Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V

Vierailija
04.02.2016 |

Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!

Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:

"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."

Kommentit (2047)

Vierailija
1201/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadotin itseni sinulta ja minulta. Vajosin johonkin tuntemattomaan ja jouduin jotenkin oudoille vesille. Löydän varmasti vielä itseni, näin jo häivähdyksen siitä. Kevät tulee ja jokin uusi alkaa meille molemmille. Sait minut uskaltamaan asioita, joita en olisi ikinä muuten uskaltanut. Nyt omien jalkojen on taas kannettava, mutta muistathan että olet aina rakas.

Vierailija
1202/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin väärässä kun luulin etten ois enää ihastunut. Oon näköjään vieläkin. Ei tarvi nähdä sut kuin kaukaa selin, niin ikävän ja ihastumisen tunne valtaa mielen ihan täysin hetkeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... ymmärrän, että tämä mietityttää ja arveluttaa sinua varsinkin perhesuhteiden takia. Asioista tulee heti mutkikkaampia kun toisella on ex-puoliso ja lapsia ja toisella ei. Mahd. suhde ja sen onnistuminen riippuu kuitenkin monesta muustakin asiasta! Sen huomaa vasta viettämällä aikaa toisen kanssa.

Niinpä, mitä ajattelit että seuraavaksi?

Haluaisitko nähdä? 

Vierailija
1204/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin väärässä kun luulin etten ois enää ihastunut. Oon näköjään vieläkin. Ei tarvi nähdä sut kuin kaukaa selin, niin ikävän ja ihastumisen tunne valtaa mielen ihan täysin hetkeksi.

Sama. Mä en pystynyt enää kävelyn jälkeen keskittyä mihinkään.

Vierailija
1205/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... ymmärrän, että tämä mietityttää ja arveluttaa sinua varsinkin perhesuhteiden takia. Asioista tulee heti mutkikkaampia kun toisella on ex-puoliso ja lapsia ja toisella ei. Mahd. suhde ja sen onnistuminen riippuu kuitenkin monesta muustakin asiasta! Sen huomaa vasta viettämällä aikaa toisen kanssa.

Haluaisitko nähdä? 

Kyllä. Missä nähdään?

Vierailija
1206/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko nähdä? 

Kyllä. Missä nähdään?

Ihan missä vaan. :)

Vierailija
1207/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko nähdä? 

Kyllä. Missä nähdään?

Ehdota paikkaa lähistöllä. Jos olet ihastukseni, emme ole kovin kaukana toisistamme.

Vierailija
1208/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit hiukset muuten. ;) 

Vierailija
1209/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei enää nähdä.

Vierailija
1210/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko nähdä? 

Kyllä. Missä nähdään?

Ehdota paikkaa lähistöllä. Jos olet ihastukseni, emme ole kovin kaukana toisistamme.

Hovioikeudenpuistikolla on monta kahvilaa. Haluaisitko sinne? 

Vierailija
1211/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko nähdä? 

Kyllä. Missä nähdään?

Hovioikeudenpuistikolla on monta kahvilaa. Haluaisitko sinne? 

En asu Vaasassa, joten ei... Mut ehkä joku muu asuu. 

Vierailija
1212/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ettei enää nähdä.

Samaa olen ajatellut. Mutta mitä tapahtuu, jos joskus vahingossa törmäämme kadulla?

Vierailija
1213/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ettei enää nähdä.

Mä haluun kyl nähä oman ihastukseni. 

Vierailija
1214/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joudun taistelemaan itseni kanssa etten kirjoita viestiä, jossa kerron kuinka paljon susta tykkään. Leikittelen kyllä ajatuksella että niin tekisin, ja mietin mitä vastaisit. Luulen, että osaisin arvata, mutta mitä hyötyä siitä olisi. On aina helpompaa kun ei nähdä hetkeen, mutta silti sun kanssa on niin ihana olla etten osaa olla järkevä.

En tiedä miksi vuodatan tämän tänne. Joku kuitenkin vastaa ja leikkii, että tämä on tarkoitettu hänelle. Eikä se kai mitään haittaa. Sinä et varmaan kuitenkaan osaisi edes ajatella tämän olevan sinulle. Vai kuinka läpinäkyvä olen?

Mikset kuitenkin kirjoittaisi? Joskus elämässä kannattaa ottaa riskejä. Aina toisinaan elämä yllättää.

Siksi kun tilanteeseen liittyy muitakin kuin me kaksi, joten se olisi minulta sekä itsekästä että väärin.

Toisaalta se että saa viestinsä eteenpäin,  vaikuttaa siihen että sen ajatuksen saa ehkä vähän myös pois mielestään. Tämä palsta on ainakin minulle tapa vapauttaa tunteita, jotka on pakko pitää hallussa muualla. 

Siksipä tuon tänne varmaan kirjoitinkin - vai tarkoitatko että auttaisi saamaan asian pois mielestä jos kertoisin tunteistani kohteelle? Vaikuttaisi hieman tulella leikkimiseltä se.

Se ei mitää haittaa. Jotenkin se nyt pitäis vaan selvittää. ;)

Itse olen eri mieltä. Haluaisin vain saada nämä "ylimääräiset" tunteet kitkettyä ja pitää tämän henkilön elämässäni vastaisuudessakin. En vaan tiedä miten sen tekisin, joten päädyin tänne kirjoittamaan jonkinlaisena terapiana etten hypi kohta seinille. En joka tapauksessa yksinkertaisesti voi alkaa tekemään mitään tunnustuksia, varsinkin kun tiedän että vastapuolellakin on tunteita ollut.

onko teillä ollut joskus suhdetta vai miten olet niin varma tunteistanne? Jos on niin miksi se loppui. Ei tosirakkaus paikkaa ja aikaa kysele.

