Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joiden hyvä ystävä on kadonnut miehelään

Vierailija
21.02.2025 |

Miten selviätte siitä, että hyvä ystävä ei enää pariuduttuaan tule käymään? Jos tulee, tulee miehensä kanssa (koska kai luulee, että he eivät voi mennä yksin enää minnekään).

Mulle on käynyt kahden hyvän ystävän kanssa niin, että kun he ovat löytäneet miehen, niin yhtäkkiä heitä ei voi enää tavata kahden kesken.

Vaikka tykkäänkin heidän miehistään, haluaisin silti joskus jutella näiden vanhojen ystävien kanssa ihan kahdestaan. Onko se liikaa pyydetty?

Olenko kohtuuton kun toivon, että heillä olisi myös miehistään riippumatonta elämää?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko ottaa muiden miehiä kylään. Voi sanoa että reipastuu ja on itsenäinen, ei kaksoseksi tullut miehen kanssa. Jos ei ole miestä, ne raahaavat lapsensa kylään ja puhuvat vain lapsestaan. Ellei rajaa sitäkin. Homma ei enää toimi.

Vierailija
2/17 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käynyt samoin eikä sitä ystävyyttä voi jatkaa samalla tasolla kuin enne taukoa tyyppi 2 vuotta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa suoraan, että haluaisit tavata kaksin. 

Vierailija
4/17 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on asiat hyvin kun ystävät vielä pitävät yhteyttä. Usein yhteydenpito katkeaa tai on aikansa yksipuolista sinkun puolelta. Minulle on käynyt useamman kerran näin. Ja kyse hyvistä ystävistä ja vuosikymmenien ystävyydestä.

Vierailija
5/17 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän voit toivoa ihan mitä vaan, mutta itse ystäväsi tekevät valintansa. Tottakai sun kannattaa ottaa asia puheeksi jos eivät vain ole tulleet ajatelleeksi asiaa. Ehdota että mentäisiinkö käymään paikassa x ihan naisten kesken? 

Vierailija
6/17 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystäväni katosi yhtäkkiä tyystin, kun löysi miehen. Ainoastaan juhlapäivinä saattaa jonkun viestin laittaa. Nyt niissä viesteissäkin on aina kuva hänen kahdesta pienestä tyttärestään. Itse olen vela. Ajattelin heidän suhteensa alkuaikoina, että eroaisivatpa, niin saisin ystäväni takaisin. 

Bestikseni sen sijaan ei kadonnut seurustellessaan. Näimme yhtä usein kuin aina ennenkin. Kun hänelle tuli ero, olin aidosti tosi pahoillani.

Vierailija
7/17 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä tuon aiheutti pitkä välimatka. Ystävä muutti miehensä luo ja nykyään tavataan niin että miehet on mukana. Ei ongelmaa 😊

Vierailija
8/17 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin näin, ja sain vastaukseksi sellaista, että njoo sopii kyllä. 

Ja sitten pyysin tapaamista, mutta jotenkin hänellä olikin yhtäkkiä kiire ja ei pystynyt.

Onko niin, että nainen kyllä tajuaa että ei ole oikein että hän ei tapaa vanhaa ystävää, mutta silti ei pysty irtaantumaan miehestään?

Ja painotan, että miehessä ei ole vika, mies on ihan mukava tyyppi, mutta jotenkin he kuvittelee liimaantuneensa yhteen niin että jos toinen menee jonnekin, toisenkin on mentävä-

Tällainen on mun kokemus ainakin. Olen menettänyt ystäviä tämän takia.

ap

Vierailija
9/17 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun rohkaisemana aion pyytää mun entistä bestistä käymään ja olemaan yötä. Katsotaan miten käy.

Vierailija
10/17 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ystäväni katosi yhtäkkiä tyystin, kun löysi miehen. Ainoastaan juhlapäivinä saattaa jonkun viestin laittaa. Nyt niissä viesteissäkin on aina kuva hänen kahdesta pienestä tyttärestään. Itse olen vela. Ajattelin heidän suhteensa alkuaikoina, että eroaisivatpa, niin saisin ystäväni takaisin. 

