Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettynyt vaimoon

Vierailija
04.02.2016 |

Meillä 2 ja 1-vuotiaat lapset. Ensimmäistä kertaa saatiin ne kahdeksi yöksi hoitoon koko vuoteen. Varattiin hotelli ja oli tarkoitus syödä, käydä kaupungilla.., ja seksiä toki ajattelin myös.

Ekana iltana käytiin syömässä jonka jälkeen vaimo sanoi haittaako jos hän nukkuu tunnin. Nukkui 20-9.. No mentiin aamupalalle, kylpylään, käytiin syömässä.. Taas tuli se nukkumisajatus. Yritin sanoa, että tehtäis jotain muuta.. Nukkui 21 lähtien, kunnes aamulla 9.30 herätin että ehtii aamupalalle.

Sinne meni 400e... Seksiä: 15min, unta 30h... Saako olla vähän pettynyt?

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää ensi kerralla niin, että sinä hoidat lapsia vuoden (plus pyykit, tiskit, ruuanlaitto ja siivoaminen ja kaupassa käynti) ennen kylpylään menoa, vaimo voi sitten olla vuorostaan pettynyt...

Miksi heti oletat, ettei mies ole tehnyt kotona mitään? Voihan se olla vaikka niin, että AP on koti-isä ja vaimo oli väsynyt rankan työreissun jäljiltä.

Vierailija
102/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä toisia miehiä viha, minulla on oma hyvä mies, joka tekee myös kotona työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä harrastettiin tosiaan ennen kylpylään menoa -päivällä. Loppuaika menikin nukkumiseen..

Ja meillä ei esikoinen herää kuin harvoin öisin. Nukkuu omassa huoneessa. Vaimo imettää vielä pienempää öisin, joten en nyt voi tissiksi muuttua. Vaimo osaa myös puhua joten ei liene hankalaa sanoa, että väsyttää. Olisin voinut mennä lasten kanssa vanhemmilleni niin olisi saanut nukkua ihan rauhassa. Ja kyllä, ymmärrän että väsyttää, mutta ei hän näytä siltä eikä sano mitään. Kun vien lapset ulos siivoaa.

Ihan hyvin olen näiden kanssa pärjännyt pari yötä kun vaimo ollut jossain. Itse haluaa nukuttaa pienempää vieressä. Jos olisi mun päätettävissä saisi nukkua omassa sängyssä kuten esikoinen tuon ikäisenä.

Ap

Kannattaa ehkä varovasti ja fiksusti ottaa vaimon kans puheeksi. Että kaipaat teidän kahden läheisyyttä. Joskus kun on tositosi risana, ei itse edes tajua sitä kun sitten kun on kanttuvei, posottaa vaan vauhkona menemään. Ja itsekin pienimmän kans imetin pidempään ja pidin vieressä, jotenkin ajattelin että se on mun viimeinen hetki nauttia vauvailusta. Imetyshormonien aikaan seksihalutkin on olleet matalammat, sieltä ne on sit vähitellen palailleet. Kyllä se on toki lupa sanoa, että toivoit että reissu olisi ollut teidän yhteistä aikaa ja olisit saanut nauttia vaimon seurasta enemmän. Muistaa vaan, että sitä se vaimokin todnäk toivoi.

Vierailija
104/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, vaimo ei tainnut käydä lasten välillä töissä? Tästä saatan saada alapeukkuja, mutta itsellä on hitusen sellanen tuntuma, että mitä pidempään on kotona, sitä pidemmälle jotkut alkaa kotonaolemistaan suorittaa. Ehkä joku harrastus tai muu olisi hyvä purkamaan vaimon paineita? Kyllä senkin saa sanoa, että asiat voisi ottaa vähän rennommin, tai että entistä vaimoa on ikävä.

Vierailija
105/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta vaan kerätä kamat tuosta suhteesta.

Ei siihen seksin saamiseen auta hotellit, Laura Ashleyn sisustuskankaat eikä Vuittonin laukut.

Ihan sama, montako ulkomaanmatkaa teet, miten paljon vaimollesi tuot kukkia ja vaikka kuinka kotona hinkkaat ja teet "kotitöitä".

Et tule saamaan seksiä koskaan enää riittävästi.

Lasten teon jälkeen sinun biologinen tehtäväsi on tämän naisen osalta täytetty. Sinua ei enää tarvita.

Mutta annas, kun vaimosi tapaa vaikka Ruotsinlaivalla vieraan miehen niin, ettet ole mukana.....

Vieras perimä kelpaa kyllä ja univaje katoaa sen sileän tien! Palatakseen taas heti kotiinpaluun hetkellä.

Valitettavasti se vain menee näin. Mies on aina syypää naisen haluttomuuteen, teki mitä tahansa.

Todellisuudessa taustalla ovat biologiset syyt - eivätkä ne millään terapioilla tai kotitöillä kohene.

Jätä se nainen ja hommaa uusi, mielellään nuorempi nainen. Huolehdi vain, ettet pane naista paksuksi  (vaikka antaisitkin ymmärtää seksin tarkoituksen olevan juuri sen) - ja saamapuoli pysyy kunnossa.

Jos erehdyt tekemään lapsen tai kaksi, joudut taas samaan jamaan.

Vaimollesi kyllä maistuisi vieras muna tai useampikin - ja yhtään ei valittaisi arjen raskaudesta, jos sellainen tilaisuus tulisi.

Usko pois, minä tiedän. 12 naisen kokemuksella.

Vierailija
106/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan antais fiksummat neuvot, 50vee mies joka käynyt läpi 12 naista ja ei vaan koskaan irtoo, vai 30 vee nainen jolla sama mies 10 vuotta ja yhä lempi leiskuu (vaan lyhyemmin että ehtii nukkuakin vielä ennenkun lapset herättää). Jos sanot "et sitten voinut antaa", naisesi puolustautuu ja perääntyy. Jos sanot "on ikävä, haluisin auttaa mutten saa, toivoisin et voitaisiin olla kahdestaan ja fyysistäkin rakkautta" voi olla parempi lopputulos. Vauvavuodet ei oo maailman tai edes parisuhteen loppu, vaikka tuntuvatkin siltä. Jos ei anna olla.

Vierailija
107/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti, se on SEKSIÄ eikä mikään psykologinen puhkianalyysi vain muutaman minuutin tähden!

Herra Jumala sentään, ihmiset! Seksi on maailman luonnollisin asia - miten HELVETISSÄ te onnistutte tekemään siitä noin monimutkaista?

KUKAAN ei voi olla niin väsynyt, etteikö voisi antaa puolisolleen edes sitä hetken  nautintoa.

Ei siinä ole kyse mistään tuntikausia kestävistä orgioista joka päivä. Halaus, läheisyys ja ehkä viiden minuutin pano muutaman kerran viikossa riittäisi useimmille.

Mutta ei. Koska väsyttää. Ja koska mies ei sitä ja mies ei tätä.

Ja koska kotityöt ja lapset ja ties mitä. MILLOIN NIISTÄ TULI TÄRKEÄMPIÄ KUIN PARISUHDE ja puolisonne hyvinvointi?

Mitä teille on syötetty, että olette ryhtyneet  tuollaisiksi ja väitätte, että "väsymys" estää olemasta puolisolle se tärkein ihminen muutamaa minuuttia kerrallaan vaikka joka päivä?

Väitättekö nyt ihan todella, että se pyykkien lataaminen pesukoneesta kuivausrumpuun väsyttää niin, ettei sitä viittä minuuttia puolisolle jaksa antaa?

Ei helvetti. Te ette ole ansainneet minkäänlaista parisuhdetta.

Vierailija
108/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Noh. Me oltiin vaimon kanssa pitkällä häämatkalla, paratiisista toiseen. Ihan unelmareissu. Mut seksiä tasan yhden kerran. Ja sattuneesta syystä se ei varmaan sitä 15 min edes kestänyt...

Vierailija
109/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh. Meillä oli sama tilanne. Hoidettiin panot pois jo himassa ennen kun lähettiin hotelliin. Ja joo, minä nukuin. Mutta pettynyt saa olla. Tollasissa tilanteissa on odotukset aina korkealla. Nämä palstan feministit aina vaan tuomitsevat  miehen tietämättä taustoja.

Sinäkö ne taustat tiedät, jotta tiedät myös palstafeministien ajatukset aina vääriksi? Pata kattilaa soimaa...

Vierailija
110/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä muaki ois harmittanu, mutta ei voi mitään, univelka on väliin niin järkyttävä, että sillon ennemmin nukkuu kun voittaa vaikka miljoonan lotossa! varmasti vaimoaski harmitti olla niin väsyny ettei jaksanu muuta ku nukkua enimmäkseen! mutta tulee noita uusia reissuja, lapset kasvaa koko ajan :)

Vierailija
111/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, lopettakaa jo paskojen provojen ruokkiminen -.- ettekö te oikeasti näe tätä samaa kaavaa?

Vierailija
112/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh. Meillä oli sama tilanne. Hoidettiin panot pois jo himassa ennen kun lähettiin hotelliin. Ja joo, minä nukuin. Mutta pettynyt saa olla. Tollasissa tilanteissa on odotukset aina korkealla. Nämä palstan feministit aina vaan tuomitsevat  miehen tietämättä taustoja.

Sinäkö ne taustat tiedät, jotta tiedät myös palstafeministien ajatukset aina vääriksi? Pata kattilaa soimaa...

Palstafeministi on aina väärässä oleva itsekäs kusipää, jonka päämääränä on levittää tuskaa ja eripuraa, sekä tukahduttaa kaiken mahdollisen onnen.

Vierailija
113/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstafeministi on aina väärässä oleva itsekäs kusipää, jonka päämääränä on levittää tuskaa ja eripuraa, sekä tukahduttaa kaiken mahdollisen onnen.

Taitaa olla omakohtaista kokemusta! Katsooko sua peilistä palstafeministi, kun noin hienosti osaat kuvailla hänet?

Vierailija
114/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v tavallinen mies ja perheenisä kirjoitti:

Ei siihen seksin saamiseen auta hotellit, Laura Ashleyn sisustuskankaat eikä Vuittonin laukut.

Ihan sama, montako ulkomaanmatkaa teet, miten paljon vaimollesi tuot kukkia ja vaikka kuinka kotona hinkkaat ja teet "kotitöitä".

Lasten teon jälkeen sinun biologinen tehtäväsi on tämän naisen osalta täytetty. Sinua ei enää tarvita.

Mutta annas, kun vaimosi tapaa vaikka Ruotsinlaivalla vieraan miehen niin, ettet ole mukana.....

Vieras perimä kelpaa kyllä ja univaje katoaa sen sileän tien! Palatakseen taas heti kotiinpaluun hetkellä.

Valitettavasti se vain menee näin. Mies on aina syypää naisen haluttomuuteen, teki mitä tahansa.

Todellisuudessa taustalla ovat biologiset syyt - eivätkä ne millään terapioilla tai kotitöillä kohene.

Jätä se nainen ja hommaa uusi, mielellään nuorempi nainen. Huolehdi vain, ettet pane naista paksuksi  (vaikka antaisitkin ymmärtää seksin tarkoituksen olevan juuri sen) - ja saamapuoli pysyy kunnossa.

Vaimollesi kyllä maistuisi vieras muna tai useampikin - ja yhtään ei valittaisi arjen raskaudesta, jos sellainen tilaisuus tulisi.

Hahaa! Kaikissa näissä epäonnistumisissa on yksi yhteinen tekijä, nimittäin sinä...!

Vierailija
115/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v tavallinen mies ja perheenisä kirjoitti:

Tämä henkilö ei lienee paras mahdollinen antamaan kenellekään elämänohjeita. Taitaa olla oma elämäkin aikamoista alamäkeä ja elämänhallinta päin mäntyä. Katkeraltakin vaikuttaa. Ja jotenkin elähtäneeltä .

Vierailija
116/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaava? Ei ole provo tämä. En kuulkaa kertonut edes pahimpia vinksahduksa, kun menis niin ohi aiheen. Olishan se ollut hauska vaikka rentoutua yhdessä viinipullon äärellä, nyt olin illan koneella. Ei pelkästä seksistä kyse.

Ap

Vierailija
117/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihainen yksilö kirjoitti:

Helvetti, se on SEKSIÄ eikä mikään psykologinen puhkianalyysi vain muutaman minuutin tähden!

Herra Jumala sentään, ihmiset! Seksi on maailman luonnollisin asia - miten HELVETISSÄ te onnistutte tekemään siitä noin monimutkaista?