En voi uskoa, että keskustelen tästä av-palstalla ja vielä tässä ketjussa, mutta annetaan mennä kun kerran aloitettiin. En tiedä onko tunteet oikea sana, sanotaanko että kiinnostus on tullut esille aiemmin, mutta nykyhetkestä en tietenkään ole varma. Suhdetta ei ole ollut.

Kirjoittamasi sopisi minun kaipuuni kohteen kirjoittamaksi. Ainakin toivon niin. Ja kyllä, toivoisin että hän kertoisi tai edes antaisi vinkkiä tunteistaan. Siitä huolimatta, että tilanteeseen liittyy myös muita kuin me kaksi.

Saanko kysyä miksi? Eikö olisi vaivaannuttavaa ja ikävääkin viettää aikaa yhdessä tuollaisen jälkeen jos nyt kävisi ilmi että molemmat pitäisivät toisistaan enemmänkin? En halua menettää tätä ihmistä. Voi luoja kuinka haluaisinkin vinkkailla hänelle vaikka mitä.

Siksi, että asiat voisi käydä läpi ja selkeyttää miten jatkaa eteenpäin. Jos molemmilla on tunteita toisiaan kohtaan ja ne ovat jatkuneet jo pitkään, olisi helpottavaa päästä puhumaan niistä. Sen ei tarvitsisi johtaa suuriin elämänmuutoksiin välttämättä. Ei myöskään toisen menettämiseen tai vaivaantuneeseen käytökseen.

Ihanaa, että kirjoitit tämän. Tätä olen miettinyt itsekin, mutta olen epäillyt onko tuo vain joku oma houreeni, jolla oikeuttaisin sen, että ihan vain haluan kertoa tunteistani. Kiitos ajatuksista sinulle, toivottavasti oma tilanteesi (?) selviää.

Vierailija
1215/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ettei enää nähdä.

Mä haluun kyl nähä oman ihastukseni. 

Sama

Vierailija
1216/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joudun taistelemaan itseni kanssa etten kirjoita viestiä, jossa kerron kuinka paljon susta tykkään. Leikittelen kyllä ajatuksella että niin tekisin, ja mietin mitä vastaisit. Luulen, että osaisin arvata, mutta mitä hyötyä siitä olisi. On aina helpompaa kun ei nähdä hetkeen, mutta silti sun kanssa on niin ihana olla etten osaa olla järkevä.

En tiedä miksi vuodatan tämän tänne. Joku kuitenkin vastaa ja leikkii, että tämä on tarkoitettu hänelle. Eikä se kai mitään haittaa. Sinä et varmaan kuitenkaan osaisi edes ajatella tämän olevan sinulle. Vai kuinka läpinäkyvä olen?

Mikset kuitenkin kirjoittaisi? Joskus elämässä kannattaa ottaa riskejä. Aina toisinaan elämä yllättää.

Siksi kun tilanteeseen liittyy muitakin kuin me kaksi, joten se olisi minulta sekä itsekästä että väärin.

Toisaalta se että saa viestinsä eteenpäin,  vaikuttaa siihen että sen ajatuksen saa ehkä vähän myös pois mielestään. Tämä palsta on ainakin minulle tapa vapauttaa tunteita, jotka on pakko pitää hallussa muualla. 

Siksipä tuon tänne varmaan kirjoitinkin - vai tarkoitatko että auttaisi saamaan asian pois mielestä jos kertoisin tunteistani kohteelle? Vaikuttaisi hieman tulella leikkimiseltä se.

Se ei mitää haittaa. Jotenkin se nyt pitäis vaan selvittää. ;)

Itse olen eri mieltä. Haluaisin vain saada nämä "ylimääräiset" tunteet kitkettyä ja pitää tämän henkilön elämässäni vastaisuudessakin. En vaan tiedä miten sen tekisin, joten päädyin tänne kirjoittamaan jonkinlaisena terapiana etten hypi kohta seinille. En joka tapauksessa yksinkertaisesti voi alkaa tekemään mitään tunnustuksia, varsinkin kun tiedän että vastapuolellakin on tunteita ollut.

onko teillä ollut joskus suhdetta vai miten olet niin varma tunteistanne? Jos on niin miksi se loppui. Ei tosirakkaus paikkaa ja aikaa kysele.

En voi uskoa, että keskustelen tästä av-palstalla ja vielä tässä ketjussa, mutta annetaan mennä kun kerran aloitettiin. En tiedä onko tunteet oikea sana, sanotaanko että kiinnostus on tullut esille aiemmin, mutta nykyhetkestä en tietenkään ole varma. Suhdetta ei ole ollut.

Eikö olisi parempi katsoa ja katua kuin pelkästään katua ja murehtia.

Niin. Sitä kai tässä itsekin yritän selvittää ja käsitellä mm. tänne kirjoittamalla. Aika rankkaa lähteä lyömään asioita palasiksi.

Ja sille horoskooppia kyselleelle, en valitettavasti halua vastata. Ehkä se on hätävarjelun liioittelua, mutta viimeksi ajat sitten tätä täällä tuskaillessani joku arvaili tunnistetietoja hiukan liian lähelle.

Parempi se on että edes tätä kautta saa yhteyden sinuun. Etelä pohjoinen Länsi Itä?

Me ollaan kyllä "minun" henkilöni kanssa yhteydessä muutenkin ja hän tietää että voi ottaa yhteyttä koska vain, joten ei tainnut nyt tärpätä.

Vierailija
1217/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan tekstari silloin kun sulle sopii. 

Vierailija
1218/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Going

Vierailija
1219/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotetaan. Oulun läänissä.

Vierailija
1220/2047 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano/kysy vaan, jos on jotain mielen päällä tuohon liittyen.

Ketju on lukittu.