Tekisi mieli dokata
ja se tarkoittaisi retkahtamista. Puhukaa mulle järkeä.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Pitää erottaa halut ja tarpeet.
?
aattele sitä morkkista....ei kannata,itselläni 100 päivää ilman viinaa menos.
Mulla on pitkin päivää ollut fiilis hakea kaljaa.
eeeeeeeeeeiiiiiiiiiiii kaaaaaaaannnnnnaaaaaataaaaaaa!!!!!!!!!!
Ajattele jotain muuta. Vedä siinä lattialla vaikka kunnon hiki-jumppaa, niin saat muuta funtsittavaa.
Haeppa itelles kasa irttareita, sipsipussi, dippiä ja kokista.. siihen viel joku leffa tai sarja maratoni! Herkkupäivä on paljon parempi vaihtoehto!
Kävin lenkillä. En jaksanut kyllä koirapuistoa pidemmälle. Piti lähteä sosiaalisiin rientoihin (työhön liittyviin), mutta lamaannuin (siellä olisi ollut alkoholia tarjolla...). Nyt tunnen inhoa itseäni kohtaan... Tekisi mieli korjata tilanne alkoholilla...
Ap
Siis eniten vituttaa se, että en pystynyt menemään ja olemaan. Ajatus sosiaalisesta tilanteesta ilman alkoholia osoittautui kynnykseksi, mitä en pystynyt ylittämään. Kotiin tullessani näin liikenneonnettomuuden, mikä ilmeisesti sitten myös järkytti...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Haeppa itelles kasa irttareita, sipsipussi, dippiä ja kokista.. siihen viel joku leffa tai sarja maratoni! Herkkupäivä on paljon parempi vaihtoehto!
Mulle ei tule yleensä morkkista juomisesta vaan mässäilystä. En ajatellut korvata yhtä toisella paheella. En ole harrastanut mässäilyä edes krapulassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikset sais juoda alkoholia?
Koska yritän raitistua. Onko vaikea käsittää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Eli halusi on juoda alkoholia, mutta onko se myös tarpeellista? Jos et koe että asiassa olisi mitään ongelmia niin go for it! Sehän on silloin win-win.
Mä haluisin puhua ap:lle tuhmia niin unohtuis kännit. Jos siis on nainen ;)
Ap on nainen ja iloinen siitä. Mutta tuhmia juttuja en nyt jaksaisi yhtään. Hankkiuduin juuri eroon yhdestä miehestä joten niitäkin haavoja täällä nuolen...
Väsymys, pettymys, turhautuminen... Tässä ne syyt, miksi tekisi mieli juoda. Oli jo eilen tää olo ja ajattelin, että huomenna helpottaa, mutta ei...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap on nainen ja iloinen siitä. Mutta tuhmia juttuja en nyt jaksaisi yhtään. Hankkiuduin juuri eroon yhdestä miehestä joten niitäkin haavoja täällä nuolen...
No voi harmi. Jos mä vähän nuolisin silti ;)