Lidl paistopisteen mainos??? :D
Siis miks se heittää kaupungin suosituimmalle poikamiehelle hiivaa tosta vaan ja minkäs päälle se on sitä munaa laittamassa?! :D Oonk ainoo ketä toi mainos häiritsee???
Kommentit (37)
Biisi ei todellakaan liity mitenkään leipomiseen ja paistamiseen.
Naurattaa joka kerta tuo mainos. :D
Heidiliini kirjoitti:
Sitä mä oon miettiny että kuka sen laulaa:-D
En tiedä, mutta se järkyttävän epävireinen moukuminen kuulostaa siltä kuin joku raiskaisi kissaa.
Vierailija kirjoitti:
Laulaako Erin siinä vai kuka? Huomasitteko että parfyymimies Max Perttula käy siinä nuuhkimassa? 😊
Eikö tuo muka taiteellinen naukuja liene Janna.
Eikö se ole kenenkään muun mielestä hauska?
Johan se menee ihan toiseen kontekstiin se pervopappailu, kun biisin laulaa nuori naisääni. Ja tuo Max Perttulan nenänhierominen uunin lasiin on hieno yksityiskohta.
Sanoista viis, mutta voi sitä narisevaa kurkkuäänen äänen käyttöä. Samalla sekunnilla vaihtuu kanava.
Mainoksenhan onkin tarkoitus herättää huomiota ja siinä Lidl onnistui vahvistamaan päätöstäni ja kulkea nopeasti myymälän ohi, kuten olen tähänkin saakka tehnyt.
Hiivan heitto ja uunin hajut tuskin edistää mielikuvaa ja menekkiä. Aika pöljä Lidlin mainokseksi, Hans rakensi brändiä hyvällä maulla.
Ei oo tainnu markkinointi-ihminen tietää mistä ko. laulussa lauletaan.
Mua ärsyttää mainoksessa ainoastaan naisen lauluääni.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tainnu markkinointi-ihminen tietää mistä ko. laulussa lauletaan.
Ihan varmasti on tiennyt. Sehän on koko mainoksen idea :)
Mä olen ollut todellakin äimänkäkenä tästä "kohusta", jonka vanhan Popeda klassikon käyttö mainoksessa on aiheuttanut. Eletään kuitenkin vuotta 2016 ja joku kiinnittää huomionsa pikkutuhmiin sanoihin, jotka eivät aiheuttaneet edes minkään sortin kohua levyn ilmestymisen aikoihin 32 vuotta sitten.
Vielä enemmän ihmetyttää se, kun valtaosalla kohisijoista ei tunnu olevan edes minkäänlaista hajua, mistä biisistä on alunperin kyse, onhan kyseessä sentään yksi kaikkien aikojen tunnetuimmista suomirock bändeistä ja kyseisen bändin yksi tunnetuimmista biiseistä, eli yksi suomirokin ehdottomia kulmakiviä. Toisaalta se taas saa tuntemaan itsensä ikälopuksi, kun nykymussukat ei enää tunne edes suomirokin keskeisintä historiaa :)
Eniten käy sääliksi kuvaajaa. Mutta on sakemannit ennenkin ukkoja uuniin laittanut.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut todellakin äimänkäkenä tästä "kohusta", jonka vanhan Popeda klassikon käyttö mainoksessa on aiheuttanut. Eletään kuitenkin vuotta 2016 ja joku kiinnittää huomionsa pikkutuhmiin sanoihin, jotka eivät aiheuttaneet edes minkään sortin kohua levyn ilmestymisen aikoihin 32 vuotta sitten.
Vielä enemmän ihmetyttää se, kun valtaosalla kohisijoista ei tunnu olevan edes minkäänlaista hajua, mistä biisistä on alunperin kyse, onhan kyseessä sentään yksi kaikkien aikojen tunnetuimmista suomirock bändeistä ja kyseisen bändin yksi tunnetuimmista biiseistä, eli yksi suomirokin ehdottomia kulmakiviä. Toisaalta se taas saa tuntemaan itsensä ikälopuksi, kun nykymussukat ei enää tunne edes suomirokin keskeisintä historiaa :)
Ei kai ketään ne sanat kiusaa, vaan se venyttelevä naukuminen.
Ei pidä laulaa jos ei osaa.
Oon sanonut tän toisissakin ketjuissa, mutta mua ällöttää kaksimielisydet nimenomaan elintarvikemainoksessa. Likainen mielikuvitukseni näkee leipurimiehen hieromassa munaansa pulliin, joten taitaa jäädä paistopisteen tuotteet ostamatta :D
On siis niin hirveä mainos että kanava kääntyy välittömästi ja lidli menny jo boikottiin ton takia.. Kaikki mainokset jossa vinkuu toi tai joku muu lehmä saa mun sappeni kiehumaan.. Kuka tollasta kitinää jaksaa kuunnella? Suomalaiset naiset ei ilmeisesti osaa laulaa vaan aina pitää vinkua.
Vierailija kirjoitti:
Paavo Mustalampi kirjoitti:
Sanat menee näin:
"...Pullat pystyyn taikina nousee
beibi nyt leivotaan
Olen kaupungin tavoitelluin ukkomies
heitän hiivat tosta vaanMunaa tarttee pullien päälle
laittaa kun ne paistetaan
Mahtava tuoksu uunista nousee
se ilmassa haistetaanHei tyttö olen matkalla Alabamaan
Mennään yhdessä leipomoon.
Olen matkalla Alabamaan
kas mestarileipuri oon,mestarileipuri oon
Jee jee jee......"Ei yhtään kuulosta tälle ei siis yhtään!! :D
Aivan kamala mainos! :DDDdAp
Siis onko mainoksen biisissä eri sanat vai mitä ihmettä, minusta siinä mainosbiisissä kyllä lauletaan juuri noin.
Minusta se on ihan hauska. Popedan äijäversio on pelkästään härski ja vaivaannuttava.
Härskiltä kuulosti se laulu kun radiosta tuli mainos... Ei tee mieli lidlin paistopisteen tuotteita, jos kerran leipuri on kaupungin tavoitelluin ukkomies ja heittää hiivat "tuosta vaan". Ja munaa pistää johonkin.... Yök!
Se biisiväännös on aivan hirveä. Kanava vaihtuu aina kun se vonkuminen alkaa, joten en ole ikinä nähnyt mainoksesta kuin ekat sekunnit. Kuka edes pystyy laulamaan noin huonosti?!?