Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin ja Isän autokoulu

Vierailija
03.02.2016 |

Ei hitto mitä tunarointia :o ja se WT-perhe. Ei hitto

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitäisi uskaltaa ulkona liikkua....

Vierailija
2/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas vaihteeksi alkaa WT-paska. Itsehän vedin autokoulun ja inssin pakilla kun olin niin loistava ajamaan jo heti syntyessäni. Varmaan AP:kin vedit inssin pakilla ja side silmillä?

Terveisin Naispelko22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kanavalla??

Vierailija
4/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosella. Loppu äskön. Kukaan ei päässyt läpi inssistä, kun inssi joutui puuttumaan ajamiseen.

Vierailija
5/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisp se yksi tyttö päässyt, mutta oli vielä alaikäinen, joten inssi ei ollut ns. oikea.

Vierailija
6/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelosella. Loppu äskön. Kukaan ei päässyt läpi inssistä, kun inssi joutui puuttumaan ajamiseen.

No etpä näköjään koko ohjelmaa edes katsonut...

Terveisin Naispelko22

Vierailija
7/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvastaa hyvin nykyajan nuorisoa. Ei paljoa paina, mitä ympärillä tapahtuu, kuhan vaan kikatellaan ja suhaillaan menemään ja kun tulee ongelmia niin kiljutaan äitiä hoitamaan sotkut. Ja pahinta on, että äiditkin vaan kikattelee ja katsoo ihaillen lapsensa toilailuja.

Vierailija
8/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se isäpuoli Ville oli outo! Kyseli poikaystävistä ja vaikutti namusedältä. Jaiks!

Vierailija
9/57 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava ohjelma

Vierailija
10/57 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan järkyttävää, että nuo mammat saa opettaa ajamaan. Ehkä olisi ihan hyvä, että autokoulun saisi suorittaa vain autokoulussa.

Tai sitten noiden vanhempien pitäisi käydä jokin kurssi missä käydään edes liikennesäännöt läpi ja vähän neuvottaisiin mitennopetetaan.

Varsinkin tuo blondi tyttö ja mamma, huh huh!

Tai se tummatukkainen jonka mamma sanoo että kyllä ne jalankulkiat väistää ja kun ei väistä niin pentuu suuttuu ja alkaa mököttää.

Vierailija
11/57 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olikin varmaan ainut (epä)tosi-tv-formaatti mitä ei ollut käytetty.

Vierailija
12/57 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla käsikirjoitettu reality..

Vierailija
13/57 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mua pelottaa että en pääse tota mäkeä ylös"

:DDD

Vierailija
14/57 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha kun luulivat vielä inssien jälkeen että ajot menivät hyvin!! Ööh, kyllä sen räikeitä liikenneturvallisuuden vaarantamisia, että oksat pois. esimerkiksi rööki likka ajeli vastaantulevien kaistalla. Ei huomannut vasta kuin inssi otti ratista kiinni ja ohjasi oikealle kaistalle.

Vierailija
15/57 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lienee käsikirjoituksen osuus tapahtumista, mutta jos oli "aitoa" meininkiä niin huh-huh. En enää ihmettele mistä näitä jalankulkijoiden oikeuksista piittaamattomia ja tunarikuskeja tulee. Oikeastiko nuo vanhemmat ovat saaneet opetusluvan? O.O

Olen itse ajanut kortin vasta aikuisena, joitain vuosia sitten. En todellakaan ollut seppä syntyessäni, ts. auton käytto ja liikennesäännöt tuntuivat todella vaikeilta aluksi. Mutta onneksi mulla oli huippupätevä autokoulunopettaja, joka ei olisi hetkeäkään katsellut multa tuollaista kaahailua ja välinpitämättömyyttä.

Vierailija
16/57 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis aivan järkyttävää, että nuo mammat saa opettaa ajamaan. Ehkä olisi ihan hyvä, että autokoulun saisi suorittaa vain autokoulussa.

Tai sitten noiden vanhempien pitäisi käydä jokin kurssi missä käydään edes liikennesäännöt läpi ja vähän neuvottaisiin mitennopetetaan.

Varsinkin tuo blondi tyttö ja mamma, huh huh!

Tai se tummatukkainen jonka mamma sanoo että kyllä ne jalankulkiat väistää ja kun ei väistä niin pentuu suuttuu ja alkaa mököttää.

2010 vuonna, kun aloin ajelemaan isän opettaessa, hänen piti käydä tekemässä kirjallinen koe itse ensin, ennen kuin sai minua opettaa. Viime vuonna (2015) kun isä opetti veljeäni, heidän molempien piti käydä autokoulussa opetustunneilla ja oli jollain kerralla ollut autokoulunopettajakin ajotunnilla mukana. Että kai siinä jotain pitää vanhemman osata :D

Vierailija
17/57 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mua pelottaa että en pääse tota mäkeä ylös"

:DDD

Sama tyttö totes inssin jälkeen, että "ihan hyvin meni, en törmännyt mihinkään". Juu et, kun inssi joutui tarttumaan rattiin, kun tyttö kääntyi vastaantulevien kaistalle..

Vierailija
18/57 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla käsikirjoitettu reality..

Ai käsikirjoituksessa lukee että aja jalankulkijoita päin??

Vierailija
19/57 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytti kirjoitti:

Se isäpuoli Ville oli outo! Kyseli poikaystävistä ja vaikutti namusedältä. Jaiks!

No varmaan vain kiusasi sitä tyttöä.

Vierailija
20/57 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upataan vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan