Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin ihana. ❤
Minulla on tunne, että epäilet kelpaatko, mutta niin teen minäkin. En silti voi mitään sille, että olen rakastunut sinuun.
Jos ei ole sanoja, niin lue se muusta. Olisin sinun kanssasi niin onnellinen, ja tekisin parhaani, että sinä olisit onnellinen ja tyydyttynyt myös ~ rakkaudessa, yhdessä. ❤
Öisin usein kuvittelen käpertyväni lusikassa sinua vasten nukkumaan. Siinä on niin hyvä, lämmin, turvallinen, rakastettu, ja ihana olla. Sitten vielä kääntyisit ympäri...
Saat minut ihan sekaisin.
Sulla on kaunis, rakastava mieli. Onnea toivon matkaasi. Ja kaikille meille enemmän tai vähemmän sekopäisesti kaipaaville! :)
Kiitos 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin ihana. ❤
Minulla on tunne, että epäilet kelpaatko, mutta niin teen minäkin. En silti voi mitään sille, että olen rakastunut sinuun.
Jos ei ole sanoja, niin lue se muusta. Olisin sinun kanssasi niin onnellinen, ja tekisin parhaani, että sinä olisit onnellinen ja tyydyttynyt myös ~ rakkaudessa, yhdessä. ❤
Öisin usein kuvittelen käpertyväni lusikassa sinua vasten nukkumaan. Siinä on niin hyvä, lämmin, turvallinen, rakastettu, ja ihana olla. Sitten vielä kääntyisit ympäri...
Totta kai kelpaat. Tiedän että olisin tyydyttynyt myös rakkaudessa ja teen kaikkeni että niin olisit sinäkin 247365. Eniten nautin kun sinä nautit. Se on vähän sellainen kunnia asia.
Pelkään että luulet että olen luonteeltani jotain mitä en ole. Älä luule ja usko kaikkea, vaan anna minun näyttää mitä olen. En usko että petyt.
Todella hyvältä kuulostaa maata vierekkäin lusikassa yöllä. Olet kuvaillut sen niin hyvin. Meinaan tulla kirjoittamastasi
hulluksi❤.
Jos olisit hän, toivoisin, että tulisit juuri nyt tänne luokseni, oli kello mitä oli. Osoitteen tiedät. Oltaisiin lusikassa ja muutenkin päin kaiken yötä. ❤Haluaisin niin saada sinut nauttimaan, joka hetkestä.
Rakastan sinua, mutta se sinun pitäisi jo tietääkin. Aidosti rakastan. 💝 Ei sitä muuta mitkään trollit täällä tai mahdolliset pahat puheet. Haluan sinut viereeni nyt ja pitää sinua hyvänä. Ja nukahtaa siihen lusikkaan. 💗 Kaukana paha maailma; vain me kaksi yhdessä, lähekkäin. Niin ihanaa. Hyvää yötä.
Ette ymmärrä etten ole kuten te. Ettekä tule koskaan ymmärtämäänkään. En edes ajattele kuten te. Pystyttekö ymmärtämään sen? Luultavasti ette, koska suurin osa ihmisistä on ikävä kyllä sopuleita. Näin epävarmat tuntevat itsensä varmemmiksi.
Eli turha siis olettaa, että pystyisitte ymmärtämään mitä päässäni liikkuu. Yleistyksenne naurattavat minua. Ette osu edes lähelle. Koskaan.
Onko sitä niin vaikea hyväksyä?
Ehkä tulevaisuudessa on mahdollista kloonata aivot niin että kaikki ajattelevat lammasmaisesti samalla tavalla. Sittenhän kaikki olisikin täydellistä ja kaikki ihmiset onnellisia.
Ehkä kaikista koomisinta on että ymmärrätte tämänkin kirjoituksen väärin. Sille minä en tosin voi mitään.
Jaana, olen kaivannut sinua kun olet ollut poissa. Sinä olet siellä, minä täällä oon. Sinulla on puolisosi, samoin minulla. Mutta kaipaan sinua silti paljon ja olen kiitollinen kun sain tutustua niin suurenmoiseen ihmiseen kuin sinä olet!
Kaikkea hyvää sinulle, hyvää ystävänpäivää ja hyviä hetkiä sinne teille kaikille!
