Kahvia on pakko saada, mutta sitä riittää vaan laimeaan puolikkaaseen kuppiin. Mitä teet?
A) Et juo kahvia ollenkaan ja olet ärsyyntynyt kun et saanu tuttua aamukahviasi
B) Keität laimean puolikkaan kupin ja juot sen
C) Keität laimean täyden kupin ja juot sen.
D) Käytät jo käytettyjä puruja
E) Juot jotain muuta, mitä?
AP järkyttää ja sanoo että käyttää vanhoja puruja, tai ärsyntyy ja jättää koko kahvin juomatta.
Kommentit (40)
F) käyn ostamassa jostain kahvikupposen tai
G) käyn ostamassa kahvipaketin lähikaupasta
Eiiii.... ei niin voi käydä! En kykene vastaamaan.
t: kahviaddikti
A. Kahvin pitää myös maistua hyvältä, en syö enkä juo mitään mikä maistuu pahalta.
Ostan matkalla kouluun voimakuninkaan.
H) tällaista ei tapahtuisi minulle ikinä, koska osaan ennakoida.
Kahvi ei ole minulle mikään "huomiohuoraamis"juttu. Pärjään ilmankin, enkä tee siitä mitään numeroa, jos en sitä saa vaikka paljon sitä juonkin.
Vierailija kirjoitti:
H) tällaista ei tapahtuisi minulle ikinä, koska osaan ennakoida.
H) jos pakettien määrä on 5kpl niin ostan jo lisää.
Hörpään sen puolikkaan laimean.
Sitten tartun VARAkahvipurkkiin, jossa uskollinen mutta tylsä pikakahvi odottelee juojaansa.
Joisin sen laimean puolikkaan kupillisen, sitten kiiruhtaisin lähimmälle huoltsikalle tai ihan mihin vaan mistä saa kahvikupillisen mukaan.
Mutta onneksi tuollaista ei pääse sattumaan, kahvia on kaapissa aina vähintään yksi avaamaton paketti. Tällä hetkellä 5 pakettia.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi ei ole minulle mikään "huomiohuoraamis"juttu. Pärjään ilmankin, enkä tee siitä mitään numeroa, jos en sitä saa vaikka paljon sitä juonkin.
XDDD mitä? miten sä tähänki huomiohuoraamisen sait liitettyä ... :--D
Vierailija kirjoitti:
Mit vit? Juon liikaa kahvia, eikä se johdu huomiohuoraamisesta vaan siitä, että minulle tulee tolkuton päänsärky jos en saa kahvia aamupäivällä. Pitäisi kyllä lopettaa tämäkin touhu kokonaan.
H) lyöt purut, lisäksi vähän vanhoja puruja ja kuumaa vetä paineen kestävään säiliöön. Sen jälkeen ajat säiliöön painetta korkeintaan sen verran mitä säiliö kestää, annat hautua hetken ja nautit kupillisen kitkerää ja vahvaa kahvia (myös vaihtoehtoisesti alipaine ajaa saman asian mikäli sinulla on riittävän tehokas alipainepumppu)
Juon kahvia siten vasta töissä.
Meillä kyllä ihan hyvin toimii systeemi, että viimeisen paketin avaaja kirjoittaa "kahvi" ostoslistaan, kumpikaan kun ei halua olla ilman aamukahvia.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tyypin. :D Mun on ihan pakko saada sitä kahvia muuten kuolen ja voi sitä hälyn määrää, kun sitä suu napsuen koitetaan jostain löytää.
Lähden töihin, jossa on termarissa kahvia aina saatavilla. Siis arkiaamuisin. Viikonloppuna lähden vaikka abc:lla käymään. Juon kaffit ja käyn ostamassa paketin/pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mit vit? Juon liikaa kahvia, eikä se johdu huomiohuoraamisesta vaan siitä, että minulle tulee tolkuton päänsärky jos en saa kahvia aamupäivällä. Pitäisi kyllä lopettaa tämäkin touhu kokonaan.
Sepä se kun se on vaan opittu tapa.
Tiedän tämän pääsärkytyypinkin.
Juon puolikkaan kupillisen ja lähden käymään kaupassa.