Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidl paistopisteen mainos??? :D

Vierailija
04.02.2016 |

Siis miks se heittää kaupungin suosituimmalle poikamiehelle hiivaa tosta vaan ja minkäs päälle se on sitä munaa laittamassa?! :D Oonk ainoo ketä toi mainos häiritsee???

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se biisiväännös on aivan hirveä. Kanava vaihtuu aina kun se vonkuminen alkaa, joten en ole ikinä nähnyt mainoksesta kuin ekat sekunnit. Kuka edes pystyy laulamaan noin huonosti?!?

Vierailija
22/37 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisi ei todellakaan liity mitenkään leipomiseen ja paistamiseen.

Naurattaa joka kerta tuo mainos. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidiliini kirjoitti:

Sitä mä oon miettiny että kuka sen laulaa:-D

En tiedä, mutta se järkyttävän epävireinen moukuminen kuulostaa siltä kuin joku raiskaisi kissaa.

Vierailija
24/37 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulaako Erin siinä vai kuka? Huomasitteko että parfyymimies Max Perttula käy siinä nuuhkimassa? 😊

Eikö tuo muka taiteellinen naukuja liene Janna.

Vierailija
25/37 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole kenenkään muun mielestä hauska?

Johan se menee ihan toiseen kontekstiin se pervopappailu, kun biisin laulaa nuori naisääni. Ja tuo Max Perttulan nenänhierominen uunin lasiin on hieno yksityiskohta.

Vierailija
26/37 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoista viis, mutta voi sitä narisevaa kurkkuäänen äänen käyttöä. Samalla sekunnilla vaihtuu kanava.

Mainoksenhan onkin tarkoitus herättää huomiota ja siinä Lidl onnistui vahvistamaan päätöstäni ja kulkea nopeasti myymälän ohi, kuten olen tähänkin saakka tehnyt.

Vierailija
27/37 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivan heitto ja uunin hajut tuskin edistää mielikuvaa ja menekkiä. Aika pöljä Lidlin mainokseksi, Hans rakensi brändiä hyvällä maulla.

Vierailija
28/37 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tainnu markkinointi-ihminen tietää mistä ko. laulussa lauletaan. 

Vierailija
29/37 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää mainoksessa ainoastaan naisen lauluääni.

Vierailija
30/37 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo tainnu markkinointi-ihminen tietää mistä ko. laulussa lauletaan. 

Ihan varmasti on tiennyt. Sehän on koko mainoksen idea :)

Vierailija
31/37 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut todellakin äimänkäkenä tästä "kohusta", jonka vanhan Popeda klassikon käyttö mainoksessa on aiheuttanut. Eletään kuitenkin vuotta 2016 ja joku kiinnittää huomionsa pikkutuhmiin sanoihin, jotka eivät aiheuttaneet edes minkään sortin kohua levyn ilmestymisen aikoihin 32 vuotta sitten.

Vielä enemmän ihmetyttää se, kun valtaosalla kohisijoista ei tunnu olevan edes minkäänlaista hajua, mistä biisistä on alunperin kyse, onhan kyseessä sentään yksi kaikkien aikojen tunnetuimmista suomirock bändeistä ja kyseisen bändin yksi tunnetuimmista biiseistä, eli yksi suomirokin ehdottomia kulmakiviä. Toisaalta se taas saa tuntemaan itsensä ikälopuksi, kun nykymussukat ei enää tunne edes suomirokin keskeisintä historiaa :)

Vierailija
32/37 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten käy sääliksi kuvaajaa. Mutta on sakemannit ennenkin ukkoja uuniin laittanut.

Vierailija
33/37 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut todellakin äimänkäkenä tästä "kohusta", jonka vanhan Popeda klassikon käyttö mainoksessa on aiheuttanut. Eletään kuitenkin vuotta 2016 ja joku kiinnittää huomionsa pikkutuhmiin sanoihin, jotka eivät aiheuttaneet edes minkään sortin kohua levyn ilmestymisen aikoihin 32 vuotta sitten.

Vielä enemmän ihmetyttää se, kun valtaosalla kohisijoista ei tunnu olevan edes minkäänlaista hajua, mistä biisistä on alunperin kyse, onhan kyseessä sentään yksi kaikkien aikojen tunnetuimmista suomirock bändeistä ja kyseisen bändin yksi tunnetuimmista biiseistä, eli yksi suomirokin ehdottomia kulmakiviä. Toisaalta se taas saa tuntemaan itsensä ikälopuksi, kun nykymussukat ei enää tunne edes suomirokin keskeisintä historiaa :)

Ei kai ketään ne sanat kiusaa, vaan se venyttelevä naukuminen.

Ei pidä laulaa jos ei osaa.

Vierailija
34/37 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sanonut tän toisissakin ketjuissa, mutta mua ällöttää kaksimielisydet nimenomaan elintarvikemainoksessa. Likainen mielikuvitukseni näkee leipurimiehen hieromassa munaansa pulliin, joten taitaa jäädä paistopisteen tuotteet ostamatta :D

Vierailija
35/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis niin hirveä mainos että kanava kääntyy välittömästi ja lidli menny jo boikottiin ton takia.. Kaikki mainokset jossa vinkuu toi tai joku muu lehmä saa mun sappeni kiehumaan.. Kuka tollasta kitinää jaksaa kuunnella? Suomalaiset naiset ei ilmeisesti osaa laulaa vaan aina pitää vinkua.

Vierailija
36/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavo Mustalampi kirjoitti:

Sanat menee näin:

"...Pullat pystyyn taikina nousee

beibi nyt leivotaan

Olen kaupungin tavoitelluin ukkomies

heitän hiivat tosta vaan

Munaa tarttee pullien päälle

laittaa kun ne paistetaan

Mahtava tuoksu uunista nousee

se ilmassa haistetaan

Hei tyttö olen matkalla Alabamaan

Mennään yhdessä leipomoon.

Olen matkalla Alabamaan

kas mestarileipuri oon,mestarileipuri oon

Jee jee jee......"

Ei yhtään kuulosta tälle ei siis yhtään!! :D

Aivan kamala mainos! :DDDd

Ap

Siis onko mainoksen biisissä eri sanat vai mitä ihmettä, minusta siinä mainosbiisissä kyllä lauletaan juuri noin.

Minusta se on ihan hauska. Popedan äijäversio on pelkästään härski ja vaivaannuttava.

Vierailija
37/37 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskiltä kuulosti se laulu kun radiosta tuli mainos... Ei tee mieli lidlin paistopisteen tuotteita, jos kerran leipuri on kaupungin tavoitelluin ukkomies ja heittää hiivat "tuosta vaan". Ja munaa pistää johonkin.... Yök!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän