Äidin ja Isän autokoulu
Ei hitto mitä tunarointia :o ja se WT-perhe. Ei hitto
Kommentit (57)
Itse olen ajanut kortin äitini opettamana.
Kerralla läpi :-).
Isäni oli opettanut äidin ja äiti opetti mut.
Voi luoja. Ei kai tuo röökimimmi äiteineen oikeasti kuvitelleet, että tyttö osaa ajaa ollenkaan? Kirkkain silmin ennen inssiä molemmat epäilivät, että menee läpi ja tuntuivat vielä oikeasti pettyneiltä, kun tulos oli mikä oli. Minä lakkaan kulkemasta ulkona kun tuollaisilla suorituksilla päästään insseistä läpi.
Ei ole käsikirjoitusta. Ihan suoraan kuvattiin ja leikattiin. Tottakai on monenlaisia tapauksia.
Ensimmäisellä ajotunnilla ajamaan Helsingin keskustaan Kaivopuistoon ja Kallioon, toisen ajotunnin jälkeen voikin jo mennä inssiin. Antaa nuorille todella hyvän kuvan autokoulusta..
Kaikesta kans ohjelma tehdään...
Vuonna 2010 iskä opetti mut ajamaan ja ekalla kerralla pääsin kirjalliset & inssin läpi.
Tosi pitkään harjoiteltiin ensin tehtaan pihassa ja syrjäisillä pikkuteillä auton käsittelyä. Kaupunkiin mentiin vasta kun auton käsittely ja liikennesäännöt olivat hallussa. Noh, ehkä ohjelmaan on tarkoituksella haettu kaikki huomionhakuiset tunarit.
Vierailija kirjoitti:
Itse ohjelmaan osallistuneena voin kertoa että tilanteet ei ole käsikirjoitettuja, ihan aitoja ja oikeita tilanteita ovat :D.
Ja "namusetä" isäpuolta puolustaakseni kerron että puheenaiheet tuli varmasti suurimmaksi osaksi kuvaustiimiltä korvanappiin.
Minkä takia sitten sen "namusedän" piti sitten niin limaisesti kysellä koko ajan poikaystävästä ja vihjailla takapenkistä. Miksei kenenkään muun "nappiin" tullut käskyä kysellä poikaystävistä.
En voinut katsoa edes ekaa jaksoa loppuun. Järkyttävää sohellusta! Talla pohjassa vain ja molemmat kiljuu kurkku suorana että väistäkää jalankulkijat. Kirkumista tai kikatusta, tai sitten istutaan vaan mölleinä eikä opeteta mitään.
Onko näillä siis takana jo suurin osa ajotunneista ja nyt näytetään ne kaksi viimeistä ennen inssiä?
Mun mielestä on aivan naurettavaa lähteä kritisoimaan, että "ajokortti pitäisi suorittaa vain autokoulussa!". Ei pidä paikkaansa. Totta kai tähän ohjelmaan on valittu tollasia vähän erikoisia persoonia, eihän tässä mitään viihdettä muuten olisikaan. Olen kuitenkin sitä mieltä, että keskimäärin parempia kuskeja tulee niistä, jotka saa ajo-opetusta kotona. Oma mieheni opetti tyttäreni ajamaan ja he ajoivat ja harjoittelivat varmaan 3x enemmän kuin tytön kaverit, jotka suorittivat kortin autokoulussa ja se kyllä näkyy! Autokoulussa ajotunteja on oikeesti aivan liian vähän ja kuskit epävarmoja.
Ei tässä ohjelmassa oikein ole mitään järkeä. Varsinkin jos se teini on jo valmiiksi hyvä ajaja, niin ei oikein jaksa kiinnostaa hänen ja vanhemman tönkkö keskustelu.
Mä olen itse opettanut kaksi lasta ajamaan, enkä todellakaan koe että meidän ajotunneista olisi saatu koko kansan viihdettä; ihan tavallista ajo-opettelua se oli. Tuohon nyt on vaan valikoitu liuta Spedejä jotta olisi viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen itse opettanut kaksi lasta ajamaan, enkä todellakaan koe että meidän ajotunneista olisi saatu koko kansan viihdettä; ihan tavallista ajo-opettelua se oli. Tuohon nyt on vaan valikoitu liuta Spedejä jotta olisi viihdettä.
Ja kun noistakaan kaikki ei ole mitään spedejä. Esim. se tämän jakson 17-vuotias tyttö isänsä kanssa. Ajoi hyvin ja keskustelutkin olivat vain ja ainoastaan puuduttavia. Eikä sen isän puhetta meinannut edes kuulla. Tylsää!
Vierailija kirjoitti:
Kuvastaa hyvin nykyajan nuorisoa. Ei paljoa paina, mitä ympärillä tapahtuu, kuhan vaan kikatellaan ja suhaillaan menemään ja kun tulee ongelmia niin kiljutaan äitiä hoitamaan sotkut. Ja pahinta on, että äiditkin vaan kikattelee ja katsoo ihaillen lapsensa toilailuja.
Tää on niin totta. Varsinkin tytöt on ihan uskomattoman röyhkeitä liikenteessä niiden mopoautojensa kanssa. Samaan aikaan sometetaan ja meikkailllaan kun sählätään menemään ja sitten kun itse meinataan ajaa kolmion takaa toisen kylkeen, niin näytellään keskaria ja huudetaan v*ttua.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on aivan naurettavaa lähteä kritisoimaan, että "ajokortti pitäisi suorittaa vain autokoulussa!". Ei pidä paikkaansa. Totta kai tähän ohjelmaan on valittu tollasia vähän erikoisia persoonia, eihän tässä mitään viihdettä muuten olisikaan. Olen kuitenkin sitä mieltä, että keskimäärin parempia kuskeja tulee niistä, jotka saa ajo-opetusta kotona. Oma mieheni opetti tyttäreni ajamaan ja he ajoivat ja harjoittelivat varmaan 3x enemmän kuin tytön kaverit, jotka suorittivat kortin autokoulussa ja se kyllä näkyy! Autokoulussa ajotunteja on oikeesti aivan liian vähän ja kuskit epävarmoja.
Mä en nyt oikein ymmärrä miksi autoilusta ja liikennesääntöjen mukaan ajamisesta edes pitäisi tehdä viihdettä. Jotenkin nämä kaiken maailman surkeat kuskit ym joissa nauretaan sille, että ajokortin omaava ihminen on täysin kädetön auton ratissa on niin hakoteillä kun olla ja voi. Sitten se vasta naurattaakin kun tuollainen rattitaituri tulee liikenteessä päälle. Vitsiä vaan.
Samaa mieltä isäpuolesta! Oli ihan selkeästi muut mielessä kuin autoilu...
Tytön äitinä heittäsin kyllä ko.Villen pihalle ja nopeasti.! Yritti olla sexy ja hauska..hyi yäk. Tyypillinen härski suhari
noille isille on kyllä niin varmasti sanottu että mitä pitää sanoa :D
Eikö noilla äideillä ja iseillä ole muuta puhuttavaa lastensa kanssa kuin tyttö- ja poikaystävän hankinta? Joka jaksossa keskustelu sillä linjalla. Koko ohjelma ihan floppi. Ja näiden opettajien ja oppilaiden kanssa pitäisi olla yhtä aikaa liikenteessä....
Itse ohjelmaan osallistuneena voin kertoa että tilanteet ei ole käsikirjoitettuja, ihan aitoja ja oikeita tilanteita ovat :D.
Ja "namusetä" isäpuolta puolustaakseni kerron että puheenaiheet tuli varmasti suurimmaksi osaksi kuvaustiimiltä korvanappiin.