Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettynyt vaimoon

Vierailija
04.02.2016 |

Meillä 2 ja 1-vuotiaat lapset. Ensimmäistä kertaa saatiin ne kahdeksi yöksi hoitoon koko vuoteen. Varattiin hotelli ja oli tarkoitus syödä, käydä kaupungilla.., ja seksiä toki ajattelin myös.

Ekana iltana käytiin syömässä jonka jälkeen vaimo sanoi haittaako jos hän nukkuu tunnin. Nukkui 20-9.. No mentiin aamupalalle, kylpylään, käytiin syömässä.. Taas tuli se nukkumisajatus. Yritin sanoa, että tehtäis jotain muuta.. Nukkui 21 lähtien, kunnes aamulla 9.30 herätin että ehtii aamupalalle.

Sinne meni 400e... Seksiä: 15min, unta 30h... Saako olla vähän pettynyt?

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista naiset: Miehet tarvitsevat seksiä. Piste.

Vierailija
82/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri äsken yritin aamuseksiä vaimolta. "äläää...mä en halua...." - helvetti, edellisestä kerrrasta kohta 2kk.

Olen kyllästynyt tähän, 18 vuotta selvää haluamattomuutta, pl ekat kuukaudet. Miksi hän sitten meni minun kanssa kimppaan, jos olen ollut hänelle vain "ihan OK"-tapaus?

Koen että olen joutunut jonkinlaisen aviopetoksen kohteeksi...

Teillä ei ole edellytykset kunnossa. Jos sulla ei seiso, ei seksiä. Jos vaimolla ei henkisesti seiso, ei seksiä. Hoitakaa suhde kuntoon niin eiköhän seksikin palaa ellei vaimo aseksuaali. Asia ei kuitenkaan korjaannu vonkaamalla aamullla, päivällä, illalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikki on miehen vikaa- kenellekän ei tullut mieleen että vaimo olisi voinut (odotukset tietäen) sanoa että mitä jos ei tuhlata tähän rahaa sillä aioin kuitenkin vain nukkua (oli syy mikä tahansa, todennäköisesti tässä tapauksessa ihan hyvä)?

akat alapeukut ojoon!

Pitäiskiö vaimon tietää että jos mies varaa heille hotellin ja etsii lapselle hoitajan se tarkoittaa että mies ehdottomasti seksi (vertaisin tuota jo lähes seksin ostoon vaikkakin tässä tapauksessa vaimolta), entä jos väsynyt vaimo oletti että mies järjesti aikaa lepäämiseen ilman lapsia ja paineita kotitöistä lasten pyykeistä jne.

No pitäisi tietää.

Kiesus sentään. Jokainen sen ymmärtää, sinäkin, vaikka kirjoittelet tyhmiä tänne.

No en kyllä tätä ennen tiennyt. Voi olla että johtuu siitä  seksiä saa vähintään yhtä hyvin kotona kuin reisussa.

Onneksi en myöskään tiennyt, pettymys olisi useampaan kertaan ollut iso, kun mies hotelliin päästyään nukkuu vuorokauden pari lähes kaiken ajan. Koskaan ei ole tullut mieleen syytää miestä siitä että rahat olisi menneet hukkaan.

Meneekö rahat hukkaan tuolla logiikalla myös niissä reisuissa kun puoliso ei ole mukana, vai onko silloin tarkoituskin ostaa seksiä joltakin muulta kuin puolisolta.

Vierailija
84/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet luotaantyöntävän näköinen. Mittasi?

Vierailija
85/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikki on miehen vikaa- kenellekän ei tullut mieleen että vaimo olisi voinut (odotukset tietäen) sanoa että mitä jos ei tuhlata tähän rahaa sillä aioin kuitenkin vain nukkua (oli syy mikä tahansa, todennäköisesti tässä tapauksessa ihan hyvä)?

akat alapeukut ojoon!

Pitäiskiö vaimon tietää että jos mies varaa heille hotellin ja etsii lapselle hoitajan se tarkoittaa että mies ehdottomasti seksi (vertaisin tuota jo lähes seksin ostoon vaikkakin tässä tapauksessa vaimolta), entä jos väsynyt vaimo oletti että mies järjesti aikaa lepäämiseen ilman lapsia ja paineita kotitöistä lasten pyykeistä jne.

jos seksiä ei ole ja hankitaan vapaa ilta ja hotellihuone saa olla aika umpimetsäinen sokea vaimo ellei osaa laskea näitä asioita yhteen.

lyhyt vastaus: kyllä pitäisi, ellei olla eilen menty naimisiin ja neitsyitä kummatkin vielä.