Bestikseni sen sijaan ei kadonnut seurustellessaan. Näimme yhtä usein kuin aina ennenkin. Kun hänelle tuli ero, olin aidosti tosi pahoillani.

Mä taas toivon saavani kuvia kavereideni ja serkkujeni lapsista.

myös vela

Vierailija
11/17 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten pyysin tapaamista, mutta jotenkin hänellä olikin yhtäkkiä kiire ja ei pystynyt.

Onko niin, että nainen kyllä tajuaa että ei ole oikein että hän ei tapaa vanhaa ystävää, mutta silti ei pysty irtaantumaan miehestään?

Ja painotan, että miehessä ei ole vika, mies on ihan mukava tyyppi, mutta jotenkin he kuvittelee liimaantuneensa yhteen niin että jos toinen menee jonnekin, toisenkin on mentävä-

ap

Ole oikein? Ei ystäviä, vanhoja tai nuoria Ole pakko tavata. Elämä muuttuu, prioriteetit muuttuu. Sinä alat olla jo entinen ystävä.

Vierailija
12/17 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vastaava nimi toiselle sukupuolelle kadotessa? Naiselaan, naikkolaan?

Vierailija
13/17 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ole oikein? Ei ystäviä, vanhoja tai nuoria Ole pakko tavata. Elämä muuttuu, prioriteetit muuttuu. Sinä alat olla jo entinen ystävä.<

Näinhän voisi luulla. Mutta tiedän että olen hänen ainoita ja vanhimpia ystäviään. Olen hänelle tärkein perheen ulkopuolinen ihminen. Silti, hän ei jotenkin pysty irroittautumaan miehestään ja lapsistaan tavatakseen minua. En usko että hän haluaa lopettaa ystävyytemme, koska tiedän, että minä annan hänelle sellaista mitä hän ei muualta saa: tunnen hänet paremmin kuin kukaan (hänen mies mukaan lukien), olemme olleet ystäviä käytännössä koko  elämämme. Hän vain jostain syystä luulee, että hän ei voi tavata minua yksin.

Olen oikeasi aika hämilläni tästä. Auttakaa.

ap

Vierailija
14/17 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

"Näinhän voisi luulla. Mutta tiedän että olen hänen ainoita ja vanhimpia ystäviään. Olen hänelle tärkein perheen ulkopuolinen ihminen. Silti, hän ei jotenkin pysty irroittautumaan miehestään ja lapsistaan tavatakseen minua. En usko että hän haluaa lopettaa ystävyytemme, koska tiedän, että minä annan hänelle sellaista mitä hän ei muualta saa: tunnen hänet paremmin kuin kukaan (hänen mies mukaan lukien), olemme olleet ystäviä käytännössä koko  elämämme. Hän vain jostain syystä luulee, että hän ei voi tavata minua yksin.

Olen oikeasi aika hämilläni tästä. Auttakaa.

ap"

Oikeastaan alat kuulostaa stalkkaavalta exältä. Voi oikeasti olla syynsä, että ystävä ottaa etäisyyttä. 

Vierailija
15/17 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni katosi sinne. Toisaalta ei haittaa, hän on aika sairas tyyppi.

Vierailija
16/17 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ystävälle että vaikka hänellä on oikein mukava puoliso sinä haluaisit että te joskus tapaisitte kahden kesken niin voisitte jutella kuin ystävät.

Jos se ei hänelle millään sovi niin anna olla. Hän on zombiutunut eikä hänessä ole enää sitä vanhaa ystävää jäljellä.

Vierailija
17/17 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano ystävälle että vaikka hänellä on oikein mukava puoliso sinä haluaisit että te joskus tapaisitte kahden kesken niin voisitte jutella kuin ystävät.

Jos se ei hänelle millään sovi niin anna olla. Hän on zombiutunut eikä hänessä ole enää sitä vanhaa ystävää jäljellä.

Aion sanoa näin, ja katsotaan miten käy. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän