Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano/kysy vaan, jos on jotain mielen päällä tuohon liittyen.
No mitäs sinä siellä?
Ai mitä minä?
Ai mitä kuuluu vai mitä mieltä olen tekstarin laittamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs sinä siellä?
Ai mitä minä?
Kumpaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs sinä siellä?
Ai mitä minä?
Mitä tahansa.
Vastaan myöhemmin tänään. Pitää ehtiä hoitamaan yksi asia koulussa ennen kahta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Husky :* Näe kauniita unia kesästä ja mansikkapaikasta.
Etsitkö:
A) Huskeja omistavaa miestä
B) Miestä jonka profiili/timelinekuvassa jossain on husky
C) 905 miestä
D) Husky voi viitata myös veneeseen
E) Husky voi viitata myös vaappuun
F) Husky voi viitata myös johonkin tietokonepeliin, hahmoihin tai nickeihin sielläToki voit etsiä naistakin. Mutta osuuko joku näistä oikeaan? ;)
"sulla on eläimen silmät, ei, beibi mä en haluu ♪♫"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joudun taistelemaan itseni kanssa etten kirjoita viestiä, jossa kerron kuinka paljon susta tykkään. Leikittelen kyllä ajatuksella että niin tekisin, ja mietin mitä vastaisit. Luulen, että osaisin arvata, mutta mitä hyötyä siitä olisi. On aina helpompaa kun ei nähdä hetkeen, mutta silti sun kanssa on niin ihana olla etten osaa olla järkevä.
En tiedä miksi vuodatan tämän tänne. Joku kuitenkin vastaa ja leikkii, että tämä on tarkoitettu hänelle. Eikä se kai mitään haittaa. Sinä et varmaan kuitenkaan osaisi edes ajatella tämän olevan sinulle. Vai kuinka läpinäkyvä olen?
Mikset kuitenkin kirjoittaisi? Joskus elämässä kannattaa ottaa riskejä. Aina toisinaan elämä yllättää.
Siksi kun tilanteeseen liittyy muitakin kuin me kaksi, joten se olisi minulta sekä itsekästä että väärin.
Toisaalta se että saa viestinsä eteenpäin, vaikuttaa siihen että sen ajatuksen saa ehkä vähän myös pois mielestään. Tämä palsta on ainakin minulle tapa vapauttaa tunteita, jotka on pakko pitää hallussa muualla.
Siksipä tuon tänne varmaan kirjoitinkin - vai tarkoitatko että auttaisi saamaan asian pois mielestä jos kertoisin tunteistani kohteelle? Vaikuttaisi hieman tulella leikkimiseltä se.
Se ei mitää haittaa. Jotenkin se nyt pitäis vaan selvittää. ;)
Itse olen eri mieltä. Haluaisin vain saada nämä "ylimääräiset" tunteet kitkettyä ja pitää tämän henkilön elämässäni vastaisuudessakin. En vaan tiedä miten sen tekisin, joten päädyin tänne kirjoittamaan jonkinlaisena terapiana etten hypi kohta seinille. En joka tapauksessa yksinkertaisesti voi alkaa tekemään mitään tunnustuksia, varsinkin kun tiedän että vastapuolellakin on tunteita ollut.
onko teillä ollut joskus suhdetta vai miten olet niin varma tunteistanne? Jos on niin miksi se loppui. Ei tosirakkaus paikkaa ja aikaa kysele.
En voi uskoa, että keskustelen tästä av-palstalla ja vielä tässä ketjussa, mutta annetaan mennä kun kerran aloitettiin. En tiedä onko tunteet oikea sana, sanotaanko että kiinnostus on tullut esille aiemmin, mutta nykyhetkestä en tietenkään ole varma. Suhdetta ei ole ollut.
Kirjoittamasi sopisi minun kaipuuni kohteen kirjoittamaksi. Ainakin toivon niin. Ja kyllä, toivoisin että hän kertoisi tai edes antaisi vinkkiä tunteistaan. Siitä huolimatta, että tilanteeseen liittyy myös muita kuin me kaksi.
Saanko kysyä miksi? Eikö olisi vaivaannuttavaa ja ikävääkin viettää aikaa yhdessä tuollaisen jälkeen jos nyt kävisi ilmi että molemmat pitäisivät toisistaan enemmänkin? En halua menettää tätä ihmistä. Voi luoja kuinka haluaisinkin vinkkailla hänelle vaikka mitä.
Olet nainen, etkö olekin? En turhaan vastaa.
Veikkaan, että suurin osa tässäkin keskustelussa on ollut naiselta naiselle, ja jos niin on osalla ollut tarkoitus, hyvä niin.
Mielestäni kuitenkin olisi hyvä laittaa edes sukupuoli viestiin, jos ei edes nimikirjainta kehtaa.
