ihan kiva! sain bannit tänne vaikka en oo ees tehnyt mitään!
En oo ees kirjottanut tänne mitään tänää, en edes koko viikkoo mitään! Täytyy kyllä nyt sanoa vika kerta kun tällä käyn !!!!! Jaetaan vaan huvin vuoksi banneja !!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (5)
Ajattelit maahanmuuttokriittisesti ja Sanoma Oy:n tuotteista negatiivisesti. Se jo riittää; he lukevat ajatuksesi ja bannia sekä sensuuria paukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Jos aloitit jonkun vastaavan ketjun mitä oli jo olemassa, niin saattoivat bannata suoraan "spammaamisesta" vaikka et olisi niitä muita ketjuja tehnyt.
Ku en oo aloittanu mitään ketjua enkä ees kirjottanut mitään tänne....... mulla oli taukoa ja sit ku menin tänne ekaa kertaa viikkoo... niin sitten siihen tuli bannit teksti... enkä päässy koko sivulle! Nyt oon täällä tabletilla......
Eihän se tarvii kuin sama ip osoite kuin jollain tuholaisella.
Enpä taida tänne enään tulla, nyt muuten riitti ihan täydellisesti mulle. Ihan omituista toimintaa täällä, tosta noin vaan annetaan bannit.... joo ehkä mä etin jonkun toisen palstan nyt, missä sitten käyn lukemassa vauva juttuja!
Jos aloitit jonkun vastaavan ketjun mitä oli jo olemassa, niin saattoivat bannata suoraan "spammaamisesta" vaikka et olisi niitä muita ketjuja tehnyt.