Kyllä mieskin on umpi ymmärtämätön, jos on 1v ja 2v lapsen isä, mitä hänen vaimonsa on fyysisesti kokenut viimeisen kolmen vuoden aikana eli tuosta ajasta nainen on ollut raskaana 18kk, viettänyt lapsivuodeaikaa 6-12kk, synnyttänyt pari kertaa, imettänyt 6-16kk, todennäköisesti herännyt kesken yöunien joka ikinen yö 24kk ja siinä sivussa hoitanut lapset, ruokkinut, vaihtanut vaipat, pyykännyt. Ehkä tuossa tilanteessa kroppa on jo niin väsynyt, ettei sen palauttamiseen riitä viikonlopun hotelliloma ja kotona viikonloppuna yhtenä yönä pitemmät yöunet, jolloin lepo ja uni menevät seksin edelle.

Vierailija
86/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin harrastaminen juuri ennen nukkumaanmenoa on ärsyttävää. Sen jälkeen pitää käydä pesulla ja muutenkin siitä fyysisestä toiminnasta virkistyy, että unentulo lykkääntyy. Jos on vielä pieniä lapsia, niin siinähän sitten odottelee, että kohta kuitenkin joku herää, ei kannata nukahtaa... Ja mies kuorsaa vieressä.

Ratkaisu: seksiä harrastetaan päiväsaikaan. Tai suihkussa, saunassa tms. Lapset päiväunille tai Pikku Kakkosta katsomaan. Antakaa äitien nukkua!

Vierailija
87/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mikä ämmä sulla.Vaihtoon tollainen prinsessa, joka ei ymmärrä miehensä hyvinvointia!

Vierailija
88/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon tuollaiset prinsessat, jotka eivät ymmärrä oman miehensä hyvnvointia!

Vierailija
89/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan jotenkin likainen porsas, mutten tiedä miksi pitäisi rynnätä heti pesulle eikä voisi alkaa vaan nukkua.

Vierailija
90/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne rojut siellä lotokassa säilyy yön ja aamulla muistuttaa kivasti seksistä kun valuvat reisiä pitkin matkalla vessaan.

Vierailija
91/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Tosi harmi ettei odotukset olleet samat. Kiva kuitenkin että vähän sait :) ymmärrän täysin vaimoasi kuitenkin. Meillä suunnilleen samalla systeemillä yöheräilyt. Nyt jatkunut vuoden ja tuntuu että kuolen kohta. Miehelle on suuri palvelus jos hän joskus hoitaa esim ylimääräisen aamun. Ymmärrän toki että häntäkin väsyttää ja pitää käydä töissä, mutta esim yhdessä vaiheessa meni 1 kk etten tainnut nukkua kuin pari kertaa yli tunnin putkeen. Se on todella kamalaa ja sitä on oikeasti vaikea ymmärtää miltä se tuntuu jos sitä on jatkunut vaikka vuoden. Siitä tulee oikeasti sairaaksi. Kaikki hereilläolo keskittyy järjissään ja hengissä pysymiseen. Silloin yksi yö viikossa ei auta juurikaan. Varsinkin kun heti herättyä mies tuo lapsen ja odottaa aplodeja, mitalia, ruoan laittoa, kotitöiden tekoa ja seksiä. Olen ajatellut palaavani töihin että elämä helpottuisi. Olisi luksusta päästä töihin ja saada nukkua joka toinen viikko :) ja mies on ihan hyvä mies, hän ei vaan tajua että kotona "löhöily" ei korvaa nukkumista.

Vierailija
92/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri äsken yritin aamuseksiä vaimolta. "äläää...mä en halua...." - helvetti, edellisestä kerrrasta kohta 2kk.

Olen kyllästynyt tähän, 18 vuotta selvää haluamattomuutta, pl ekat kuukaudet. Miksi hän sitten meni minun kanssa kimppaan, jos olen ollut hänelle vain "ihan OK"-tapaus?

Koen että olen joutunut jonkinlaisen aviopetoksen kohteeksi...

Ikävä tilanne, ottaisin puheeksi tai eroisin. Olen ihan samaa mieltä, että seksi kuuluu rakastavaan parisuhteeseen, yleensä. MUTTA jos teillä ei ole kotona 1- ja 2- vuotiaat, ei ole verrattavissa oleva tilanne. Koitapa nukkua 2. vuotta. niin että joku aina herättää, ainakin meidän muksut herätteli, luonjan kiitos eivät olleet noin lähekkäin, välissä piti korjata univelkoja monta vuotta! Voin valehtelematta sanoa että esikoisen herätykset olivat traumaattinen kokemus, huomasin että sain välillä puolipaniikkikohtauksia raskauden loppuvaiheilla niitä ajatellessani. Vaikka mieheni auttoi niin paljon kuin vain töissäolevalle on fiksusti mahdollista. Hereille pakottamista käytetään kidutuskeinonakin, pitäisi olla tajua siihen että kahden vuoden univeloilla ei seksi vaan ole prioriteetti. Uni on ihmiselle pakollista ja elintärkeää. 

Vierailija
93/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi poika raukka, kolmas lapsi perheessä. Ja utku pääsee.

Vierailija
94/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jättänyt plösöperseen nukkumaan lähtöpäivänä ja mennyt kotiin. Kyllä ne siivoojat olis sitte herätelleet.

Vierailija
95/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä harrastettiin tosiaan ennen kylpylään menoa -päivällä. Loppuaika menikin nukkumiseen..

Ja meillä ei esikoinen herää kuin harvoin öisin. Nukkuu omassa huoneessa. Vaimo imettää vielä pienempää öisin, joten en nyt voi tissiksi muuttua. Vaimo osaa myös puhua joten ei liene hankalaa sanoa, että väsyttää. Olisin voinut mennä lasten kanssa vanhemmilleni niin olisi saanut nukkua ihan rauhassa. Ja kyllä, ymmärrän että väsyttää, mutta ei hän näytä siltä eikä sano mitään. Kun vien lapset ulos siivoaa.

Ihan hyvin olen näiden kanssa pärjännyt pari yötä kun vaimo ollut jossain. Itse haluaa nukuttaa pienempää vieressä. Jos olisi mun päätettävissä saisi nukkua omassa sängyssä kuten esikoinen tuon ikäisenä.

Ap

Vierailija
96/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas niin tätä. Tällaisia aloituksia on täysin turha kirjoittaa tänne, koska AV-mamman oletus on, että mies ei tee ikinä kotona mitään ja jos nainen unohtaa miehensä täysin lasten jälkeen, niin sekin nyt vain sattuu olemaan miehen vika.

En tietysti voi sanoa, mikä tilanne on AP:n kohdalla, mutta kummasti ovat mammat syyttelemässä AP:ta.

Ja sanottakoon, että eipä se kotiorjana toimiminen paljoa auta, kun vaimo on sitä mieltä, että ei sitä seksiä enää tarvita.

Vierailija
97/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi poika raukka, kolmas lapsi perheessä. Ja utku pääsee.

Onneksi täällä ei ole lainkaan miesvihaa :)

No mutta sehän on ihan normaalia, että kun lapset on tehty, niin miehen asema on siinä vähän koiran alapuolella perheessä. Rahaa pitää tuoda kahden edestä, äidin pitää päästä joka ilta jumpalle (en kyllä tiedä missä käy kun perse vain leviää), koti on hoidettava tiptop kuntoo joka päivä. Silti on ihan turha odottaa, että makuuhuoneen puolella mitään tapahtuu. Mutta sekin on kuitenkin miehen vika jollain ihmeen logiikalla.

Vierailija
98/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin vaimo on seonnut tämän toisen lapsen myötä. Kaikki pitää olla luomua, ei saa ostaa mitään valmiina, tiettyjä pesuaineita, tiettyjä puurohiutaleita. En tietenkään osaa ostaa enkä tehdä mitään oikein.. En edes siivota, joten ihan omaa syytä väsyttää itsensä.

Lapsia ei voi äitini hoitaa kun kuitenkin antaa pullaa tai suolasta ruokaa.. Alkoi parkumaan kun veli antoi 2v:lle suffelin. Oli elämä ja hampaat pilalla. Ajattelin jos hotellissa heräis edes se esikoisen aikainen ihminen henkiin, mutta turha toivo kai.

Ap

Vierailija
99/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään naisena ole saanut mieheltäni seksiä moneen kuukauteen kun hän käy viikonloppuna kotona, vaa mies syö, nukkuu ja saunoo, syö ja nukkuu..

On ollu puoli vuotta Alzheimer tautia sairastavan isänsä omaishoitaja, kun hoitopaikkaa ei ole löytynyt. On kertomansa mukaan äärettömän väsynyt, kun heräilee monta kertaa yössä ja nukkuu koiran unta.

Pitäisikö mies laittaa vaihtoon?

Vierailija
100/125 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaista naiset: Miehet tarvitsevat seksiä. Piste.

Yksinkertaista miehet: naisen on pakko nukkua joskus.