Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi. Päästän irti. Sinusta ja ajatuksista, että ottaisin vielä joskus yhteyttä. Toivottavasti saadaan molemmat elää hyvä elämä. Toivottavasti emme enää koskaan törmää.
Kenelle tämä menee, mies / nainen?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä meidän viestittely niin kuin sota-ajan kirjeenvaihto? 😊 Viestin perillemeno ainakin on yhtä taattu.
Kenelle tämä? Mistä sait kuulla, ettei viestit mene perille?
Voisitko miettiä kohteletko toisia reilusti ? Vääriä valintoja elämässä tulee tehtyä. Siiderissä vähän vituttaa..huomenna uus päivä.
Mitä tein taas väärin? Sekö suututtaa, kun en hyväksy teini-ikäisen tytön ja vanhemman ukon suhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi. Päästän irti. Sinusta ja ajatuksista, että ottaisin vielä joskus yhteyttä. Toivottavasti saadaan molemmat elää hyvä elämä. Toivottavasti emme enää koskaan törmää.
Kenelle tämä menee, mies / nainen?
Eikö ole mahdotonta, ettemme enää törmäisi?
Voi vidalis kuule. Vieläkin! Mä en voi vieläkään olla ajattelematta sua. Aamulla eka ja illalla vika. Kun menen ulos ovesta, on tutkat höröllään jos vaikka satut tulla vastaan. Jopa mun lenkkireitti kulkee läheltä sun taloa. Hups, ihan sattumalta tietty ;) Jokainen vastaantuleva auto saattaa olla just se sun.
Vaikka olet vetänyt kuinka kylmää kyytiä tässä, olen aivan totaalisekaisin susta. Enkä haluais yhtään! Mene jo ohi ja pois mun mielestä. Tai oikeestaa älä mee. Olet ihana.
Kyllä mä oon susta mustasukkainen, en vaan halunnut sitä näyttää. Itken suihkussa salaa...
Ota hyvät eväät töihin lounaaksi ja lakkaa murehtimasta turhia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä oon susta mustasukkainen, en vaan halunnut sitä näyttää. Itken suihkussa salaa...
Ääh, ei minusta kannata olla mustasukkainen. Olen rehellisesti sanottuna ilmaa kaikille miehille. Kaikille muille paitsi sinulle. :)
Olet parasta mitä maan päältä löytyy. <3
Sinulle, ihana nainen.
Minulta kirjoitti:
Olet parasta mitä maan päältä löytyy. <3
Sinulle, ihana nainen.
Kiitos, vaikka en ansaitse näitä sanoja. Sinä meistä kahdesta olet ihana.
Vierailija kirjoitti:
Ota hyvät eväät töihin lounaaksi ja lakkaa murehtimasta turhia.
Otan. Tuletko moikkaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkö tämä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Do you like my hat?
?
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa enää.
Enkä mä.
En osaa kreikkaa. o:)