Lihoin huomaamatta
Olin varannut itselleni mekon ja kävin sitä tänään vaatekaupassa sovittamassa, koko oli S.
Myyjän pyysin sitten avuksi kun ei mennyt takaa kiinni ja tulimme siihen tulokseen että se ei mene kiinni.
Kysyin että onko tämä jotain pientä kokoa ja myyjä totesi että kyllä se kuukausi sitten päälläsi mahtui kiinni ja kysyin että olenko sitten muka lihonut ja myyjä osoitti vatsaani ja sanoi että onhan tuo viime tapaamisesta kasvanut. Kotona menin sitten vaa'alle ja perhana, 10kg tullu lisää kuukaudessa. Tiesin pyöristyneeni hiukan mutta että 10kg!
Täytyy tässä kai M kokoon vaihtaa kun S koko kiristää, ärsyttää kun olin jo valmiiksi hiukan ylipainoinen.
Onko kohtalotovereita?
Kommentit (11)
Paljonko pituutta ja painoa ny sit? Ja et oo mitään huomannut ite vai, vaikka S- kokoinen ollut? Tosi uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuukaudessa 10 kg? Vaikea uskoa, ellei sulla ole joku kilpirauhasen äkillinen vajaatoiminta tullut.
itselläni on kilpirauhasen vajaatoiminta ja välillä on kuukausia jolloin lihoo noin 9kg kuukaudeasa
Vierailija kirjoitti:
Paljonko pituutta ja painoa ny sit? Ja et oo mitään huomannut ite vai, vaikka S- kokoinen ollut? Tosi uskottavaa.
kirjoitin että on vaatteet alkaneet kiristää.
Tällä hetkellä pituus 165cm ja paino noin 75kg. 76kg meni vielä S koko vaikka silloin olin jo ylipainoinen
Mikä kauppa muka varaa kuukaudeksi mekon?
Ne s koon vaatteet on tainneet näyttää aika makkarankuorilta sun päällä. Itse oon 167cm ja kun painoin 72 kg nii ei puhettakaan,että olisin antautunut s-kokoon
Ja missä myyjä huomauttaa muka kasvaneesta mahasta :D
Kukaan myyjä ei kyllä sano tuollaista. Provo.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kauppa muka varaa kuukaudeksi mekon?
asun englannissa niin täällä jotkut kaupat tekee niin ja oli niin kiire kuukausi kun olin työmatkalla jne
Vierailija kirjoitti:
Kukaan myyjä ei kyllä sano tuollaista. Provo.
britanniassa vaikka myyjät ovat kohteliaita, jotkut töksäyttelevät ikävästi ulkonäöstä
Minä olen 165 ja 71 kg. Ei ole s-koko mennyt aikoihin päälle. No, ehkä joku löysäksi tehty t-paita tai venyvät trikoot menee mutta 10 kg ainakin saisi tippua ennen kuin vaatekoko vaihtuisi.
Kuukaudessa 10 kg? Vaikea uskoa, ellei sulla ole joku kilpirauhasen äkillinen vajaatoiminta tullut.