Summer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin ihana. ❤
Totta kai kelpaat. Tiedän että olisin tyydyttynyt myös rakkaudessa ja teen kaikkeni että niin olisit sinäkin 247365. Eniten nautin kun sinä nautit. Se on vähän sellainen kunnia asia.
Pelkään että luulet että olen luonteeltani jotain mitä en ole. Älä luule ja usko kaikkea, vaan anna minun näyttää mitä olen. En usko että petyt.
Todella hyvältä kuulostaa maata vierekkäin lusikassa yöllä. Olet kuvaillut sen niin hyvin. Meinaan tulla kirjoittamastasi
hulluksi❤.Tiedän muutenkin että viihtyisimme yhdessä. Samat aatteet, harrastukset ja bonuksena vielä niin kaunis että en pysty sitä edes sanoin kuvailemaan.<3
Voisitko ystävällisesti olla vastaamatta minun puolestani? Tämä on yksi ketjun ärsyttävimpiä piirteitä. Kirjoitin todella sydämestäni tuon viestin, eikä ole oikein, reilua, tai millään tavoin järkevää, että änkeät siihen väliin ja omit kirjoitukseni. Kirjoita omat viestisi äläkä esitä muitten tekstejä ominasi. Kiitos.
Et tunne minua, kohdetta, etkä tilannetta, joten ehdotan, että laadit omat viestisi, jos niihin aihetta on, ja sinulla kykyjä. Minun viestini vastaanottaja varmasti tietää, mikä on mitä, ja tietää myös minun rakastavan häntä. Etsitään me muut keskustelukanavat, ja ennen kaikkea puhutaan kasvokkain. Tämä hänelle. ❤ Sille ihanalle miehelle. "Aatteista" ja harrastuksista viis.
Silloin siihen ei pääse muut väliin. 😘
No älä kirjota tänne, jos noin haittaa. Kyllä täällä saa ihan vapaasti lainata ja kommentoida viestejä, vaikka ne oliski "sinun omia".
Vierailija kirjoitti:
Summer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin ihana. ❤
hulluksi❤.Tiedän muutenkin että viihtyisimme yhdessä. Samat aatteet, harrastukset ja bonuksena vielä niin kaunis että en pysty sitä edes sanoin kuvailemaan.<3
Voisitko ystävällisesti olla vastaamatta minun puolestani? Tämä on yksi ketjun ärsyttävimpiä piirteitä. Kirjoitin todella sydämestäni tuon viestin, eikä ole oikein, reilua, tai millään tavoin järkevää, että änkeät siihen väliin ja omit kirjoitukseni. Kirjoita omat viestisi äläkä esitä muitten tekstejä ominasi. Kiitos.
Et tunne minua, kohdetta, etkä tilannetta, joten ehdotan, että laadit omat viestisi, jos niihin aihetta on, ja sinulla kykyjä. Minun viestini vastaanottaja varmasti tietää, mikä on mitä, ja tietää myös minun rakastavan häntä. Etsitään me muut keskustelukanavat, ja ennen kaikkea puhutaan kasvokkain. Tämä hänelle. ❤ Sille ihanalle miehelle. "Aatteista" ja harrastuksista viis.
No älä kirjota tänne, jos noin haittaa. Kyllä täällä saa ihan vapaasti lainata ja kommentoida viestejä, vaikka ne oliski "sinun omia".
No, en ole täällä paljon kirjoitellutkaan, ja jatkossa kirjoitan vielä vähemmmän. Tämä viestien varastaminen ja omiminen on juuri yksi niistä syistä, samoin muina ihmisinä tahallaan esiintyminen ja kiusanteko. Se tekee tästä koko ketjusta turhauttavan.
Kyse ei ole siitä, etteivätkö kaikki saisi kommentoida, mutta alkuperäisen viestin lähettäjänä esiintyminen on *jopa* AV-netiketin vastaista. Jos itse niin teen (koska eihän sitä tiedä kenelle viestit on osoitettu), niin laitan silloin "en ole se, kenelle vastasit, mutta..."
Tämä ei lienee liikaa vaadittu. Jos olet noin eri mieltä, taidat olla juuri se tyyppi, joka vastasi minuna ja näin omi sen kirjoittamani viestin itselleen. Helmiä sioille, ei voi muuta sanoa.
Hyvää huomenta kuitenkin, sinulle siellä jossakin. Olet ihana. ❤💕
Hyvää ystävänpäivää J.. Vielä ei sitä voida yhessä viettää, mutta luulenpa että joku päivä, jos meidät on yhteen tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Ette ymmärrä etten ole kuten te. Ettekä tule koskaan ymmärtämäänkään. En edes ajattele kuten te. Pystyttekö ymmärtämään sen? Luultavasti ette, koska suurin osa ihmisistä on ikävä kyllä sopuleita. Näin epävarmat tuntevat itsensä varmemmiksi.
Eli turha siis olettaa, että pystyisitte ymmärtämään mitä päässäni liikkuu. Yleistyksenne naurattavat minua. Ette osu edes lähelle. Koskaan.
Onko sitä niin vaikea hyväksyä?
Ehkä tulevaisuudessa on mahdollista kloonata aivot niin että kaikki ajattelevat lammasmaisesti samalla tavalla. Sittenhän kaikki olisikin täydellistä ja kaikki ihmiset onnellisia.
Ehkä kaikista koomisinta on että ymmärrätte tämänkin kirjoituksen väärin. Sille minä en tosin voi mitään.
No jospa avaisit vähän millä lailla olet erilainen? Tuo toisten ihmisten yläpuolelle itsesi asettaminen on aika arveluttavaa, ja siinä on sosiopatian piirteitä. Jokainen on uniikki lumihiutale, toiset rumempia, toiset kauniinpia, sisältä ja / tai ulkoa.
Minäkin olen hyvin erikoislaatuinen ihminen, huumoriani ymmärtää hyvin harva, ja olen monella tapaa poikkeuksellinen. Hyvin mielelläni olisin kuin kaikki muutkin. Elämä olisi (ollut) huomattavasti helpompaa.
Toisaalta mitä enemmän ihmisiä tuntee, sitä omituisemmalta suuri osa vaikuttaa. Harvalla on kaikki alkuperäisamerikkalaiset kanootissa. Jos kenelläkään. Mutta suurin osa hakee jollakin tavoin ymmärrystä ja hyväksyntää. Inuiitista afrikkalaiseen.
kuopio kirjoitti:
Jaana, olen kaivannut sinua kun olet ollut poissa. Sinä olet siellä, minä täällä oon. Sinulla on puolisosi, samoin minulla. Mutta kaipaan sinua silti paljon ja olen kiitollinen kun sain tutustua niin suurenmoiseen ihmiseen kuin sinä olet!
Kaikkea hyvää sinulle, hyvää ystävänpäivää ja hyviä hetkiä sinne teille kaikille!
Minäkin ikävöin sinua ja salaisia hetkiämme. Kunpa saisin olla alastomana vieressäsi juuri nyt. Ystävänpäiväterveisin J.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää jatkoa sinulle.
Samoin sinulle.
Girls you´ve got to know when it´s time to turn the page, when you´re only wet because of the rain.
Vierailija kirjoitti:
kuopio kirjoitti:
Minäkin ikävöin sinua ja salaisia hetkiämme. Kunpa saisin olla alastomana vieressäsi juuri nyt. Ystävänpäiväterveisin J.
Miksi täällä aina alapeukutetaan viestejä, joissa jotain seksiin viittaavaa? Moni varattu täällä kuitenkin haaveilee silittelystä yms. läheisyydestä ihastuksen kanssa ja niitä yläpeukutellaan. Seksiinhän kaikki ihastumiset ideaalitilanteessa kuitenkin johtavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuopio kirjoitti:
Miksi täällä aina alapeukutetaan viestejä, joissa jotain seksiin viittaavaa? Moni varattu täällä kuitenkin haaveilee silittelystä yms. läheisyydestä ihastuksen kanssa ja niitä yläpeukutellaan. Seksiinhän kaikki ihastumiset ideaalitilanteessa kuitenkin johtavat.
Koska suomalaisilla on pipo kireällä. Ja moni mamma pelkää, että ei kai tuo vaan minun ukkoani vikittele, tai ole minun ukkoni haikailemassa vieraan naisen perään. Silloin syntyy ns. moraalinen PANIIKKI ja on pakko alapeukuttaa vimmatusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuopio kirjoitti:
Kauniiseen viestin vastattu typerällä trollilla, siksi varmaan alapeukut.
Häh, mitä trollia siinä vastauksessa on tai typerää?
Kaikille tuntemattomille ystävilleni hyvää ystävänpäivää! :)
Hyvää ystävänpäivää eräälle tietylle!
Miten ihminen voi olla näin typerä.