävä tulevaisuudessa. En mä sulle ilkeä ole koskaan ollutkaan, mutta joskus sun kanssa puhuminen vaan sattuu liikaa. Siksi ehkä joskus oon vähän etäinen. Tai en osaa käyttäytyä normaalisti seurassa, kun mietin että jos oon sulle sellainen kuin haluaisin olla muut tajuaa että meidän välillä on muutakin kuin harrastuskaveruutta. Mutta, aurinkoista kevättä ja hymyillään kun tavataan! :)
Kiitos kauniista vastauksesta, vaikka tuskin se minulle onkaan. Koska se pienellä viilauksella minulle voisikin olla niin vastaan tähän.
Tällaiset kirjoitukset ovat juuri niitä jotka aiheuttivat alkuperäisen poistumispäätöksen.
Kun oikeassa elämässä katson tilannetta, en voi tietää mistä etäisyys johtuu. Se voi johtua kirjoittamistasi asioista, siitä että inhoat minua tai vaikka siitä että olet ahdistunut kirjoittamistani asioista. Tämä asia rikkoo minut sisältä enkä voi antaa sen tapahtua, koska olen vastuussa myös muista ihmisistä.
En oikein ymmärrä miten tähän on päädytty.
Siitä mitä tunnen kohtaasi en osaa kirjoittaa. Kaikki tekemisesi vaikuttaa kuitenkin todella voimakkaasti siihen, miltä minusta tuntuu. Sinä saat minut tuntemaan kuumuutta, lämpöä, kylmyyttä, epätoivoa ja kaikkea näiden väliltä ja aivan uskomattoman voimakkaasti. Se on välillä todella mukavaa, mutta liian usein raastavaa.
Sinulle toivon onnellisuutta elämääsi! :) Nyt minä suljen tämän palstan luultavasti viimeisen kerran. Hymyillään kun nähdään!
Koko universumi on meitä vastaan. Miks me ei ikinä nähdä?
Mies, jos soitat mulle nyt, mä lähden sun kanssa ihan mihin vaan. Ikävä sun ruskeita silmiä ja hieman alakuloista katsetta. Mä vieläkin haluan sut. Ymmärrä se. XOXO.
Hetkinen. Ruskeita silmiä ja alakuloista katsetta? Haluan kuulla lisää.
molemmiltakiellettyä kirjoitti:
Hetkinen. Ruskeita silmiä ja alakuloista katsetta? Haluan kuulla lisää.
Pyydä mut kahville. Tai mitä haluat. Sähköpostin tiedät.
Ei helvetti. Tää ei vaan voi olla sitä mitä luulen. En saa, en voi, vaikka haluaisinkin. En tiedä sitä, mutta tiedän jotain muuta.
molemmiltakiellettyä kirjoitti:
Ei helvetti. Tää ei vaan voi olla sitä mitä luulen. En saa, en voi, vaikka haluaisinkin. En tiedä sitä, mutta tiedän jotain muuta.
Mitä muuta tiiät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin mäkin tein, esim osa4 ketjua en koskaan nähnyt. Päädyin kuitenkin takaisin. Ja ei ne asiat täällä etene, kyllä mä sen tiiän. Mutta mä tiedän, että oikeassa elämässä mä oon rakastunut suhun. En enää ees puhu ihastumisesta kun ei se riitä. On vaikea nähdä ratkaisua, jossa ketään ei sattuis. Mutta mä yritän parhaani olla sulle mukava ja kiva kun nähdään ja olla hyvä ystävä tulevaisuudessa. En mä sulle ilkeä ole koskaan ollutkaan, mutta joskus sun kanssa puhuminen vaan sattuu liikaa. Siksi ehkä joskus oon vähän etäinen. Tai en osaa käyttäytyä normaalisti seurassa, kun mietin että jos oon sulle sellainen kuin haluaisin olla muut tajuaa että meidän välillä on muutakin kuin harrastuskaveruutta. Mutta, aurinkoista kevättä ja hymyillään kun tavataan! :)
Kiitos kauniista vastauksesta, vaikka tuskin se minulle onkaan. Koska se pienellä viilauksella minulle voisikin olla niin vastaan tähän.
Tällaiset kirjoitukset ovat juuri niitä jotka aiheuttivat alkuperäisen poistumispäätöksen.
Kun oikeassa elämässä katson tilannetta, en voi tietää mistä etäisyys johtuu. Se voi johtua kirjoittamistasi asioista, siitä että inhoat minua tai vaikka siitä että olet ahdistunut kirjoittamistani asioista. Tämä asia rikkoo minut sisältä enkä voi antaa sen tapahtua, koska olen vastuussa myös muista ihmisistä.
En oikein ymmärrä miten tähän on päädytty.
Siitä mitä tunnen kohtaasi en osaa kirjoittaa. Kaikki tekemisesi vaikuttaa kuitenkin todella voimakkaasti siihen, miltä minusta tuntuu. Sinä saat minut tuntemaan kuumuutta, lämpöä, kylmyyttä, epätoivoa ja kaikkea näiden väliltä ja aivan uskomattoman voimakkaasti. Se on välillä todella mukavaa, mutta liian usein raastavaa.
Sinulle toivon onnellisuutta elämääsi! :) Nyt minä suljen tämän palstan luultavasti viimeisen kerran. Hymyillään kun nähdään!
OK! :)
Jaa, tauko tekikin hyvää. Taidankin muuttaa mieltäni. Ehkä jopa joskus kirjoitankin jotain :)
Ap