T. Nainen
Olet käynyt yhä vain kylmemmäksi minua kohtaan. Ymmärrän kyllä. Se oli sinulla vain hetkellinen ihastus tai pelkkää seksuaalista halua. En usko, että edes pidät minusta. Tuon ehkä sinussa esiin piirteitä ja tunteita, jotka mieluummin torjuisit. Joskus vaikutat lähes vihamieliseltä. Sekin on reaktio tunteisiisi, joita et halua tuntea. Sillä en ole sinua koskaan satuttanut, enkä satuta.
Ainoa rikokseni oli kuitenkin rakastua sinuun, ja silloin olit vielä vapaa, tietääkseni. Ainakin käyttäydyit kuin vapaa, rakastunut mies. Osalla meistä vain tunteet syvenevät kauemmin. Minä rakastan sinua, sinä siedät minua. Kun katsot minua, pupillisi ovat pienet kuin neulanpäät, silmät jääkylmät. Et pidä siitä mitä näet, etkä salaa sitä myöskään käytökselläsi. Olet tyypillinen mies: ajattelet, että kylmyydellä, tunteettomuudella ja tietynlaisella julmuudella voit tappaa naisen rakkauden sinua kohtaan.
Onneksi olkoon, olet lähellä määränpäätäsi, ja pian jätän sinut kokonaan rauhaan. Etsin jonkun, joka aidosti välittää. Sinä vain rikot minua lisää.
Mutta muista, että olisin tehnyt puolestasi mitä vain. Ihan mitä vain. Jos se nyt jotakin sinulle merkitsee.
R, aina kun tuut mieleeni (yhä harvemmin onneksi), sanon puoliääneen "sika". Mutta sikahan on suhun verrattuna symppis xD
N --> M
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. :)
Eipä kestä. 😊 Jäät kyllä aika lailla velkaa... ja aion periä sen, tavalla tai toisella. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kestä. 😊 Jäät kyllä aika lailla velkaa... ja aion periä sen, tavalla tai toisella. 😉
... eikä korkokaan oo ihan alimmasta päästä. Joten: sori 😊
AK " on ihana :) noin varatuks
Vierailija kirjoitti:
Olet käynyt yhä vain kylmemmäksi minua kohtaan. Ymmärrän kyllä. Se oli sinulla vain hetkellinen ihastus tai pelkkää seksuaalista halua. En usko, että edes pidät minusta. Tuon ehkä sinussa esiin piirteitä ja tunteita, jotka mieluummin torjuisit. Joskus vaikutat lähes vihamieliseltä. Sekin on reaktio tunteisiisi, joita et halua tuntea. Sillä en ole sinua koskaan satuttanut, enkä satuta.
Ainoa rikokseni oli kuitenkin rakastua sinuun, ja silloin olit vielä vapaa, tietääkseni. Ainakin käyttäydyit kuin vapaa, rakastunut mies. Osalla meistä vain tunteet syvenevät kauemmin. Minä rakastan sinua, sinä siedät minua. Kun katsot minua, pupillisi ovat pienet kuin neulanpäät, silmät jääkylmät. Et pidä siitä mitä näet, etkä salaa sitä myöskään käytökselläsi. Olet tyypillinen mies: ajattelet, että kylmyydellä, tunteettomuudella ja tietynlaisella julmuudella voit tappaa naisen rakkauden sinua kohtaan.
Onneksi olkoon, olet lähellä määränpäätäsi, ja pian jätän sinut kokonaan rauhaan. Etsin jonkun, joka aidosti välittää. Sinä vain rikot minua lisää.
Mutta muista, että olisin tehnyt puolestasi mitä vain. Ihan mitä vain. Jos se nyt jotakin sinulle merkitsee.
Herätit huomioni, etunimen ensimmäinen kirjain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... eikä korkokaan oo ihan alimmasta päästä. Joten: sori 😊
Ei ole ollut aikomuskaan maksaa. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herätit huomioni, etunimen ensimmäinen kirjain?
Kerro sä eka. Hih...
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet noin äkäinen?
Vähän vaikee sanoa kun et tiedä kelle ton tarkotit. Omalla kohdalla johtuu lapsen kiukkuamisesta ja exän vittupäisyydestä. Yleensä vihaisuuteen löytyy kyllä syy.
Jos ajattelet että joku on sulle vihanen, niin mieti miksi. Kyllä se yleensä sitten mieleen pulpahtaa. Ootko sanonut ikävästi, ollut ilkeä? Pettänyt luottamuksen, vittuillut? Tuskin oot exäni kuitenkaan, joten en osaa neuvoa.
Vierailija kirjoitti:
Tipun ei kannata vaivautua vastaamaan, mutta mites siellä Oulun läänissä pyyhkii?
Joka päivä huonommin.
Ai mitä minä?