Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulla oli 6v sitten tuollaiset vetojetjulliset housut, ja nyt pähkäilen että kehtaanko ostaa dromeja vai onko ne ihan amisten juttu? Ikää 23v.
Käytän ruutupaitoja, villakangastakkeja ja löysiä paitoja noin muutoin. Kenkinä Harry Styles -tyylisiä bootseja.. Itse asiassa muutenkin aika samanlainen tyyli, paitsi että olen nainen.

• ylös 4
  • alas 2

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Wt:stä en tiedä kun kyseinen sana ei kuulu sanavarastooni mutta sen tiedän että dromet on pirun hyvät jalassa. Ja ihan villakangastakkieni kanssa niitä pidän.

Vierailija

Anna mennä vaan. Itsellä oli jo 20 vuotta sitten ja nykyisin taitaa muodin kierto olla jo niin nopeaa, että 6 vuotta sitten käytetyt ok. (Siis jos yleensä sykli on noin 20 v, mutta nyt olen ihmetellyt kun kysellään nyöripaitojen perään joita itseltä löytyy yhä kaapista, vuodelta -06) Sitten kun et tarvitse enää kysellä muiden mielipiteitä siitä mitä voi pitää, olet muodikaampi kun kukaan ja edelläkävijä :) N35

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Wt:stä en tiedä kun kyseinen sana ei kuulu sanavarastooni mutta sen tiedän että dromet on pirun hyvät jalassa. Ja ihan villakangastakkieni kanssa niitä pidän.

Mulle on ihan sama millaiset ovat jalassa, minusta ne vetskarit ovat kiva yksityiskohta.
....toisaalta minusta oli v.2003 kiva yksityiskohta kun valkoisissa kangashousuissa luki perseen kohdalla Angel, joten en täysin luota arvostelukykyyni. :D
Ap

• ylös 15
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anna mennä vaan. Itsellä oli jo 20 vuotta sitten ja nykyisin taitaa muodin kierto olla jo niin nopeaa, että 6 vuotta sitten käytetyt ok. (Siis jos yleensä sykli on noin 20 v, mutta nyt olen ihmetellyt kun kysellään nyöripaitojen perään joita itseltä löytyy yhä kaapista, vuodelta -06) Sitten kun et tarvitse enää kysellä muiden mielipiteitä siitä mitä voi pitää, olet muodikaampi kun kukaan ja edelläkävijä :) N35

Mua aina ujostuttaa käyttää näitä trendijuttuja, esim freddyjä en kehtaisi laittaa jalkaan. Sama porukka suosii kai noita dromejakin, joten epäilyttää siksi. Muuten kyllä menen vaikka yökkäreissä ulos.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mua aina ujostuttaa käyttää näitä trendijuttuja, esim freddyjä en kehtaisi laittaa jalkaan. Sama porukka suosii kai noita dromejakin, joten epäilyttää siksi. Muuten kyllä menen vaikka yökkäreissä ulos.
Ap

Ymmärrän ja sama oli itselläkin nuorempana/sinun iässä. Näin vanhempana helppo katsoo tietenkin taaksepäin ja ajatella ettei väliä mitä muut ajattelee..Tosiaan sen trendin (massan) mukaan pukeutuminen on monille mietinnän paikka, vaikka ne jutut olis justiin sitä mikä tuntuis itselle omimmalta. Mutta pidä justiin sitä mikä hyvältä tuntuu :) Itse olen lempitennareissa (joo ne adidakset) kulkenut jo sen 20 vuotta myös. Välillä olin trendipelle, välillä niin last season ja nyt vanha wannabe-teini :D ei se enää hetkauta vaikka sanottais mitä

Vierailija

No mulla on kahdet Dromet, eikä käynyt mielessäkään, että ne vois olla "wt"...? Eipä kyllä kiinnosta, vaikka jonkun mielestä olisikin. On niin hyvät jalassa, sata kertaa paremmat kuin farkut. Osta pois vain.

Vierailija

Huomattavasti kivemmathan nuo vetoketjut on yksityiskohtana, kuin "Angel"-printti ahterissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huomattavasti kivemmathan nuo vetoketjut on yksityiskohtana, kuin "Angel"-printti ahterissa.

Veikkaan että v. 2003 kaikki meistä olisivat valinnet leveälahkeiset, valkoiset kangashousut Angel-tekstillä mustien vetoketjullisten pillifarkkujen sijaan,
Mä en olisi suostunut koskemaankaan niihin pillifarkkuihin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tommosethan on joka toisella. Hankkikaapa oma tyylinne.

Ai niiku joku tosi omaperäinen fiftarityyli? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tommosethan on joka toisella. Hankkikaapa oma tyylinne.

Toiset erottuvat tyylillä, toiset ajatuksilla.

Vierailija

No saahan noista wt:t jos haluaa, mutta ihan normihousuina pidän, toisin kuin freddyjä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat