Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua pettämisen jälkeen ja 20v avioliiton jälkeen aivan hajalla

Vierailija
03.02.2016 |

Haluisin hieman apua. Itse olen aina elänyt niin että avioliittoni kestää hautaan. Nyt aivan rikki ja 24h ahdistunut tilateesta. Pettämisen voin anteeksi antaa vaikka tuntuu etten ole tuntenutkaan toista niinkun 25v kuvitellut.
Haluaa ettei perhe hajoa. Mutta heti jos puhutaan mitä tuntee minua kohtaan vetäytyy. Mä koen itsenikin oudoksi ripustautukjaksi tällä hetkellä. Ainoa hetki milloin vähän olo helpottuu kun nukutaan syliukkäin. Mutta selkeesti miehellä ei sellaisia tunteita kun mulla häntä kohtaan. Pitäskö mun nyt muka rauhottua ja ymmärtää että tiettyu miehellä paljon tunteita naista kohtaan jota tosi tiivisti tapaillut/matkoja puoli vuotta. Mä oon aivan rikki ja äärirajoilla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mitä se miehes nyt haluaa? Onko se suhde täysin ohi?

Vierailija
2/6 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taitaisi pystyä tyytyä mihinkään puolittaiseen, missä miehen ajatukset olisivat toisen naisen luona.

Luulenpa että haluaisin erota.

Ainakin siksi aikaa että mies selvittää kenen kanssa haluaa olla, jos siis pystyisin vielä luottamaan vaikka valinta lopulta osuisi kohdalle.

Ei tästä varmasti mitään apua ollut,

mutta kauhea tilannehan tuo on.

Elämä on muuttunut lopullisesti kävi miten kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko koittaa pariterapiaa? Siellä saisitte keskusteltua, ja saattaisitte huomata aivan uusia puolia itsestänne ja toisistanne :)

Vierailija
4/6 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitätkö että omat tunteesi on olleet 25 vuotta tismalleen samat? Anna miehelle tilaa äläkä tilaa tunteista nyt kun hän on sekaisin itsekin.. Selvästi haluaa yrittää vielä olisi muuten jo lähtenyt. Nyt on ehkä ap kasvun paikka sullakin. Samoin miehellä. Itse opin elämästä paljon juurikin vastaavan kriisin kautta.

Vierailija
5/6 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis älä tivaa tunteista... autocorrection...

Vierailija
6/6 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi haluaa? Pysyä kanssasi vai erota? Jos miehesi haluaa pysyä kanssasi niin luulen että anteeksi antaminen onnistuu jos sen eteen tehdään töitä ja paljon. Itse en voisi kuvitella anteeksi antoa jos mies ei olisi todella katuva ja hyvittelevä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä