Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoh, pelkään että joudun pian tyytymään samanikäisiin "miehiin" :(

04.02.2016 |

Vaatimukseni:

Ei lapsia mutta haluaa
Miehekäs, ei siloposkinen, lyhyt vauvanaama
Fiksu
Kiinnostunut autoista ja omistaa sellaisen (mutta ei teinibemua)
Ei historiaa naistenkaatajana
Ei pinnallinen mutta ok-näköinen ja arvostaa siistejä vaatteita ja hygienia kunnossa!!!
Hyvä, nokkela h-taju
Rakastava
Huomioiva
Haluaa asettua aloilleen
Ja näyttää koko maailmalle että minä olen ihanin.
Ei käytä alkoholia holtittomasti
Mielellään ei tupakkaa
Ehdottomasti ei nuuskaa.

Valitettavasti ikäryhmällä, johon päin olen suuntautunut, on hyvin usein lapsia tai jos ei ole, on syy selvä; mielenterveysongelmia joihin mies ei hanki hoitoa, vaan lähinnä jumittuu tilanteeseen ja on sujut sen kanssa. Tai sitten on yksinkertaisesti niin ruma, että se selittää lapsettomuuden. Ja silloin se lapsettomuus on samantekevä seikka, koska minun ei ole koskaan tarvinnut tyytyä rumiin miehiin enkä tyydy jatkossakaan.

Ärsyttää, koska ei nuorissa pojanklopeissa ole sitä tiettyä särmää, mitä elämää nähneissä miehissä on. Miehen täytyy hurmata minut nokkelalla huumorilla ja viedä minua, minä en halua mitään samalla tasolla olevaa tyhjännaurajapoikaa.

Vielä hetki sitten olin varattu maailman parhaalle miehelle, joka täytti melkeinpä kaikki kriteerini. :(

Kommentit (22)

1/22 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on just se tyypillinen tapa naisilla lähestyä miehiä. Vaatimuslista että halutaan sitä ja tätä. Parempi lähestymistapa olisi kun pistätte listan mitä annettavaa teillä itsellänne on.

2/22 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Tämä on just se tyypillinen tapa naisilla lähestyä miehiä. Vaatimuslista että halutaan sitä ja tätä. Parempi lähestymistapa olisi kun pistätte listan mitä annettavaa teillä itsellänne on.

Mitä se auttaa? Ei se tuo oikeanlaisia miehiä luokseni. Minun täytyy tietää mitä haluan ja mitä en todellakaan halua, tällöin voin kohdistaa mielenkiintoni oikeanlaisiin miehiin ja heistä joku varmaan myös kiinnostuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/22 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaperse kirjoitti:

mammanpoika kirjoitti:

Mitä se auttaa? Ei se tuo oikeanlaisia miehiä luokseni. Minun täytyy tietää mitä haluan ja mitä en todellakaan halua, tällöin voin kohdistaa mielenkiintoni oikeanlaisiin miehiin ja heistä joku varmaan myös kiinnostuu.

Niinhän se tuntuu olevan. "Minäminäminäminä" :) Onneks et kuitenkaan ihan helpolla pääse, kun kaikki muutkin naiset haluaa just niitä ihan samoja miehiä mitä sinäkin tavoittelet.

4/22 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

paskaperse kirjoitti:

mammanpoika kirjoitti:

Niinhän se tuntuu olevan. "Minäminäminäminä" :) Onneks et kuitenkaan ihan helpolla pääse, kun kaikki muutkin naiset haluaa just niitä ihan samoja miehiä mitä sinäkin tavoittelet.

No ei kiinnostuneista ole pulaa kohdallani.

5/22 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://areena.yle.fi/1-3062218?autoplay=true

Noin 32minuutin jälkeen. "Naiset tekevät yksin lapsen kun ei löydy miestä." :) On se kumma kun ei miestä löydy, vaikka on monia kymmeniä tuhansia miehiä sinkkuna. Ei vaan tunnu kukaan kelpaavan. Ehkä siinä on AP:lle myös ratkaisu.

6/22 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Noin 32minuutin jälkeen. "Naiset tekevät yksin lapsen kun ei löydy miestä." :) On se kumma kun ei miestä löydy, vaikka on monia kymmeniä tuhansia miehiä sinkkuna. Ei vaan tunnu kukaan kelpaavan. Ehkä siinä on AP:lle myös ratkaisu.

Onhan minulle kelvannut miesystäväksi jo viisi miestä, tapailuun useampi.

7/22 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaperse kirjoitti:

mammanpoika kirjoitti:

Kyllä minä vähän veikkaan kun pamautat tuon vaatimuslistan heti alkuun miehelle, niin juoksee karkuun ne viimeisetkin ehdokkaat.

8/22 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

paskaperse kirjoitti:

mammanpoika kirjoitti:

Kyllä minä vähän veikkaan kun pamautat tuon vaatimuslistan heti alkuun miehelle, niin juoksee karkuun ne viimeisetkin ehdokkaat.

Ei ole tapahtunut niin. Kaikki mieheni tietävät vaatimukseni.

Vierailija
9/22 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo parempaa kuin oman ikäinen tai vähän nuorempi mies. Vanhoilla miehillä voi heittää vesilintua.

Vierailija
10/22 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaperse kirjoitti:

mammanpoika kirjoitti:

paskaperse kirjoitti:

mammanpoika kirjoitti:

ilmeisesti et ole tarpeeksi laadukas listan miehelle kun ei suhteet kestä.

Vierailija
11/22 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen keskittynyt eron jälkeen nuorempiin, 23-30v naisiin.

Tuntuu erikoiselta, mutta hyvin on seuraa riittänyt.

m38

Vierailija
12/22 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaperse kirjoitti:

No ilmeisesti niistä tasokkaista kiinnostuneista on pulaa. Vai mitä muuten tekisit täällä.

Vierailija
13/22 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tällä elämällä sen verran kierohuumorintaju, että väistämättä jouudut listallasi pyyhkimään takapuolesi ja tyytymään vähenpää.

Vierailija
14/22 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sitten joku välttämätön asuste, joka jokaisella naisella on oltava oman egon jatkeena? Jonka avulla voikin sitten päteä ja kompensoida omaa epävarmuuttaan, kun mies palvoo toisena päivätyönään?

Vierailija
15/22 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tyydy. Ne lapset voi tehdä yksinkin. Elämäsi tulee olemaan paljon parempi ilman sitä juoppoa joka ei arvosta sinua pätkääkään. Tähän ratkaisuun on monet naiset tulleet. Osa löytää sitten lapsentekoiän jälkeen sen miehen jonka kanssa on hyvä parisuhde, mutta nuorena on suurempi todennnäköisyys voittaa lotossa kuin löytää Mies. Näitä miehiä kyllä löytyy sinkkuna jonoksi asti, mutta suurimmalle osalle tuo alkoholi on liian tuttu käsite ja perhekeskeisyys taas täysin tuntematon joten miksi nainen ottaisi sellaisen miehen itselleen jolla on täysin erilaiset suunnitelmat elämässä eikä pienintäkään aikomusta sitoutua naiseen ja lapsiin? Helpompi se on naiselle yksin tehdä lapset ja katsoa löytyykö Miestä sitten keski-ikäisenä.

Vierailija
16/22 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa otsikon aloittajan viestissä ollut mitään kummallista näin miehen näkökulmasta, kyllähän Tinderissäkin iso osa naisista jättää kokoonaan kertomatta itsestään ja keskittyy tekstissään ainoastaan luettelemaan minkälaiset miehet kiiinnostavat ja millaisten ei pidä ottaa yhteyttä. ........

Nämä naiset saavat varmaan kaikista eniten yhteydenottoja...

Vierailija
17/22 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tyydy. Ne lapset voi tehdä yksinkin. Elämäsi tulee olemaan paljon parempi ilman sitä juoppoa joka ei arvosta sinua pätkääkään. Tähän ratkaisuun on monet naiset tulleet. Osa löytää sitten lapsentekoiän jälkeen sen miehen jonka kanssa on hyvä parisuhde, mutta nuorena on suurempi todennnäköisyys voittaa lotossa kuin löytää Mies. Näitä miehiä kyllä löytyy sinkkuna jonoksi asti, mutta suurimmalle osalle tuo alkoholi on liian tuttu käsite ja perhekeskeisyys taas täysin tuntematon joten miksi nainen ottaisi sellaisen miehen itselleen jolla on täysin erilaiset suunnitelmat elämässä eikä pienintäkään aikomusta sitoutua naiseen ja lapsiin? Helpompi se on naiselle yksin tehdä lapset ja katsoa löytyykö Miestä sitten keski-ikäisenä.

Vähän ohi aiheen, mutta sama pätee kyllä toisinkin päin. Ainakin omalla kohdallani, naiselle kaverit ja niiden kanssa baarissa roikkuminen olivat olennaisempia kuin mies ja lapsi. Sellaisella naisella ei tee mitään, joten pistin kävelemään.

m38

Vierailija
18/22 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paskaperse kirjoitti:

No ilmeisesti niistä tasokkaista kiinnostuneista on pulaa. Vai mitä muuten tekisit täällä.

Ehkä kaikki ei ole sitä miltä alussa näyttää. Kuitenkin yhteiseen elämään vaaditaan yhteiset arvot jne, että homma toimii.

Vierailija
19/22 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paskaperse kirjoitti:

mammanpoika kirjoitti:

paskaperse kirjoitti:

mammanpoika kirjoitti:

ilmeisesti et ole tarpeeksi laadukas listan miehelle kun ei suhteet kestä.

Niin että minäkö en voi olla jättäjä?

Vierailija
20/22 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan lapset tietysti tehdä yksinkin, mutta haluaisin vain tietää millainen tämä isä on, enkä sokkona vain tehdä jotain ja yllättyä lopputuloksesta. Eikös se spermapankki ole sellainen että sieltä tulee vain jotain...

Kuitenkin tuntuu, että keski-iässä oikeasti löytyy vasta pysyviä suhteita... Syy on se, että keski-iässä 'kukaan' ei oleta että toinen on lapseton, mutta lapset eivät ole enää riesa vaan elävät jo omillaan. Muutenkin tuntuu, että keski-iässä ei olla niin vaativia vaan ihastutaan aidosti helpommin.

Mutta minähän en ole ollut keski-ikäinen eli totuutta en tiedä. Sen tiedän, että haluan miehen nyt, en 10 vuoden päästä...