KUKAAN ei voi olla niin väsynyt, etteikö voisi antaa puolisolleen edes sitä hetken  nautintoa.

Ei siinä ole kyse mistään tuntikausia kestävistä orgioista joka päivä. Halaus, läheisyys ja ehkä viiden minuutin pano muutaman kerran viikossa riittäisi useimmille.

Mutta ei. Koska väsyttää. Ja koska mies ei sitä ja mies ei tätä.

Ja koska kotityöt ja lapset ja ties mitä. MILLOIN NIISTÄ TULI TÄRKEÄMPIÄ KUIN PARISUHDE ja puolisonne hyvinvointi?

Mitä teille on syötetty, että olette ryhtyneet  tuollaisiksi ja väitätte, että "väsymys" estää olemasta puolisolle se tärkein ihminen muutamaa minuuttia kerrallaan vaikka joka päivä?

Väitättekö nyt ihan todella, että se pyykkien lataaminen pesukoneesta kuivausrumpuun väsyttää niin, ettei sitä viittä minuuttia puolisolle jaksa antaa?

Ei helvetti. Te ette ole ansainneet minkäänlaista parisuhdetta.

Tässä taas tämä naisen vähättely. Pienten lasten äidin kun ei tarvii muuta tehdä kun laittaa pyykit koneeseen ja kuivausrumpuu ja jo niiiiiin väsyttää. Valvopa itse parikin vuotta niin voi jo se pyykin pesukin olla ylivoimaista. Ja miestä pitäisi siinä vielä huomioida. Kyllä se kuule vaan niin on,ettei se mies ole maailman napa vaikka se itse niin luulee. Pieni vauva ja lapsi menee kyllä tärkeydessä edelle ja niin sen täytyy ollakin. Se pieni ei pysy hengissä jos  äiti vain miehen toiveita täyttää ja jättää lapsen heitteille.  Aikuisen miehen luulisi pärjäävän sen ajan vähän vähemmällä huomiolla kun lapsi on pieni  ja tarvitsee paljon hoitoa.

Vierailija
118/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen meillä: minä tulin töistä, tein lapsille sapuskat, kyytsäsin heidät harrastuksiin, kotiin olin heidän kanssa jossa pyykit koneeseen & edellisen koneellisen viikkaukset. Samaan aikaan rouva oli kuntoilemassa ja shoppailemassa kavereidensa kanssa, kuten nykyään hän tekee parina, kolmena iltana viikossa. Ja nuo eiliset tein vain siksi että ne piti tehdä, en seksi mielessä.

Tänään aamulla huomasin yllätyksekseni, että päällä oli sellainen aamujörnös ettei vähään aikaan ole ollut.  Meinaan nelikymppisellä se rautakankimainen aamustondis ei enää ole ihan niin itsestään selvää. Ja vitut, hukkaan meni, kun rouvaa ei vaan huvittanut, kuten ei muulloinkaan.

Eli kotihommat tehdään, penskojen kanssa ollaan jne mutta ei vaan sitä avioikeuttaan pääse toteuttamaan. Jepjep...turha sitten itkeä jos menen baarista ensimmäisen naaraan mukaan joka pyytää!

Vierailija
119/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mankuminen tosiaan turhauttaa. Minäkin olin niin naiivi, että luulin s:n olevan mielihyvää, nautintoa, luksusta - ei mikään suorite tai palkka.

Nykyisellään saan itse "pakit" useamman kerran viikossa. Onnistumisen kerrat ovat usein toisen osapuolen orkkuun päättyviä kertoja. Lopputulos on se, että on käsi käy. Oma käsi auttaa pakkikerrat ja osittain keskeytyneinä kertoina. Olenkin fiksuna ja siistinä ihmisenä miettinyt, onko suhde tämän kaiken arvoinen.

Vierailija
120/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama dilemma. Mies pihtaa vaikka teen kotityöt, olen lasten kanssa ja näytön ihan kivalta. Jos jatkuu vielä yli kk niin alan harkita jotain Victoria Milanin sivustoa.

Meillä lapset 1v ja 2v5kk, ja ei haluista pulaa! Väsyttää kyllä mutta minkäs teet.

Todellakin vituttais jos mies nukkuis koko kuherrusviikonlopun, olisin kyllä lähtenyt edes baariin tanssimaan.